Lis Hotel Chiangmai
Hotel pusat dihubungkan dengan pusat membeli-belah di Chiang Mai dengan sarapan percuma
Galeri foto untuk Lis Hotel Chiangmai





Ulasan
9.4 daripada 10
Luar biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
10.0 daripada 10
Luar biasa
(3 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV Pintar
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Saluran digital
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Triple Room

Triple Room
Sorotan
Penyaman udara
TV Pintar
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Saluran digital
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Twin Room

Twin Room
10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV Pintar
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Saluran digital
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

82 Nantaram Rd, Chiang Mai, Chang Wat Chiang Mai, 50100
Tentang hartanah ini
Lis Hotel Chiangmai
Hartanah serupa

G Nimman Chiang Mai
G Nimman Chiang Mai
- Kolam
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
9.8 daripada 10, Luar Biasa, 66 ulasan
Harga ialah RM430
RM511 jumlah
termasuk cukai & fi
2 Dis - 3 Dis
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Deposit: THB 1000 setiap penginapan, sepenginapan
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: THB 250 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 0 orang)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Lis Hotel Chiangmai Hotel
Lis Hotel Chiangmai Chiang Mai
Lis Hotel Chiangmai Hotel Chiang Mai
Soalan lazim
Lis Hotel Chiangmai Ulasan
Ulasan
9.4
Luar Biasa
9.6/10
Kebersihan
9.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.4/10
Kemudahan
10/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.6/10
Mesra alam
Ulasan
27 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 3 malam pada Okt 2025
6/10 Boleh diterima
David Ilkwon
23 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
David Ilkwon
Menginap 3 malam pada Okt 2025
8/10 Baik
Aadam
18 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Aadam
Menginap 1 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
DAYOUNG
11 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
DAYOUNG
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Sara
25 Jun 2025
Sara
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Yu Hang
Mengembara bersama pasangan
26 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Yu Hang
Menginap 3 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Aaron
29 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great little Hotel
Aaron
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Yung Lun
29 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
值得推薦
Yung Lun
Menginap 7 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Esra
Mengembara bersama pasangan
27 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Esra
Menginap 4 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Carole
15 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Carole
Menginap 7 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
4 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great stay near airport
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Samy
Mengembara bersama pasangan
2 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Samy
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
David
2 Apr 2025
David
Menginap 4 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
EUNMI
Mengembara bersama kumpulan
18 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
EUNMI
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
JeunGeun
13 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
WELL-COMFORTABLE HOTEL
JeunGeun
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Pius, Port Murray
Mengembara bersama keluarga
18 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pius
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Amelie
12 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Amelie
Menginap 1 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Alexia
30 Jan 2025
Alexia
Menginap 5 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
19 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Maravillosa estancia
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Kwok Ha
Mengembara bersama kumpulan
19 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Kwok Ha
Menginap 10 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Lisa
Mengembara bersama kumpulan
6 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lisa
Menginap 2 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Lisa
4 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lisa
Menginap 2 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Vidar
27 Nov 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Vidar
Menginap 6 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Carlo
23 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Carlo
Menginap 4 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Hans
21 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hans
Menginap 1 malam pada Nov 2024








