NH Cali Royal

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Cali terdapat letak kenderaan valet percuma dan sebuah kelab kesihatan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

VIP Access

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Kolam
  • Restoran
  • Tab Panas
  • Spa
  • Bar
Harga semasa ialah RM259
RM259 jumlah
30 Nov - 1 Dis

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Standard Room

8.6 daripada 10
Cemerlang
(27 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Family Suite

10.0 daripada 10
Luar biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
  • 42 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Premium Room

10.0 daripada 10
Luar biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 33 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Suite

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
  • 42 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Suite (Extra Bed 3 Adults)

9.0 daripada 10
Hebat
(4 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
  • 42 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Carrera 100b Number 11a 99, Cali, Valle del Cauca, A99

Tempat berdekatan

  • Pusat Dagangan Holguines - 1 min berjalan kaki - 0.1 km
  • Pusat Membeli-belah Unicentro - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Universidad del Valle - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Pusat Membeli-belah Jardin Plaza - 17 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Fundacion Valle del Lili - 3 min memandu - 2.6 km

Bergerak

  • Cali (CLO-Lapangan Terbang Antarabangsa Alfonso Bonilla Aragon) - 50 minit memandu

Restoran

  • ‪El Cilindro Municipal - Unicentro - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Crepes & Waffles - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Juan Valdez Café - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Ventolini Restaurante - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Café Oma Éxito Unicentro - ‬11 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

NH Cali Royal

Mewah bagi hotel berdekatan Stadium Olimpik Pascual Guerrero
Manfaatkan teres, taman dan pencucian kering/dobi di NH Cali Royal. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati Mandi tangas / hammam atau bilik wap dan nikmatilah urut.Masakan antarabangsa restoran di tapak, Cafe Royal, menyajikan makan tengah hari. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti bar dan kelab kesihatan 24 jam.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Daftar masuk ekspres, surat khabar percuma dan kakitangan berbilang bahasa
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk sarapan, kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Kesemua 145 bilik memiliki keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Penapis kopi/teh kitar semula, kitar semula dan mentol lampu LED
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Produk pembersihan mesra alam, peti sejuk dan kot/katil bayi percuma

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia dengan bayaran: COP 33,907 hingga 75,311 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • Cafe Royal
  • La Parrilla

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 tab panas
  • Bilik wap
  • Kelab kesihatan 24 jam
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 7 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Pusat persidangan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Spa

  • Mandian Turki
  • Perkhidmatan spa
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 10 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Penggunaan dispenser air digalakkan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Penapis kopi/teh boleh guna semula
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak COP 110000 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
2 ekor (sehingga 25 kg setiap haiwan peliharaan)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Anda mungkin perlu membayar VAT (19%) di hartanah. Pengembara bukan penduduk yang membayar menggunakan kad luar negara atau pindahan bank dan menunjukkan pasport dan visa pelancong yang sah boleh dikecualikan daripada cukai nilai tambah (19%) pada tempahan pakej pelancong (penginapan serta perkhidmatan pengembaraan lain).

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira COP 33907 hingga 75311 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: COP 60000 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran haiwan kesayangan: COP 110000 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Tetamu yang merancang untuk mendaftar masuk dengan haiwan kesayangan mesti menyediakan sijil kesihatan haiwan kesayangan semasa mendaftar masuk.

Perkara yang kami harus menyebut

Jika anda mengembara dengan kanak-kanak, hartanah penginapan anda mungkin menghendaki anda untuk mengemukakan dokumen-dokumen berikut: Ibu bapa yang mengembara ke Colombia dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mungkin perlu mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan pengenalan (ID) bergambar (pasport untuk bukan warganegara Columbia) semasa daftar masuk. Jika saudara-mara atau penjaga yang sah mengembara ke Colombia dengan kanak-kanak tersebut, saudara-mara atau penjaga yang sah berkenaan mungkin perlu mengemukakan kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh kedua ibu bapa dan diperakui oleh notari serta salinan pengenalan (ID) kedua ibu bapa. Jika hanya ibu atau bapa yang mengembara ke Colombia dengan kanak-kanak tersebut, ibu atau bapa berkenaan mungkin perlu mengemukakan kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Pelawat yang merancang untuk mengembara dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Colombia sebelum mengembara untuk mendapat panduan selanjutnya.
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Cali
Hotel Radisson Cali
Hotel Radisson Royal
Hotel Radisson Royal Cali
NH Cali Royal Cali
Radisson Hotel Cali
Radisson Royal Cali
Radisson Royal Hotel Cali
NH Cali Royal Hotel
NH Cali Royal
NH Cali Royal Hotel
NH Cali Royal Hotel Cali

Soalan lazim

Adakah NH Cali Royal mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di NH Cali Royal?

Setakat 16 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di NH Cali Royal pada 30 Nov 2025 bermula serendah RM 258.69, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah NH Cali Royal mesra haiwan kesayangan?

Ya, hartanah ini membenarkan kucing dan anjing (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 25 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak COP110000 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di NH Cali Royal?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di NH Cali Royal?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di NH Cali Royal?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah NH Cali Royal memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak COP60000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya NH Cali Royal?

Terletak di Campestre, hotel ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Pusat Dagangan Holguines dan Universidad del Valle. Pusat Membeli-belah Unicentro dan Taman Babilla juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki.

NH Cali Royal Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 549 daripada 1004 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 221 daripada 1004 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 109 daripada 1004 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 74 daripada 1004 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 51 daripada 1004 ulasan

8.8/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.4/10

Kemudahan

8.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Walter

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Perfect
Menginap 4 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Walter, Woodside

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
As always, great hotel, service, staff (including new personnel) all are top notch. Only situation that still have issues sometimes, is the wi-fi service, it has glitches and if you sending heavy reports, pictures or any big files, it may take longer or not work at all. Hopefully administrators will take care of this issue and round a big fat A1 status.
Menginap 3 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Sophia

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was very welcoming, and very attentive. The hotel was clean and smelled great!
Menginap 2 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Sandra, Miami

Location
Menginap 2 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Cinthia

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Lo mejor, la atención de Juan Camilo en el restaurante.
Menginap 5 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Pablo

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Muy buena atención excelente trato y acogedor lugar
Menginap 5 malam pada Nov 2025

6/10 Boleh diterima

Sandra, Miami

Mengembara bersama kumpulan
Room is ok, needs improvement in general decor, Towels wash and hand towels where never provided unless we ask. After cleaning the room was never left not with items missing, from being dirty glass cups tea. Breakfast was good, staff very cordial and attentive. The best the location, restaurants, 2 shopping centers. In general I woo come back
Menginap 4 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

GINO

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Yes A/C good but floors needy to be replaced they are fading and discolored
Menginap 3 malam pada Nov 2025

6/10 Boleh diterima

JOSE LUIS

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel muy viejo
Menginap 3 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

HERNAN, ARMENIA

Sukakan: Kebersihan, kemudahan
El hotel cuenta con unas instalaciones que son pasables pero claramente requieeen una renovación. El servicio es bueno y el desayuno me gustó.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Edgar

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Amazing staff!!!
Menginap 4 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Julie, panama

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Las instalaciones son viejas y habia mucho ruido en la habitacion
Menginap 4 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

Sasha

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Upon arrival, the room wasn’t ready. We checked in, but they didn’t have a room key to give us. A guy escorted us upstairs to open the room. After that, the room smelled moldy. They didn’t even have hot water. They may have regulated it, but it was only in the morning. I was not supposed to shower at night. This was really disappointing. The location of the hotel is good, but the front desk staff was terrible. The concierge guy was very nice, and the parking staff was nice. However, the front desk staff will make you wait and won’t even acknowledge you.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Leticia

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Food was good, area was safe and staff was friendly
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

CAMILO, ELLERSLIE

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great place, good location.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Milenko

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel is so dilapidated,
Menginap 3 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

Aly

Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Carlos, Wilmington

Sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Carlos, Wilmington

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I had been in Hotels in different countries but none of them achieve the great service that all the staff provide. Kudos to Fernando Castro in the Restaurant Bonifacio in the breakfast and everyone in there including the receptionists and check in.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Mauricio

Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Kevin

Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

jordan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
10
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Taryne

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
it was a nice place. clean, safe
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Jose

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It is a Great location for shopping in the mall only walk without taking transportación
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Yolanda

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent customer service.
Menginap 3 malam pada Sep 2025