Hotel Majestic

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Budva terdapat 2 restoran dan sarapan percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Majestic

Bahagian luar
Superior Double or Twin Room, Balcony, Park View | Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, kalis bunyi
Bahagian luar
Meja sambut tetamu
2 restoran, sarapan dihidangkan, masakan tempatan dan antarabangsa

Ulasan

9.6 daripada 10
Luar biasa

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
  • Dobi
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Double Room, 1 Katil Ratu (Queen)

9.4 daripada 10
Luar biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
Bar mini
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Double or Twin Room with City view

9.8 daripada 10
Luar biasa
(14 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
Bar mini
  • 25 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single) ATAU 1 Katil Raja (King)

Double or Twin Room, Sea View

10.0 daripada 10
Luar biasa
(6 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
Bar mini
  • 25 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single) ATAU 1 Katil Raja (King)

Superior Double or Twin Room, Balcony, Park View

10.0 daripada 10
Luar biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
  • 35 meter persegi
  • Pemandangan taman
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single) ATAU 1 Katil Raja (King)

Comfort Double or Twin Room

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
Bar mini
  • Pemandangan taman
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single) ATAU 1 Katil Raja (King)

Family Apartment, Connecting Rooms, Park View

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
  • 44 meter persegi
  • Pemandangan taman
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single) dan 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Slovenska Obala 11, Budva, 85310

Tempat berdekatan

  • Marina Budva - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • TQ Plaza - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Pantai Mogren - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Pantai Slovenska - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Kampung Pelancongan Slovenska Plaža - 13 min berjalan kaki - 1.2 km

Bergerak

  • Podgorica (TGD) - 69 minit memandu

Restoran

  • ‪The Old Fisherman's Pub - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Mogren *** - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Caffe Mogren - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Burger King - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Perla Restaurant&Club - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Majestic

Mewah bagi hotel berdekatan Pantai Jaz
Pertimbangkan penginapan di Hotel Majestic dan manfaatkan sarapan Eropah percuma, teres dan kedai kopi/kafe. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam dan masakan tempatan dan antarabangsa. Sebagai tambahan kepada pencucian kering/dobi dan bar, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan bantuan pelancongan/tiket
  • Perkhidmatan rencam, lif dan tempat simpanan bagasi
  • Hartanah bebas asap rokok dan surat khabar percuma
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Majestic menawarkan sentuhan bermakna seperti penyaman udara dan jubah mandi, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan tab mandi atau pancuran dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Pembancuh kopi/teh, setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma tersedia setiap hari 8:00 hingga 10:00
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Hemingway Bar Restaurant
  • Nubes Rooftop Restaurant

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 8:00 - 23:00
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.00 seorang semalam, sehingga 30 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 50 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Majestic Budva
Majestic Budva
Hotel Majestic Hotel
Hotel Majestic Budva
Hotel Majestic Hotel Budva

Soalan lazim

Adakah Hotel Majestic mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Majestic?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Majestic?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah Hotel Majestic memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak EUR50 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel Majestic?

Terletak di tengah-tengah Budva, hotel ini sejauh beberapa langkah dari Pintu Utama, Marina Budva dan Galeri Moden. Benteng dan Pantai Ričardova Glava juga dalam jarak 5 minit berjalan kaki.

Hotel Majestic Ulasan

Ulasan

9.6

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 176 daripada 209 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 23 daripada 209 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 8 daripada 209 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 209 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 209 ulasan

9.8/10

Kebersihan

9.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.4/10

Kemudahan

9.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Michael

Mengembara bersama kumpulan
Just a beautiful place everyone professional and nice !!😊🌹
Menginap 4 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Melissa, Vancouver

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Goran, Bronx

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The best experience ever! Love everything about the hotel, this is my second visit and I am planning to stay here when in Budva for the rest of my life!!! Special shout outs to Milena and Zlatko! You make us feel so welcomed ❤️
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Mark

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Fantastic hotel with lovely very helpful staff. Breakfast was one of the best we have ever had
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Yana St

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great hotel, great location, right by old town and all the beaches and restaurants. Very well appointed and modern with all necessary facilities and amenities. Very helpful staff. Exceptionally clean. The breakfast on the rooftop terrace was wonderful and the severs were super friendly. There is an on sight restaurant which seemed nice, but we never got to eat there, as the staff was rather rude and unaccommodating, despite the fact that we were staying there, and the restaurant was empty at the time, which is my only complaint about the establishment.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Caen, Epsom

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Breakfast service exceptional Front of house, local knowledge and advice first class Some maintenance required to fittings under sinks and shower TV services very poor, not many actually work Would have preferred kettle and tea bags in room rather than coffee pods Some guest snacks would be nice Daily complimentary water for guests in room is basic gesture nowadays
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Suzanne

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff here at Hotel Majestic are incredible! They go well beyond your expectations and make an effort to pamper and indulge you at every turn…from housekeeping to wait staff to front desk service! The rooftop terrace complimentary breakfast is superb and delicious! And the view of the Old Town and the Adriatic Sea is heavenly A 10 it if 10 experience!
Menginap 5 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Dalmys

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent location front office staff man who’s name I can’t remember (terrible with names) we were checking out early and he offered us a lunch box for the road the night before which was ready for pick up pn our way out this was on the morning of July 18th we really did not get a chance to thank him as we had to go and he was not there but I want him to know how valued we felt as guests and truly shows how far they go to please their guests just so you know our trip ended up being really long and this made our daughter and I very comfortable I stayed at room 104 to say the rest was really good but this was what set your hotel experience different than others it is after all the small personal things that matter I will definitely pick this hotel when I return to this city thanks !!!
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Christy

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Amir

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Overall it is a nice hotel in a great area with helpful staff. The AC wasnt working for one day, but they got it fixed. The shower also floods easily without a door, so I had to keep the pressure low. The coffee machine also doesn't stop with the small cups and overflows so you have to manually stop the button.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Christina

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
The hotel was absolutely stunning. The room was large and airy, and the staff, especially the breakfast staff, was so warm and accommodating. I loved how close it was to old town Budva, and there are tons of great restaurants in the area.
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

veronika

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent hotel, clean and
Menginap 12 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Alan

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Aysha

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I loved this hotel! Great location, minutes from the old town by walking. The only cons were the blow dryer was extremely low powered and breakfast started at 8 am. Due to the schedule of activities I had planned I was only able to attend breakfast once as a take away (which was delicious). Wishes breakfast started at 7 am so I had the chance to sit and enjoy the food and the view.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Hüseyin emre

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Omar

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Für einen gediegenen, ruhigen Aufenthalt mit Anspruch zu empfehlen.
Menginap 7 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Tommi

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Loistava palvelu ja hyvällä sijainnilla. Aamiainen todella hyvä.
Menginap 7 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Charlotte

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

The place to stay!

Ideally located for the old town, harbour and all the best spots. Last and only remaining old hotel that’s not a high rise. Beautiful character, restaurant for breakfast was charming and delicious food, super friendly staff
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Batuhan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Konum ve otopark

2 gece kaldım ve 2 gecenin sonunda çokta memnun kaldım.Otelin konumu çok güzel bir yerde.Otele ait otopark olmasa da hemen yakınında bir sürü otopark var.Kahvaltı çok güzeldi.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Mehmet Sinan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Steen Ryd

Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Elizabeth

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff at the Majestic is amazing!
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Ilker

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

James

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The property was nicely remodeled - the rooms are great, including a comfortable mattress. The breakfast in the adjacent restaurant offers a very large amount of portions from a multiple course menu. It was very delicious. Also, the proximity to Old Town Budva and the waterfront makes it prime real estate. I highly recommend this hotel.
Menginap 1 malam pada Feb 2025