Mercure Bristol Holland House

Hartanah 4.0 bintang
Hotel disahkan mesra alam yang terdapat pusat kecergasan dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Mercure Bristol Holland House

Bahagian luar
Family Twin Room, 2 Katil Kelamin (Double) (Classic) | Cadar kapas Mesir, peralatan tempat tidur premium
Makan tengah hari dan makan malam dihidangkan, masakan antarabangsa
Makan tengah hari dan makan malam dihidangkan, masakan antarabangsa
Meja sambut tetamu

Ulasan

7.6 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Penyaman udara
  • Gim
  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Parkir tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Privilege, Room, 1 Katil Raja (King)

8.4 daripada 10
Sangat baik
(6 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Linen kapas Mesir
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
  • 27 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 1 Katil Raja (King) (Spacious)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Peralatan tempat tidur premium
Linen kapas Mesir
  • 25 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Classic Double Room, 1 Katil Ratu (Queen)

8.6 daripada 10
Cemerlang
(30 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Linen kapas Mesir
Peralatan tempat tidur premium
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 14 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Executive Suite, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Linen kapas Mesir
Peralatan tempat tidur premium
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Classic Room, 2 Katil Kelamin (Double) (Twin or Family)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Linen kapas Mesir
Peralatan tempat tidur premium
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Redcliffe Hill, Bristol, England, BS1 6SQ

Tempat berdekatan

  • Teater Bristol Hippodrome - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Universiti Bristol - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Pusat Beli-Belah Cabot Circus - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • SS Great Britain - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Jambatan Clifton Suspension - 5 min memandu - 3.7 km

Bergerak

  • Stesen Bristol Temple Meads - 10 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Bristol (BRS) - 21 minit memandu

Restoran

  • ‪Thekla - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Spicer & Cole - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪The Hole in the Wall - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Ganesha Authentic Indian Cuisine - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪The Ostrich Inn - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Mercure Bristol Holland House

Mewah bagi hotel disahkan mesra alam berdekatan Teater Bristol Hippodrome
Terletak berdekatan Dataran Queen dan We The Curious, Mercure Bristol Holland House menyediakan perkhidmatan pencucian kering/dobi, bar dan gimnasium. Masakan antarabangsa restoran di tapak, The Urban Bar & Kitchen, menawarkan makan tengah hari, makan malam dan menu kanak-kanak. Akses Internet wayarles percuma dan pusat persidangan tersedia kepada semua tetamu.
Manfaat lain termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, surat khabar percuma dan hartanah bebas asap rokok
  • Kakitangan berbilang bahasa, bilik mesyuarat dan perkhidmatan rencam
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Kesemua 275 bilik mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara. Ulasan tetamu memberikan kata-kata positif tentang kebersihan bilik di hartanah.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pancuran mandi
  • 32-inci TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Peti sejuk, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Tourism Program, iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Bahasa

Bahasa Bulgaria, Bahasa Catalonia, Bahasa Czech, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Hindi, Bahasa Itali, Bahasa Latvia, Bahasa Lithuania, Bahasa Poland, Bahasa Portugis, Bahasa Rusia, Bahasa Slovenia, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (GBP 17 semalam)
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:00 dengan bayaran: GBP 16.95 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • The Urban Bar & Kitchen
  • The Urban Bar & Kitchen

Aktiviti menarik

  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat persidangan (ruang seluas 943 meter persegi)

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 5 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar kapas Mesir
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal: GBP30.00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: GBP30.00
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah ini ditutup dari 29 Ogos 2023 hingga 24 Ogos 2025 (tarikh tertakluk kepada perubahan).

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira GBP 16.95 seorang
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: GBP 17.00 semalam
  • Fi daftar masuk awal: GBP 30.00 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Fi daftar keluar lewat: GBP30.00 (tertakluk kepada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Kanak-kanak di bawah umur 18 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kemudahan kecergasan tanpa pengawasan orang dewasa
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Bristol Holland
Holland House Mercure Bristol
Mercure Bristol Holland House
Mercure Bristol Holland House Hotel
Mercure Holland Hotel
Mercure Holland House
Mercure Holland House Hotel
Mercure Holland House Hotel Bristol
Mercure Hotel Holland House
Mercure House Hotel
Accor Holland Hotel Bristol
Mercure Holland House Bristol Hotel Bristol
Mercure Bristol Holland House Hotel Spa
Mercure Bristol Holland House Hotel
Mercure Bristol Holland House Bristol
Mercure Bristol Holland House Hotel Bristol

Soalan lazim

Adakah Mercure Bristol Holland House mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Mercure Bristol Holland House?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak GBP17.00 semalam. Tempat terhad tersedia.

Apakah masa daftar masuk di Mercure Bristol Holland House?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Daftar masuk awal tersedia dengan fi sebanyak GBP30.00 (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Mercure Bristol Holland House?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak GBP30.00.

Di manakah terletaknya Mercure Bristol Holland House?

Terletak di Pelabuhan Terapung Bristol, hotel disahkan mesra alam ini dalam jarak 15 minit berjalan kaki dari Dataran Queen, Teater Bristol Hippodrome dan We The Curious. Katedral Bristol dan SS Great Britain juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Bristol Temple Meads sejauh 10 minit berjalan kaki dan Bristol (TPB-Stesen Kereta Api Bristol Temple Meads) sejauh 10 minit berjalan kaki.

Mercure Bristol Holland House Ulasan

Ulasan

7.6

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 341 daripada 1000 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 321 daripada 1000 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 157 daripada 1000 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 105 daripada 1000 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 76 daripada 1000 ulasan

7.8/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.4/10

Kemudahan

7.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.4/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Bernard

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Dis 2023

2/10 Teruk

Jane

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Shambolic

They cancelled our booking. And 2 other couples we were meeting there. And then you reminded me in the run up to the weekend that we had a booking adding insult to injury. Now you want a review. Shambolic is all i can say.
Menginap 3 malam pada Nov 2023

10/10 Cemerlang

Dean

Menginap 2 malam pada Okt 2023

2/10 Teruk

Charlotte

Menginap 1 malam pada Ogo 2023

4/10 Lemah

Michael

Mengembara bersama keluarga
Reservation cancelled a week before our stay - very disappointing & frustrating, as booked so we were within walking distance of family wedding. However, Hotel.com were able to book us alternative hotel, just a slightly longer walk. At such short notice there was not much availability.
Menginap 1 malam pada Sep 2023

2/10 Teruk

Deborah

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2023

6/10 Boleh diterima

Aditi

Menginap 1 malam pada Ogo 2023

6/10 Boleh diterima

Kirran

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Booked this for a weekend break as it was my 1st time visiting Bristol. Central location to the main city and a 10 minute walk to the bars and restaurants. Service at the hotel was terrible. The hotel operates on WhatsApp so you aren't actually able to call the reception for any room service. The privilege room was spacious which comes with a stock mini fridge by stocked it meant 3 cans of coke no refills no water in the room you had to walk down to the other side of the lobby area to refill a glass jug. The shower in the room kept blocking because clearly the drains hadn't been cleaned. Messages were sent on WhatsApp to the hotel for refils on the mini fridge with a reply sent back to us advising that we use the water fountain if we needed any drinks. The check in was a joke with the staff member asking us for an additional £160 stating we had only reserved a room. We showed her the email which confirmed we had already paid for the room in full. Breakfast is basic 2 days in a row basic items such as beans and crossiants had run out. The exterior of the property is also basic situation infront of a subway which some local shops nearby with a lot of weirdos hanging around. The cleaning staff aren't the best either the room was cleaned however no additional stocks of basic items such as toilet paper shower gel or shampoo were restocked. Wouldn't book again no interest in customers more concerned with how to fob them off.
Menginap 3 malam pada Ogo 2023

2/10 Teruk

Karen

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2023

4/10 Lemah

Daniel

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Okay 3 stjernehotel, og ikke 4 stjernehotel

De kunne godt have gjort bedre rent og tjekke værelse efter det skal bruges igen. Jeg fandt mad raster i køleskabet som ikke var mig, sikkerhedsboksen virkede ikke, der var ikke gjort helt rent og så fik jeg brugte kaffekop og underkop :( Men efter jeg fik sådan en omgang, så gjord de alt for at kunne gøre det bedre. Så jeg fik 1 gratis morgen, 2 drinks billetter og en opgraderet værelse. Så det er jeg godt tilfreds med :) Men jeg må sige at det følelse ikke som et 4 stjernehotel, mere 3 stjernehotel
Menginap 6 malam pada Ogo 2023

8/10 Baik

Anna

Menginap 1 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

Karen

Menginap 1 malam pada Ogo 2023

6/10 Boleh diterima

Alison

Menginap 1 malam pada Ogo 2023

8/10 Baik

Andrew

Menginap 2 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

Joe

Menginap 4 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

Ian

Menginap 1 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

Katie

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2023

6/10 Boleh diterima

Mabyn

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kemudahan
staff were lovely and accommodating. the room however was dusty, smelt slightly damp and didn’t look like the pictures
Menginap 1 malam pada Ogo 2023

4/10 Lemah

Harry

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
The room we checked into had a really bad smell and was not as expected. We didn’t complain as we checked in late and had to be up early. Wasn’t ideal, but the rest of the hotel and staff was ok.
Menginap 1 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

Hayat

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
We had very pleasant stay .
Menginap 1 malam pada Ogo 2023

8/10 Baik

Andy

Menginap 3 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

Selina

Menginap 1 malam pada Ogo 2023

8/10 Baik

Demi-lee

Menginap 1 malam pada Ogo 2023

8/10 Baik

Selina

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan

Lovely stay. The pants find not so...

We had a lovely room however, there were a pair of unsightly and heavily stained men's underwear in the room. Aside from that, all was well.
Menginap 1 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

Ramone

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Definitely would recommend
Menginap 1 malam pada Ogo 2023