Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk HOTEL GROTTICELLI





Ulasan
8.0 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Quadruple Room
Sorotan
Laman dalam berperabot
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bidet
Single Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Laman dalam berperabot
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bidet
Lihat semua foto untuk Double or Twin Room

Double or Twin Room
Sorotan
Laman dalam berperabot
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bidet
Triple Room
Sorotan
Laman dalam berperabot
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bidet
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Contrada Grotticelli, Castellammare del Golfo, TP, 91014
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Cetarium Hotel
Cetarium Hotel
- Kolam
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Restoran
9.2 daripada 10, Hebat, 110 ulasan
Harga ialah RM567
RM644 jumlah
termasuk cukai & fi
2 Jul - 3 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.00 seorang semalam, sehingga 6 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 13 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 8 untuk dewasa dan EUR 5 untuk kanak-kanak
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 60 setiap kenderaan (sehala)
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 10 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Fi daftar keluar lewat: EUR30 (tertakluk kepada ketersediaan)
- Bayaran katil bayi: EUR 10.0 sehari
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 30.0 sehari
- Makan malam dihoskan: EUR30
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Nombor Pendaftaran Hartanah IT081005A1JWJ9YM84
Perkara yang kami harus menyebut
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Grotticelli Hotel Resort Castellammare del Golfo
Grotticelli Castellammare Del Golfo
Grotticelli Hotel & Resort
Grotticelli Hotel & Resort Castellammare Del Golfo
Grotticelli Hotel Resort
HOTEL GROTTICELLI Hotel
Grotticelli Hotel Resort
HOTEL GROTTICELLI Castellammare del Golfo
HOTEL GROTTICELLI Hotel Castellammare del Golfo
Soalan lazim
HOTEL GROTTICELLI Ulasan
Ulasan
8.0
Sangat Baik
8.2/10
Kebersihan
8.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
7.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.6/10
Mesra alam
Ulasan
27 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 13 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Thomas-Xavier
11 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Un hôtel tranquille et agréable




Thomas-Xavier
Menginap 4 malam pada Okt 2024
2/10 Teruk
Alessandro
31 Mei 2024
Alessandro
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
TOURNOUX
Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
17 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
TOURNOUX
Menginap 10 malam pada Ogo 2023
10/10 Cemerlang
Sophie
Mengembara bersama keluarga
17 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sophie
Menginap 10 malam pada Ogo 2023
10/10 Cemerlang
James
Mengembara bersama keluarga
3 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
James
Menginap 2 malam pada Jul 2023
8/10 Baik
Patrick
Mengembara bersama keluarga
1 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Patrick
Menginap 2 malam pada Jul 2022
10/10 Cemerlang
Carolina
25 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Carolina
Menginap 1 malam pada Jun 2022
8/10 Baik
jack
4 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
jack
Menginap 1 malam pada Okt 2021
2/10 Teruk
Corrado
7 Ogo 2021
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ne recommande pas
Corrado
Menginap 2 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
Ilaria, Rimini
Mengembara bersama kumpulan
20 Sep 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ilaria
Menginap 2 malam pada Sep 2020
8/10 Baik
Nancy, Messina
Mengembara bersama pasangan
30 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nancy
Menginap 2 malam pada Ogo 2020
10/10 Cemerlang
denis
Mengembara bersama keluarga
2 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
denis
Menginap 7 malam pada Jul 2020
10/10 Cemerlang
Elvira, Palermo
Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
27 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Elvira
Menginap 2 malam pada Jul 2020
10/10 Cemerlang
Loris
2 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Loris
Menginap 1 malam pada Jun 2020
4/10 Lemah
Roberto
13 Sep 2019
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Roberto
Menginap 2 malam pada Sep 2019
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
12 Sep 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Sep 2019
8/10 Baik
Davide
26 Ogo 2019
Sukakan: Keselesaan bilik
Discreta Struttura
Davide
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
morgane
18 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Parfait
morgane
Menginap 2 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
3 Ogo 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Michaël
12 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Michaël
Menginap 1 malam pada Jun 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
19 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Friendly hotel
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2018
2/10 Teruk
Axel-Peter
9 Jul 2017
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Die Abzocke
Axel-Peter
Menginap 3 malam pada Jun 2017
8/10 Baik
Anne, Waremme
20 Jul 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
étape à faire absolument
Anne
6/10 Boleh diterima
Jonathan, Paris
6 Okt 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan