Império Romano - Incluso o acesso ao Acqua park todos os dias, exceto no dia do check-out
Hotel mesra keluarga yang terdapat taman air percuma dan sauna
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Império Romano - Incluso o acesso ao Acqua park todos os dias, exceto no dia do check-out





Ulasan
6.8 daripada 10
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM599
RM631 jumlah
termasuk cukai & fi
7 Ogo - 8 Ogo
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Quadruple Room

Standard Quadruple Room
Sorotan
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
Meja makan
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Rua Santo Amaro, 1800, Chacara Roma, Caldas Novas, GO, 75690-000
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

DiRoma Exclusive - Incluso o acesso ao Acqua park todos os dias, exceto no dia do check-out
DiRoma Exclusive - Incluso o acesso ao Acqua park todos os dias, exceto no dia do check-out
- Kolam
- Kolam renang kanak-kanak
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
7.0 daripada 10, Baik, 12 ulasan
Harga ialah RM513
RM541 jumlah
termasuk cukai & fi
8 Ogo - 9 Ogo
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: BRL 3.00 setiap penginapan semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hartanah juga dikenali sebagai
Império Romano Apartment Caldas Novas
Império Romano Caldas Novas
Império Romano Hotel Caldas Novas
Império Romano Hotel
Império Romano
Império Romano OFICIAL
Soalan lazim
Império Romano - Incluso o acesso ao Acqua park todos os dias, exceto no dia do check-out Ulasan
Ulasan
6.8
8.4/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.0/10
Mesra alam
Ulasan
16 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
22 Jan 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Reforma urgente do quarto
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jan 2024
2/10 Teruk
ALISSON
Mengembara bersama keluarga
1 Jan 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
ALISSON
Menginap 4 malam pada Dis 2023
2/10 Teruk
Daniel
10 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Daniel
Menginap 1 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
Juliana
24 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Juliana
Menginap 3 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Jacqueline
Mengembara bersama keluarga
1 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jacqueline
Menginap 2 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
Francisco glerdo
Mengembara bersama keluarga
29 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Francisco glerdo
Menginap 2 malam pada Ogo 2022
2/10 Teruk
Débora
22 Ogo 2022
Débora
Menginap 1 malam pada Ogo 2022
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
5 Dis 2020
Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Um pouco decepcionante
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Nov 2020
6/10 Boleh diterima
Adelson
Mengembara bersama keluarga
17 Nov 2020
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Adelson
Menginap 3 malam pada Nov 2020
10/10 Cemerlang
SERGIO
Mengembara bersama keluarga
13 Okt 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
SERGIO
Menginap 3 malam pada Okt 2020
8/10 Baik
Raquel
Mengembara bersama keluarga
30 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Raquel
Menginap 2 malam pada Jan 2020
10/10 Cemerlang
Juciana
Mengembara bersama keluarga
20 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Juciana
Menginap 5 malam pada Jan 2020
2/10 Teruk
Luana de
10 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Luana de
Menginap 1 malam pada Mac 2019
8/10 Baik
Solange, São Paulo
Mengembara bersama keluarga
27 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan
Solange
Menginap 4 malam pada Feb 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
29 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik