Universiti Kentucky Barat - 9 min memandu - 7.9 km
Taman Beech Bend - 13 min memandu - 11.6 km
Bergerak
Lapangan Terbang Antarabangsa Nashville (BNA) - 73 minit memandu
Restoran
McDonald's - 7 min memandu
Raising Cane's Chicken Fingers - 5 min memandu
Wendy's - 5 min memandu
Novo Dolce Gastro Pub - 7 min memandu
Pub by Novo - 5 min memandu
Tentang hartanah ini
SpringHill Suites by Marriott Bowling Green
Hotel berdekatan Universiti Kentucky Barat
Di SpringHill Suites by Marriott Bowling Green, anda boleh menantikan sarapan Eropah percuma, kemudahan dobi dan bar. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma di kawasan awam dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti restoran.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
Kolam renang terbuka
Meja/kaunter hadapan 24 jam, lif dan hartanah bebas asap rokok
Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
Ciri-ciri bilik
Semua 128 bilik memiliki keselesaan seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti kerusi meja.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
Pancuran mandi, pengering rambut dan tisu tandas
TV LED dengan Netflix, perkhidmatan penstriman dan saluran digital
Almari pakaian, sistem pemanasan dan atas dasar terhad
Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia
Makanan dan minuman
Sarapan Eropah percuma tersedia setiap hari 6:30 hingga 9:30
1 bar/ruang istirahat
1 restoran
Aktiviti menarik
1 kolam renang terbuka
Mesra keluarga
1 kolam renang terbuka
Kemudahan dobi
Kemudahan
Kemudahan dobi
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Peti besi di meja/kaunter hadapan
Perkhidmatan tetamu
Pengemasan (sekali sepenginapan)
Kebolehcapaian
Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
6 ruang letak kenderaan mudah diakses
Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
Gimnasium mudah diakses kerusi roda
Kolam renang mudah diakses kerusi roda
Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
Lantai jubin di kawasan awam
Lantai kayu keras di kawasan awam
Lif (kelebaran pintu 107 sentimeter)
Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda (ketinggian 86 sentimeter)
Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
Papan tanda braille/timbul
Permaidani nipis di kawasan awam
Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
Spa mudah diakses kerusi roda
Tanjakan pintu masuk depan
Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
Lain-lain
4 tingkat
Dibina pada 2023
Hartanah bebas asap rokok
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Cadar disediakan
Langsir gelap terus
Peralatan tempat tidur hipoalergenik
Bilik mandi
Kertas tandas
Pancuran mandi
Pengering rambut
Tuala disediakan
Hiburan
Netflix
Perkhidmatan penstriman
TV LED dengan saluran digital
Lain-lain
Kemasukan kunci mudah alih
Kerusi meja
Meja
Penyaman udara
Seterika/papan seterika
Sistem pemanasan
Skrin tingkap
Dasar
Daftar masuk
Daftar masuk bermula jam 15:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 11:00
Arahan daftar masuk khas
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)
Hartanah juga dikenali sebagai
Springhill Suite BY Marriott Bowl Green
SpringHill Suites by Marriott Bowling Green Hotel
SpringHill Suites by Marriott Bowling Green BOWLING GREEN
SpringHill Suites by Marriott Bowling Green Hotel BOWLING GREEN
Soalan lazim
Adakah SpringHill Suites by Marriott Bowling Green mempunyai kolam?
Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.
Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di SpringHill Suites by Marriott Bowling Green?
Setakat 23 Jun 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di SpringHill Suites by Marriott Bowling Green pada 29 Jun 2025 bermula serendah RM 591.24, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.
Adakah SpringHill Suites by Marriott Bowling Green mesra haiwan kesayangan?
Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.
Apakah masa daftar masuk di SpringHill Suites by Marriott Bowling Green?
Daftar masuk bermula jam 15:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.
Apakah masa daftar keluar di SpringHill Suites by Marriott Bowling Green?
Daftar keluar adalah jam 11:00.
Di manakah terletaknya SpringHill Suites by Marriott Bowling Green?
Terletak di Bowling Green, hotel ini sejauh 4.4 km dari Regal Greenwood Mall serta dalam jarak 6 bt (10 km) dari Muzium Corvette Nasional dan TriStar Greenview Regional Hospital. Pusat Konvensyen Sloan dan Padang Golf CrossWinds juga dalam jarak 6 bt (10 km).
SpringHill Suites by Marriott Bowling Green Ulasan
Ulasan
9.2
Hebat
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 43 daripada 56 ulasan
10 - Cemerlang
43
Penilaian 8 - Baik. 7 daripada 56 ulasan
8 - Baik
7
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 56 ulasan
6 - Boleh diterima
2
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 56 ulasan
4 - Lemah
2
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 56 ulasan
2 - Teruk
2
9.4/10
Kebersihan
9.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Kemudahan
9.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.4/10
Mesra alam
Ulasan
4/10 Lemah
Peyton
Mengembara bersama keluarga
20 Jun 2025
Tidak sukakan: Kebersihan
Had to change rooms because the first one was so dirty. Second one was not much better. There was what looked like an eye spa patch on the counter and dried up food crumbs all throughout.
Peyton
Menginap 1 malam pada Jun 2025
2/10 Teruk
TRACEY
18 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pool was about the size of a Hot Tub! It was about 6-8 feet wide, not sure more than 3 people could get in it comfortably. $256 a night for this was a joke
TRACEY
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Leslie
Mengembara bersama keluarga
11 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We appreciated Andrew who was at the front desk. He offered help with our luggage AND offered to help with my Marriott points- the 1st one of all the ones we’ve stayed at!
Leslie
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Jesse
Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
31 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice and upkeep was awesome!
Jesse
Menginap 3 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Maureen
Mengembara bersama kumpulan
26 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
this was a very nice hotel I will stay there in the future
Maureen
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
heather
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
19 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff was very friendly and let us check in early.
heather
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
AMANDA
18 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice upgraded rooms - clean and easy access
AMANDA
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Vanessa, Jasper
28 Apr 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Vanessa
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Lindsay
Mengembara bersama keluarga
10 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is brand new and very clean. The continental breakfast was really good as well!
Lindsay
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Jason
Mengembara bersama keluarga
7 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
It was very clean and nice
Jason
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Marsha
6 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
V
Marsha
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Amy
5 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
New hotel.
Amy
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Hemlata
31 Mac 2025
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Nice place
Hemlata
Menginap 1 malam pada Mac 2025
6/10 Boleh diterima
Amelia
Mengembara bersama keluarga
30 Mac 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan
The room was nice but not the cleanest. The hotel itself is nice but the description is a little misleading for the amenities. You could order food from the bar once it opened, but there was not an actual restaurant, and they only had 3 options which changed regularly according to our bartender. The bar was very small and in the main lobby, with very minimal options for drinks. The breakfast was also very minimal for what was offered. No options for people who would need to be Gluten-Free besides the scrambled eggs possibly.
Amelia
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Lexi
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
12 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice place to stay. No complaints
Lexi
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Mariariela
Mengembara bersama keluarga
11 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The property was clean and safe but far from anywhere to get food. You will need a car to get to and from places. The hotel was new and clean and everyone was friendly and accommodating. My only complain is the limited amount of breakfast being served. If you come later time, there will be no bananas, eggs, muffins, oatmeal: literally the only choice you have is apples and yogurt. Waffle batter also low. I tried asking for some more stuff but kitchen staff said : sorry, that’s all we have.
Mariariela
Menginap 3 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
James
Mengembara bersama keluarga
1 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean
James
Menginap 1 malam pada Feb 2025
6/10 Boleh diterima
David
Mengembara bersama pasangan
17 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
I would have given 5 stars if it weren’t for one major issue:
The biggest issue was having our door opened at 2:00 am (the safety latch was set so they did not succeed in entering the room). I called the front desk and found out it was the girl at the front desk that had checked a guest in, their key card didn’t work and instead of double checking that the guest had the correct room, she grabbed a master key and attempted entry! Not a great way to wake up in the middle of the night!
David
Menginap 3 malam pada Feb 2025
4/10 Lemah
Daniel
Mengembara bersama keluarga
4 Feb 2025
We stayed 2 nights at this hotel. We picked the hotel because the ratings for awesome and the hotel is pretty new (6 months). We drove for 7 hours, checked in and went to dinner. When we got back from dinner we unpacked and ready to go to bed. We found a beetle bug in the shower and the sink. I went down to the front desk and let them know. They said, “thanks for letting them know”. The next day I heard nothing so late on the afternoon I stopped by the front desk and asked if they got a message done the night shift about the bugs and they said they did not. The person at the front desk said they were sorry and gave me 1000 Bonvoy bonus points. We went to dinner again and once again found another bug on the night stand light. We did not report it.
I guess in a just surprised with the reaction of the hotel staff. Finding bugs in a room is not very clean facility and could hurt their reputation and reviews. My wife and I are not people that like to cause issues and leave negative reviews but when we bring some issues to the staff expecting some type actions to resolve the issue and nothing happens, it makes is very frustrated.
They could have moved us to another room or at least comp’d us for for 1 night and had someone come to the room and spray for bugs.
Marriott is a great company and I have stayed in many properties over the years when I traveled for my company. They have always been very proactive in making your stay the best.
Daniel
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
William
31 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
William
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Dan
25 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Awesome. Super clean and Friendly
Dan
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Susan
Mengembara bersama keluarga
19 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very nice !!
Staff was warm and welcoming. The room was clean, comfotable and attractive.
Susan
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Jo
18 Jan 2025
Jo
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Estela
30 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Estela
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Britt
30 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan