Hotel Bom
Hotel di Burgh-Haamstede terdapat bar pantai dan kedai kopi atau kafe
Galeri foto untuk Hotel Bom





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Lihat semua foto untuk Standard Double Room

Standard Double Room
8.6 daripada 10
Cemerlang
(9 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Katil busa memori
Hulu semburan hidrourut
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Superior Double Room, 2 Katil Bujang (Single)

Superior Double Room, 2 Katil Bujang (Single)
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Katil busa memori
Hulu semburan hidrourut
Pengering rambut
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

2-4 Noordstraat, Burgh-Haamstede, ZE, 4328 AL
Tentang hartanah ini
Hotel Bom
Hartanah serupa

Grand Hotel Ter Duin
Grand Hotel Ter Duin
- Kolam
- Spa
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
8.0 daripada 10, Sangat Baik, 259 ulasan
Harga ialah RM301
RM348 jumlah
termasuk cukai & fi
3 Dis - 4 Dis
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.02 seorang semalam
- Bayaran pentadbiran: EUR 1.12 seorang, semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 15.00 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil bayi: EUR 12.5 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini tidak mempunyai pengadaran Lembaga Pelancong Belanda. Untuk manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.
Soalan lazim
Hotel Bom Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
9.4/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Kemudahan
9.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.0/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama keluarga
5 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Andreas
Mengembara bersama pasangan
4 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Andreas
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Sandra Carina Sonja
Mengembara bersama pasangan
29 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sandra Carina Sonja
Menginap 3 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
18 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel De Bom is de bom
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
Hans Guenter
Mengembara bersama pasangan
16 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hans Guenter
Menginap 3 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
Klaus
12 Ogo 2025
Klaus
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
Marion
9 Ogo 2025
Marion
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
Mark
5 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mark
Menginap 5 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Stefan
Mengembara bersama kumpulan
28 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Stefan
Menginap 3 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Evert
Mengembara bersama keluarga
27 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Evert
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Jobert
26 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Jobert
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Charize
1 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Charize
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Jack
11 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jack
Menginap 1 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Sandra
Mengembara bersama pasangan
8 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan

Sandra
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
peter
Mengembara bersama pasangan
26 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
peter
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Andre
3 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Andre
Menginap 2 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Robert-Jan
1 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Dagje Burgh Haamstede


Robert-Jan
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Servanne
29 Mac 2025
Servanne
Menginap 1 malam pada Mac 2025
2/10 Teruk
Thorsten
9 Mac 2025
Thorsten
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Ingrid Barbara, Oostvoorne
8 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ingrid Barbara
Menginap 1 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
André
22 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
André
Menginap 4 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Alexander
Mengembara bersama keluarga
8 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alexander
Menginap 2 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Christian
7 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Christian
Menginap 3 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Manuela
Mengembara bersama haiwan kesayangan
20 Sep 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Manuela
Menginap 4 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Frank
Mengembara bersama pasangan
16 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Frank
Menginap 2 malam pada Sep 2024








