Galeri foto untuk Sukhmantra Resort





Ulasan
5.6 daripada 10
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Deluxe Double Room, 1 Katil Kelamin (Double), Balcony (Delight Room, Common Terrace)

Deluxe Double Room, 1 Katil Kelamin (Double), Balcony (Delight Room, Common Terrace)
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bar mini
Lihat semua foto untuk Comfort Room

Comfort Room
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Lihat semua foto untuk Family Suite, Balcony (Family Suite with Two Balconies)

Family Suite, Balcony (Family Suite with Two Balconies)
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
2 bilik tidur
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
2 bilik mandi
Lihat semua foto untuk Luxury Room

Luxury Room
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bilik mandi persendirian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

317/C, Baman Vaddo, Candolim, Goa, 403515
Tentang hartanah ini
Sukhmantra Resort
Hartanah serupa

De Mandarin goa
De Mandarin goa
- Kolam
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Restoran
8.4 daripada 10, Sangat Baik, 8 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 3500
- Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 3500
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran katil lipat simpan: INR 1500.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah HOTN002731
Perkara yang kami harus menyebut
Tempahan diperlukan untuk rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
Sukhmantra
Sukhmantra Candolim
Sukhmantra Resort
Sukhmantra Resort Candolim
Sukhmantra Resort And Spa Goa/Candolim
Sukhmantra Resort Resort
Sukhmantra Resort Candolim
Sukhmantra Resort Resort Candolim
Soalan lazim
Sukhmantra Resort Ulasan
Ulasan
5.6
5.8/10
Kebersihan
6.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
4.6/10
Kemudahan
5.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
6.8/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
27 Feb 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 10 malam pada Feb 2024
2/10 Teruk
Jayesh
Mengembara bersama pasangan
1 Feb 2023
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jayesh
Menginap 6 malam pada Jan 2023
10/10 Cemerlang
Nidhi
Mengembara bersama keluarga
10 Nov 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nidhi
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
25 Dis 2020
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Dis 2020
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
2 Okt 2018
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
16 Dis 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good Hotel In Candolim
Pengembara yang disahkan
4/10 Lemah
Vishal
7 Dis 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Vishal
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
4 Jul 2015
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Just Ignore no comments Reqiored
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
rama enjoyed, bangalore
29 Sep 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very good Hotel
rama enjoyed
8/10 Baik
Mastaan
1 Apr 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mastaan
2/10 Teruk
shuchi, garg
18 Mac 2014
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Its a terrible place with rude staff
shuchi
8/10 Baik
ab, london
10 Mac 2014
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
nice resort
ab
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
15 Jan 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
ДАЛЕКО ОТ МОРЯ И СТРОЙКА РЯДОМ
Pengembara yang disahkan
4/10 Lemah
Rohit, Mumbai, Maharashtra, India
11 Dis 2012
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Underdeveloped but overcharged
Rohit
2/10 Teruk
Frank, Chile
3 Nov 2012
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Not good...
Frank
8/10 Baik
Judith & Steven, Stockport, UK
7 Mac 2012
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik