Seluruh rumah

Villa Daun 2 Canggu by Premier Hospitality Asia

Hartanah 3.5 bintang
Vila di Canggu terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Villa Daun 2 Canggu by Premier Hospitality Asia

Kolam renang terbuka
Taman
Peti sejuk, ketuhar gelombang mikro, dapur, periuk nasi
2 bilik tidur, peti besi dalam bilik, seterika/papan seterika
Peti sejuk, ketuhar gelombang mikro, dapur, periuk nasi

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Dobi
  • Kolam
  • Pengemasan
  • Dapur
  • Termasuk parkir
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Deluxe Villa, 2 Bedrooms, Pool View

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk
Televisyen LED
2 bilik tidur
Pengering rambut
Jubah mandi
  • 100 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • 3 bilik mandi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Raja (King)

Deluxe Villa, 3 Bedrooms, Pool View

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk
Televisyen LCD
3 bilik tidur
Pengering rambut
Jubah mandi
  • 100 meter persegi
  • 3 bilik tidur
  • 4 bilik mandi
  • Boleh menampung 6
  • 3 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Jalan Dalem Warung, Pererenan, Canggu, Bali, 80361

Tempat berdekatan

  • Pantai Pererenan - 4 min memandu - 3.2 km
  • Pantai Echo - 5 min memandu - 3.3 km
  • Pantai Canggu - 6 min memandu - 3.6 km
  • Pantai Batu Bolong - 6 min memandu - 3.6 km
  • Pantai Berawa - 6 min memandu - 4.3 km

Bergerak

  • Denpasar (DPS-Lapangan Terbang Antarabangsa Ngurah Rai) - 47 minit memandu

Restoran

  • ‪Black Sand Brewery - ‬3 min memandu
  • ‪Crate Cafe - ‬3 min memandu
  • ‪Copenhagen Canggu - ‬3 min memandu
  • ‪Warung Bamboo - ‬17 min berjalan kaki
  • ‪Warung Oke - ‬10 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Seluruh tempat

Anda akan mendapat seluruh rumah untuk anda dan hanya kongsi dengan tetamu lain dalam kumpulan anda.

Villa Daun 2 Canggu by Premier Hospitality Asia

Vila di Canggu terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma
Selain kolam renang terbuka, vila bebas asap rokok ini terdapat pencucian kering dan bantuan pelancongan/tiket.Akses Internet wayarles percuma dan tempat letak kenderaan sendiri percuma turut disediakan. Kemudahan lain termasuklah kakitangan berbilang bahasa. Vila menyediakan sebuah periuk nasi dan sebuah dapur dengan sebuah peti sejuk, sebuah dapur dan sebuah ketuhar gelombang mikro. Kemudahan tambahan merangkumi percuma uncang teh/kopi segera, pengering rambut dan peti besi.
Bilik penginapan berhawa dingin di vila ini menawarkan peti besi dan periuk nasi. Bilik penginapan di vila 3.5 bintang ini terdapat dapur dengan peti sejuk, dapur, ketuhar gelombang mikro dan alat memasak/pinggan mangkuk/perkakas dapur. Bilik mandi terdapat tab mandi atau pancuran, jubah mandi, selipar dan pengering rambut. Khidmat pengemasan disediakan setiap hari.
Kemudahan rekreasi yang terdapat di vila adalah kolam renang terbuka.

Aktiviti rekreasi yang disenaraikan di bawah disediakan sama ada di tapak atau berdekatan; bayaran mungkin dikenakan.

Bahasa

Bahasa Inggeris

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Kolam renang/Spa

  • 1 kolam renang terbuka

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam pada waktu terjadual dan atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Dapur

  • Alat memasak, pinggan mangkuk dan perkakas dapur
  • Dapur
  • Dispenser air
  • Ketuhar gelombang mikro
  • Periuk nasi
  • Peti sejuk
  • Tisu dapur
  • Uncang teh/kopi segera

Bilik tidur

  • 2 bilik tidur
  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan: IDR 400,000 semalam

Bilik mandi

  • Jubah mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tab mandi atau pancuran
  • Tisu tandas
  • Tuala disediakan

Dobi

  • Perkhidmatan dobi/cucian kering

Keselesaan

  • Penyaman udara
  • Sistem pemanasan

Haiwan kesayangan

  • Haiwan kesayangan atau haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kesesuaian/Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Aras atas boleh diakses dengan tangga sahaja
  • Hartanah bebas asap rokok

Perkhidmatan dan kemudahan

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika

Aktiviti menarik

  • Sewaan basikal

Ciri keselamatan

  • Pengesan karbon monoksida tidak dilaporkan (hos tidak menyatakan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah itu atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih)
  • Pengesan asap tidak dilaporkan (hos tidak menyatakan sama ada terdapat pengesan asap di hartanah atau tidak)

Umum

  • Dispenser air
  • Sewaan basikal

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 15

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tiada meja sambut tetamu di hartanah ini
Tetamu akan menerima e-mel dalam masa 2 minggu sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk; hos anda akan menyambut anda
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 72 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 18:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Pengubahsuaian dan penutupan

Selaras dengan peraturan tempatan, semua pelawat mesti berada dalam kawasan hartanah ketika Hari Nyepi/Tahun Baru Hindu selama 24 jam (bermula jam 06:00). Hari Nyepi biasanya jatuh dalam bulan Mac atau April (tarikh tertakluk pada perubahan setiap tahun). Daftar masuk dan daftar keluar tidak boleh dilakukan pada hari berkenaan. Lapangan Terbang Ngurah Rai (Lapangan Terbang Antarabangsa Bali) turut ditutup pada Hari Nyepi.

Kaedah akses

Hos akan menyambut anda

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak IDR400000.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak IDR150000.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Pengangkutan pindahan Pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang bagi setiap dewasa: IDR 350000 (sehala)
  • Pemindahan Pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang bagi setiap kanak-kanak: IDR 0 (sehala)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: IDR 600000 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 6 orang)
  • Bayaran katil bayi: IDR 150000.0 semalam
  • Bayaran katil lipat simpan: IDR 400000.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih semasa perjalanan
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan asap di hartanah atau tidak

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Villa Daun 2 Canggu by Nagisa Bali
Villa Daun 2 Canggu by Premier Hospitality Asia Villa
Villa Daun 2 Canggu by Premier Hospitality Asia Canggu
Villa Daun 2 Canggu by Premier Hospitality Asia Villa Canggu

Soalan lazim

Adakah Villa Daun 2 Canggu by Premier Hospitality Asia mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Adakah Villa Daun 2 Canggu by Premier Hospitality Asia mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Villa Daun 2 Canggu by Premier Hospitality Asia?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Villa Daun 2 Canggu by Premier Hospitality Asia?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Villa Daun 2 Canggu by Premier Hospitality Asia?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Villa Daun 2 Canggu by Premier Hospitality Asia memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak IDR600000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Villa Daun 2 Canggu by Premier Hospitality Asia?

Terletak di Pererenan, vila ini sejauh 3 bt (5 km) dari Pantai Pererenan, Pantai Echo dan Pantai Seseh. Pantai Canggu dan Pantai Nelayan juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Villa Daun 2 Canggu by Premier Hospitality Asia Ulasan

Ulasan

8.0

Sangat Baik

2 ulasan luaran