Blue Star
Hotel di Budva terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Pilih tarikh untuk melihat harga
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Superior Double or Twin Room

Superior Double or Twin Room
Sorotan
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
TV
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Standard Double or Twin Room

Standard Double or Twin Room
Sorotan
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
TV
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Mainski put, bb, Budva, Budva Municipality, 85310
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Hotel Montenegro Beach Resort
Hotel Montenegro Beach Resort
- Kolam
- Tab Panas
- Termasuk sarapan
- Spa
8.4 daripada 10, Sangat Baik, 115 ulasan
Harga ialah RM1,065
RM1,235 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Sep - 2 Sep
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.00 seorang semalam, sehingga 30 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 10 setiap haiwan kesayangan, semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Hartanah juga dikenali sebagai
Blue Star Budva
Blue Star Hotel Budva
Blue Star Hotel
Blue Star Hotel
Blue Star Budva
Blue Star Hotel Budva
Soalan lazim
Blue Star Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
9.0/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
8.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.6/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
29 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Ogo 2023
10/10 Cemerlang
Alexander
31 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alexander
Menginap 2 malam pada Ogo 2022
8/10 Baik
André
Mengembara bersama keluarga
31 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
André
Menginap 5 malam pada Ogo 2022
10/10 Cemerlang
MARCO
Mengembara bersama keluarga
27 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
MARCO
Menginap 1 malam pada Ogo 2022
10/10 Cemerlang
Justin
Mengembara bersama kumpulan
30 Jul 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Justin
Menginap 5 malam pada Jul 2022
10/10 Cemerlang
Jasmin
Pengembara perniagaan
11 Jun 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jasmin
Menginap 4 malam pada Jun 2021
8/10 Baik
Katarina
7 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Helt ok hotell i Budva
Katarina
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
31 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great hotel
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Ross
5 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ross
Menginap 2 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Miguel
12 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Beautiful perfect
Miguel
Menginap 2 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
Marcos
15 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Corresponde às expectativas
Marcos
Menginap 3 malam pada Sep 2018
10/10 Cemerlang
Ta Wei
3 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ta Wei
Menginap 1 malam pada Jul 2018
10/10 Cemerlang
Michael
13 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Budva solo vacay
Michael
Menginap 3 malam pada Jun 2018
8/10 Baik
Bo
11 Sep 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bo
Menginap 7 malam pada Sep 2017
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
31 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ok!
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Jul 2017
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
30 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 7 malam pada Jul 2017
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
12 Jul 2017
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Jun 2017
8/10 Baik
Rune
8 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rune
Menginap 2 malam pada Jul 2017
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
27 Jun 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jun 2017
8/10 Baik
Pozer
21 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pozer
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
2 Nov 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Arturo, London
28 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great experience
Arturo
8/10 Baik
Alvaro, Spain
7 Ogo 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Worth It
Alvaro
10/10 Cemerlang
LIBAN, Stockholm
3 Ogo 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
LIBAN
8/10 Baik
Nataliya
21 Jul 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik