Aloft Bogota Airport

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di Bogota terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang dan pusat kecergasan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

9.0 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan pengangkutan lapangan terbang percuma
  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Gim
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM365
RM365 jumlah
15 Dis - 16 Dis

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

aloft, Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

9.2 daripada 10
Hebat
(51 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LCD
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Bar mini
  • 32 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

aloft, Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

9.0 daripada 10
Hebat
(19 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
  • 32 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Avenida Calle 26 #92-32, Bogotá, Distrito Capital, 111071

Tempat berdekatan

  • Connecta 26 - 1 min berjalan kaki - 0.0 km
  • Avenida El Dorado - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Pusat Perniagaan Connects - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Pusat Beli-Belah Nuestro Bogotá - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Pusat Beli-belah Hayuelos - 4 min memandu - 2.9 km

Bergerak

  • Stesen La Sabana de Bogotá - 25 minit memandu
  • Stesen Estación La Caro - 31 minit memandu
  • Bogotá (BOG-El Dorado Intl.) - 9 minit memandu

Restoran

  • ‪Coctel De Mar - Nuestro Bogotá - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Gran Parrilla Boyacense - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Probocaitos - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Dante - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Don Benitez - ‬5 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Aloft Bogota Airport

Hotel berdekatan Gedung Beli-belah Plaza Salitre
Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang percuma, kedai mudah beli dan teres merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Aloft Bogota Airport. Masakan antarabangsa restoran di tapak, WHY THE FORK, menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam dan "happy hour". Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan taman dan pencucian kering/dobi.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Meja biliard atau pool, tempat simpanan bagasi dan kedai hadiah
  • Stesen komputer, bantuan pelancongan/tiket dan perkhidmatan ATM/perbankan
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra dan jarak ke lapangan terbang
Ciri-ciri bilik
Semua 138 bilik memiliki kemudahan seperti makanan lewat malam dan Wi-fi percuma, sebagai tambahan kepada peti besi dan dinding kalis bunyi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Kitar semula dan mentol lampu LED
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan pengering rambut
  • 42-inci sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Peti sejuk, setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah dalam lingkungan 1 meter
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang percuma dari 5:00 hingga 23:30 atas permintaan
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • WHY THE FORK
  • WXYZ (SM) Bar

Aktiviti menarik

  • Gimnasium 24 jam
  • Meja biliard/pool
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • ATM
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)

Perkhidmatan perniagaan

  • 3 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar di bilik mesyuarat
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Hulu semburan berketinggian boleh laras
  • Kaunter dan singki berketinggian rendah
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Pancuran mandi pindahan
  • Papan tanda braille/timbul
  • Pemegang pintu tuil
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Penggera visual di koridor
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang solek bilik mandi mudah diakses kerusi roda
  • Salur keluar elektrik berketinggian rendah di bilik mandi
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 6 tingkat
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dibina pada 2012
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Taman atas bumbung
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 42-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik lewat malam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kemasukan kunci mudah alih
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang; untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak COP 95200 setiap haiwan kesayangan (berbeza-beza mengikut tempoh penginapan)
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Sehingga 20 kg setiap haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 12 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Anda mungkin perlu membayar VAT (19%) di hartanah. Pengembara bukan penduduk yang membayar menggunakan kad luar negara atau pindahan bank dan menunjukkan pasport dan visa pelancong yang sah boleh dikecualikan daripada cukai nilai tambah (19%) pada tempahan pakej pelancong (penginapan serta perkhidmatan pengembaraan lain).

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: COP 95200 setiap haiwan kesayangan (berbeza-beza berdasarkan tempoh penginapan)
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)

Perkara yang kami harus menyebut

Jika anda mengembara dengan kanak-kanak, hartanah penginapan anda mungkin menghendaki anda untuk mengemukakan dokumen-dokumen berikut: Ibu bapa yang mengembara ke Colombia dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mungkin perlu mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan pengenalan (ID) bergambar (pasport untuk bukan warganegara Columbia) semasa daftar masuk. Jika saudara-mara atau penjaga yang sah mengembara ke Colombia dengan kanak-kanak tersebut, saudara-mara atau penjaga yang sah berkenaan mungkin perlu mengemukakan kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh kedua ibu bapa dan diperakui oleh notari serta salinan pengenalan (ID) kedua ibu bapa. Jika hanya ibu atau bapa yang mengembara ke Colombia dengan kanak-kanak tersebut, ibu atau bapa berkenaan mungkin perlu mengemukakan kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Pelawat yang merancang untuk mengembara dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Colombia sebelum mengembara untuk mendapat panduan selanjutnya.
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Aloft Bogota Airport
Aloft Hotel Bogota Airport
Aloft Bogota Airport Hotel Bogotá
Hotel Aloft Bogota Airport Bogotá
Bogotá Aloft Bogota Airport Hotel
Hotel Aloft Bogota Airport
Aloft Bogota Airport Hotel
Aloft Bogota Airport Bogotá
Aloft Bogota Airport Bogota

Soalan lazim

Adakah Aloft Bogota Airport mesra haiwan kesayangan?

Ya, Aloft Bogota Airport membenarkan haiwan kesayangan dengan berat maksimum sehingga 20 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak COP95200 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Aloft Bogota Airport?

Setakat 16 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Aloft Bogota Airport pada 15 Dis 2025 bermula serendah RM 365.25, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Aloft Bogota Airport?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini; parkir berdekatan juga percuma.

Apakah masa daftar masuk di Aloft Bogota Airport?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Aloft Bogota Airport?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Aloft Bogota Airport memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang percuma yang beroperasi 5:00–23:30 (tersedia atas permintaan).

Di manakah terletaknya Aloft Bogota Airport?

Terletak di Fontibon, hotel ini sejauh beberapa langkah dari Connecta 26 dan Avenida El Dorado. Pusat Beli-Belah Nuestro Bogotá dan Pusat Beli-belah Hayuelos juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Ulasan

Aloft Bogota Airport Ulasan

9.0

Hebat

9.6

Kebersihan

8.6

Lokasi

9.2

Kakitangan & perkhidmatan

9.2

Mesra alam

9.2

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 673 daripada 1001 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 205 daripada 1001 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 69 daripada 1001 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 20 daripada 1001 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 34 daripada 1001 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Daniel Joseph

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff was grate
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Patrick, La Veta

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
We love this place, mostly for the breakfast and the location near a college and huge mall.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

John

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
El hotel es muy bonito en general todo está impecable
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Don, Carson City

All good. Attentive, responsive, very good free breakfast.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

6/10 Boleh diterima

JOSE

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
On the 29th, I notified the hotel that I would arrive early at 11:00 AM and requested an earlier check-in if possible. They never responded. On the 30th, I did indeed arrive at 11:00 AM, and they said they would do their best to have a room available earlier. It wasn't until 3:00 PM that they finally gave me a room on the 2nd floor, which didn't smell good. After complaining, they gave me a better room on the 6th floor within 5 minutes. I don't think they ever really tried to provide a suitable room a little before the scheduled check-in time, even though they knew I was arriving from the airporti
Menginap 1 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Edier Giovanni

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
My experience upon arrival was disappointing. I arrived around 1:05 pm and politely asked if it would be possible to access the room a little earlier, as I had an urgent appointment. The front desk staff member on duty, a woman, did greet me, but in a very weak and curt manner, as if she expected me to ask for something trivial. She did not ask for my name or check for any availability, and her immediate response was: “No, it’s impossible.” The only option she offered was to store my luggage, but even for that she imposed inflexible conditions, which made the process uncomfortable and unwelcoming. I returned at 3:00 pm and another staff member attended me very well, but the first impression had already been negative. I believe that front desk service attitude is key to the guest experience, and in this case, it was lacking. I hope the hotel can improve the human quality of its welcome, as the rest of the hotel meets expectations.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Clariza

Menginap 4 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

OFELIA, San Jose

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing place
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Daniel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything was fine
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Geoffrey

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great place to stay
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Carla

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Recommended
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Hannah

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great locstion, good breakfast
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Lismely

Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Omar Dario

Menginap 5 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Wendell

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

LUIS, WEST POINT

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
SHUTTLE SERVICE DISLIKE...1 HOUR A 35 MINUTES WAITING TIME.....NOT GOOD AT ALL AT NIGHT AUGUST 24, AT 8.5 PM....
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

shaly

Menginap 3 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

David

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama haiwan kesayangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Creo q deben capacitar mejor al personal y q realmente entiendan la diferencia entre perro de servio y perro de soporte emocional. Intentaron cobrarme la estadía de mis perros de servico. Menos mal llegamos a un acuerdo pero si sería bueno q no pasara en el futuro ya q los perros de servio no tienen costo
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Daniel

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything was fine
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Sergio

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan
nice stay
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Sharon

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Ibelise

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Brenda

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great rooms
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

CHRISTIAN, Queen Creek

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The food was outstanding. Location is very convenient.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Jonathan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Todo muy bien, thanks
Menginap 3 malam pada Ogo 2025