Hotel Bom

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di Burgh-Haamstede terdapat bar pantai dan kedai kopi atau kafe

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Bar
  • Pengemasan
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Penyaman udara
  • Termasuk parkir
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Standard Double Room

8.6 daripada 10
Cemerlang
(9 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Katil busa memori
Hulu semburan hidrourut
Pengering rambut
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Superior Double Room, 2 Katil Bujang (Single)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Katil busa memori
Hulu semburan hidrourut
Pengering rambut
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
2-4 Noordstraat, Burgh-Haamstede, ZE, 4328 AL

Tempat berdekatan

  • Laluan Mendaki Zeepeduinen - 18 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Pantai Renesse - 7 min memandu - 7.9 km
  • Pantai Burgh-Haamstede - 8 min memandu - 6.1 km
  • Pantai Domburg - 36 min memandu - 37.0 km
  • Pelabuhan Rotterdam - 51 min memandu - 60.6 km

Bergerak

  • Stesen Middelburg - 29 minit memandu

Restoran

  • ‪Pannekoekenmolen De Graanhalm - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Lunchroom La Baguette - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Café molenberg - ‬5 min memandu
  • ‪Le Poirier - ‬5 min memandu
  • ‪Restaurant Bom - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Bom

Hotel berdekatan Pantai Renesse
Pertimbangkan penginapan di Hotel Bom dan manfaatkan 2 bar pantai, kedai kopi/kafe dan kawasan hiburan luar. Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 100+ Mbps (sesuai untuk 1-2 orang atau sehingga 6 peranti) tersedia kepada semua tetamu bersama dengan bar dan restoran.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Tempat mengecas kenderaan elektrik, daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Bom memiliki sentuhan bermakna seperti penyaman udara, serta kemudahan seperti
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik dan katil busa memori
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan hidrourut dan pengering rambut
  • 32-inci TV Pintar dengan Netflix dan perkhidmatan penstriman
  • Kerusi tinggi, sistem pemanasan dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 100+ Mbps (sesuai untuk 1-2 orang atau sehingga 6 peranti)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah dalam lingkungan 200 meter
  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • 2 bar pantai

Mesra keluarga

  • Kerusi tinggi

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Kawasan luar

  • Kawasan hiburan terbuka

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 1 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lantai licin di dalam bilik
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda (ketinggian 110 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pemegang pintu tuil
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Tanjakan pintu masuk depan
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tiada lif

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik
  • Tilam busa memori

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan hidrourut
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Netflix
  • Perkhidmatan penstriman
  • TV pintar 32-inci

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kemasukan kunci mudah alih
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 20:00
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 8:00 - 20:00
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad), kunci pintar

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 15.00 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dialu-alukan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak EUR12.5 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.02 seorang semalam
  • Bayaran pentadbiran: EUR 1.12 seorang, semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 15.00 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Bayaran katil bayi: EUR 12.5 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini tidak mempunyai pengadaran Lembaga Pelancong Belanda. Untuk manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.

Soalan lazim

Adakah Hotel Bom mesra haiwan kesayangan?

Ya, anjing dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak EUR15.00 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Hotel Bom?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini; parkir berdekatan juga percuma.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Bom?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 20:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Bom?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Hotel Bom?

Terletak di tengah-tengah Burgh-Haamstede, hotel ini sejauh 0.9 mi (1.4 km) from Laluan Mendaki Zeepeduinen dan 3 bt (5 km) dari Pantai Renesse dan Pusat Aktiviti dan Ekoskop. Perhutanan Westerschouwen dan Pantai Burgh-Haamstede juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Hotel Bom Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 25 daripada 46 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 16 daripada 46 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 4 daripada 46 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 46 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 46 ulasan

9.4/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.0/10

Kemudahan

9.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Lorena

Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Super nettes und liebes Personal, beim Sevice etwas unaufmerksam aber ansonsten alles super. Das Hotelzimmer super modern eingerichtet.
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Andreas

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sehr schönes Hotel, freundliche Mitarbeiter und Inhaber. Top !
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Sandra Carina Sonja

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sauberes, angenehm eingerichtetes Zimmer, sehr ruhig, Klimaanlage war störend, Hotelangestellte bei Check-in wenig freundlich.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel De Bom is de bom

Zeer proper, zeer vriendelijk; alles wat een hotel hoort te zijn; een referentie voor andere hotels. Ook lekkere keuken & gezellig restaurant
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Hans Guenter

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Es war alles ok
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Klaus

Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Marion

goed hotel
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Mark

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Stefan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was spacious. The hotel had a good bar and restaurant and the staff were very friendly.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Evert

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A very nice location on a quiet place in Burgh-Haamstede. Price was prettu high but might caused by summer season. In case you have bikes with you, everything is close to this location. We enjoyed it.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Jobert

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Charize

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Agradável e confortável
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Jack

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Leuk hotel goed restaurant fijne bediening.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Sandra

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel: Das Hotel liegt zentral im sehr netten und sauberen Dörfchen. Gepflegtes Haus, unser Zimmer war modern und sauber, allerdings sehr, sehr klein. Alles ist sehr eng, es gibt keinen Aufzug (zumindest konnten wir keinen entdecken), die Treppen sind sehr steil. Für uns kein Problem, Menschen mit körperlichen Beeinträchtigungen dürften ihre Schwierigkeiten haben. Im Bad drei Haken für vier Handtücher, die allerdings keine Schlaufen haben. Dass es kein ruhiges Haus ist, wenn darunter das Restaurant mit Außengastronomie ist, sieht man vor der Buchung auf den Bildern. Was man allerdings nicht sieht, ist die Kirche mit halbstündlicher Beschallung bis 23.30 und ab 6.00 Uhr. An Schlaf vor Mitternacht nicht zu denken, wenn die Kirchenglocken Ruhe geben, hüpfen Gäste über einem, können Türen nicht leise schließen oder müssen sich nachts auf den Gängen austauschen. Fernseher funktionierte zunächst nicht, hier musste Hilfe angefordert werden. Kaffeemaschine mit einem Pappbecher für zwei Personen. Restaurant: Beim Frühstücksbuffet waren Auswahl und Qualität für den Preis absolut in Ordnung. Dinner am Abend: Steak „medium“ war ein zweites Mal gestorben, das Hähnchen zum Caesar Salad war wie Gummi. 10.75 Euro für einen Aperol in einem Ambiente, bei dem erwachsene Menschen am Nebentisch nicht mit Besteck umgehen können und Salat mit den Fingern ihn sich hineinstopfen passt nicht zusammen. Fazit: Leistung in Ordnung, Preise für Hotel und Restaurant aber nicht im Verhältnis.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

peter

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Een fijn, klein en gezellig hotel. Een pareltje, eentje om te koesteren… is het niet de locatie dan zeker door het supergeweldige personeel.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Andre

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Einfach gut. Nette Bedienung und gute renovierte Zimmer.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Robert-Jan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Dagje Burgh Haamstede

Zeer aangenaam verblijf Een goede keuken Prijs kwaliteit een goede voldoende Heerlijk bed Tevens een zeer aangename inloop douche
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Servanne

Menginap 1 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

Thorsten

Wir wollten gerade losfahren, als uns jemand vom Hotel anrief und uns mitgeteilt hat, dass das Hotel ausgebucht wäre und wir nicht anreisen könnten. Angeblich gab es bei der Buchung einen Fehler im Computersystem. Wir waren deshalb sehr enttäuscht,
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Ingrid Barbara, Oostvoorne

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

André

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Neue Zimmer. Leider war die Strasse aufgebrochen.
Menginap 4 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Alexander

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Christian

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Manuela

Mengembara bersama haiwan kesayangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Sehr schöne saubere Zimmer , nettes Personal und super angebunden an das Restaurant
Menginap 4 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Frank

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Das Hotel befindet sich in einem kleinen Ort. Parkmöglichkeiten gibt es in der Nähe. Freundliches Personal, Sauberkeit top. Zimmer sind gemütlich eingerichtet, für einen längeren Aufenthalt fehlt eventuell ein Schrank. Zum Strand sind es ca. 5 km. Für einen Kurztrip immer wieder gerne.
Menginap 2 malam pada Sep 2024