Mercure Bradford, Bankfield Hotel

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di sungai yang terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Mercure Bradford, Bankfield Hotel

Bahagian luar
Perincian bahagian luar
Taman
Sarapan, makan tengah hari dan makan malam dihidangkan
Kawasan hartanah

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Termasuk parkir
  • Bar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Perkhidmatan bilik
Harga semasa ialah RM221
RM266 jumlah
termasuk cukai & fi
21 Ogo - 22 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Classic Room, 2 Katil Bujang (Single)

8.4 daripada 10
Sangat baik
(6 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Kipas
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Classic Double Room, 1 Katil Kelamin (Double) dengan Katil Sofa

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Kipas
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Privilege, Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Kipas
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Double Room, 1 Katil Kelamin (Double) (Compact)

7.0 daripada 10
Baik
(19 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Kipas
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Classic Double Room, 1 Katil Kelamin (Double) (Compact)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(20 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Kipas
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Family Room (Classic)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Bradford Road, Bingley, England, BD16 1TU

Tempat berdekatan

  • Bingley Five Rise Locks (Pintu Air Lima Tingkat Bingley) - 3 min memandu - 2.8 km
  • Salts Mill - 3 min memandu - 2.6 km
  • Universiti Bradford - 10 min memandu - 7.0 km
  • Teater Alhambra - 10 min memandu - 7.4 km
  • Muzium Sains dan Media Nasional - 10 min memandu - 7.8 km

Bergerak

  • Stesen Saltaire - 3 minit memandu
  • Leeds (LBA-Leeds Bradford) - 28 minit memandu

Restoran

  • ‪Bridge Bakery & Barista - ‬18 min berjalan kaki
  • ‪Salts Mill - ‬4 min memandu
  • ‪Salt Beer Factory - ‬2 min memandu
  • ‪Cultures - ‬3 min memandu
  • ‪The Glen - ‬4 min memandu

Tentang hartanah ini

Mercure Bradford, Bankfield Hotel

Disahkan mesra alam bagi hotel berdekatan Bingley Five Rise Locks (Pintu Air Lima Tingkat Bingley)
Terletak berdekatan Universiti Bradford dan Muzium Sains dan Media Nasional, Mercure Bradford, Bankfield Hotel menyediakan teres, taman dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Restoran di tapak, The Brasserie, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti bar dan pusat perniagaan.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan penuh (surcaj), daftar keluar ekspres dan tempat simpanan bagasi
  • Perkhidmatan perkahwinan, 10 bilik mesyuarat dan dispenser air
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 103 bilik yang dilengkapkan perabot secara berasingan menawarkan manfaat seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, di samping kemudahan seperti makanan lewat malam dan Wi-fi percuma. Ulasan tetamu memberikan markah yang bagus untuk kebersihan bilik di hartanah.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Sistem pemanasan dan kipas mudah alih
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri berjenama
  • 40-inci sebuah TV LCD dengan saluran digital
  • Setiap hari, meja dan telefon

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Key (Foundation for Environmental Education), iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Bahasa

Bahasa Inggeris

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan penuh tersedia dengan bayaran 7:00 hingga 10:00 pada hari bekerja dan 8:00 hingga 11:00 pada hujung minggu; GBP 17.95 untuk seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Restoran di tapak hartanah

  • The Brasserie

Aktiviti menarik

  • Bingo

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Mainan bayi
  • Mainan kanak-kanak
  • Permainan kanak-kanak

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 10 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan (ruang seluas 233 meter persegi)

Kawasan luar

  • Di sungai
  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Alat bantuan mendengar di bilik mesyuarat
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Penggera bantal bergetar
  • Penggera kebakaran visual
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di koridor
  • Susur tangan di tangga
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar kapas Mesir
  • Gebar bulu kapas
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik
  • Tilam busa memori

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 40-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Panduan makan restoran
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Perkhidmatan champagne

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Hiasan berasingan
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kipas mudah alih
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Perabot berasingan
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal: GBP20
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: GBP20
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak GBP 15 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: GBP 50 sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan penuh: kira-kira GBP 17.95 seorang
  • Bayaran haiwan kesayangan: GBP 15 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Fi daftar masuk awal: GBP 20 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Fi daftar keluar lewat: GBP20 (tertakluk kepada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi dan katil lipat simpan/tambahan
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Bradford Mercure Hotel
Hotel Mercure Bradford
Mercure Bankfield Bradford
Mercure Bankfield Hotel Bradford
Mercure Bradford Bankfield
Mercure Bradford Bankfield Bingley
Mercure Bradford Bankfield Hotel
Mercure Bradford Bankfield Hotel Bingley
Mercure Bradford Hotel
Mercure Hotel Bradford
Mercure Bradford, Bankfield
Mercure Bradford, Bankfield Hotel Bingley
Mercure Bradford, Bankfield Hotel Hotel
Mercure Bradford, Bankfield Hotel Bingley
Mercure Bradford, Bankfield Hotel Hotel Bingley

Soalan lazim

Adakah Mercure Bradford, Bankfield Hotel mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak GBP15 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Mercure Bradford, Bankfield Hotel?

Setakat 4 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Mercure Bradford, Bankfield Hotel pada 21 Ogo 2025 bermula serendah RM 221.31, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Mercure Bradford, Bankfield Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Mercure Bradford, Bankfield Hotel?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Daftar masuk awal tersedia dengan fi sebanyak GBP20 (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Mercure Bradford, Bankfield Hotel?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak GBP20.

Di manakah terletaknya Mercure Bradford, Bankfield Hotel?

Terletak di sungai, hotel disahkan mesra alam ini sejauh 2.6 mi (4.1 km) from Bingley Five Rise Locks (Pintu Air Lima Tingkat Bingley) serta dalam jarak 6 bt (10 km) dari Universiti Bradford dan Muzium Sains dan Media Nasional. Ilkley Moor dan Muzium Bronte Parsonage juga dalam jarak 9 bt (15 km) pemanduan. Stesen Saltaire sejauh 27 minit berjalan kaki.

Mercure Bradford, Bankfield Hotel Ulasan

Ulasan

7.0

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 203 daripada 836 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 266 daripada 836 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 180 daripada 836 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 86 daripada 836 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 101 daripada 836 ulasan

7.2/10

Kebersihan

7.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.6/10

Kemudahan

6.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.4/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Harald

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

dominic

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Property is in desperate need of a refurb/maintenance. As soon as you walk in the front door you’re hit with a smell. Which carries through the whole hotel, rips in carpet. Stains on the bath, room was not cleaned during 2 night stay either which is not good. The building to the left hand side of reception can only be decribed of a council block of flats, needed to give card details to put a deposit on the room which i was not advised about which i was not happy about either, they should tell people prior to arriving. I would definitely avoid this hotel, we are working in the area for 6 weeks and will stay elsewhere now. Shocking cleanliness and shocking customer service.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Sam

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
From outside the property was beautiful. Inside needs updating and signs more clealy Marked. Carpets through out the corridors were dirty and in desperate need of replacing.. in my room the mattresses have lost shape and quite dirty. However the pillows and bedding was clean.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Rachael

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Good value for money as the room was very cheap, but the bathroom was in need of updating.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Robert

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was very good and service was very good and i will come back again thank youvery much
Menginap 4 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Ammara

Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Sarah

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I arrived late in the evening and the person on reception was very helpful, taking my bag for me after check-in and then walking with me to my room to show me where it was (it was not close-by). In relation to the room itself, the bed was particularly good: Very comfortable to sleep on with high quality sheets, duvet and pillows.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Carla

Sukakan: Kebersihan
Staff really friendly and helpful- helped us select routes to some free drinks ( bonus) . Sadly we ordered some food which took an hour to arrive and the gas went in the bar and there was a delay waiting for a manager to come in and change the gas. Hôtel needs some old and a bit of refurb - a strange odour in our room - unsure what it was
Menginap 2 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

marshall

Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Philip

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Really nice Hotel with great parking in beautifully landscaped grounds, very good room.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Stuart

Menginap 26 malam pada Jun 2024

8/10 Baik

Tariq

Sukakan: Kebersihan
Could do with air conditioning as it was too hot and windows could not be opened. Rooms are getting a bit old and could be upgraded
Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Julian

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Lorraine

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Handy for local chinese takeaway also Keighley market.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Elaine

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was clean and comfortable. I only stayed one night . I have family who live nearby so I did eat at the hotel in the evening but the breakfast was good
Menginap 1 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Jeffrey

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Although they completely messed up my booking and I had to listen to many others making quite serious complaints, the barmaid, chef, and reception staff were very good and were professional, courteous, and hardworking.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Alexa

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Philip

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Staff great; overdue for some redecoration; get a chain grate toaster as long wait for 'domestic' toasters to deliver which provides opportunity to view the 'muddle' on the shelf under the pastries!
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Jay, Wingham

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This has to be the best deal in all of England. A lovely manor house and grounds, quiet rooms, friendly staff. Highly recommended.
Menginap 10 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Carmel

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Staff helpful and pleasant. Mattress and pillows were too hard and firm , just couldn’t get comfortable , only 1 hours sleep at the most. We were in our eighties and nineties and nobody to assist with opening heavy doors that lead to bedrooms.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

John

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff are extremely kind and helpful and I sincerely appreciated their time and attention. The building, however, is in dire need of interior renovation. The carpet is stained, the walls are scraped and peeling, the trim is coming off the walls, the drains are rusting and the shower smells. The bedsheets were very clean and the room was not dusty, but the whole experience had a very run down sense of disrepair.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Moneeb

Menginap 1 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Erin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Set expectations low - does the job

I arrived late and when I got to my initial room, located in the old part of the hotel, it was a lot more run down than I was expecting. The windows were open and hard to close and it felt very dated and grubby. I went to shower and found it a) didnt mount on the wall in a fashion that meant i could wash my hair properly and b) had a split in the hose so water didnt even come out the shower head I packed up and went back downstairs. Julie at reception was very lovely and helpful and moved my room which was also an upgrade due to there being no more "classic" rooms. The new room was in the newer extension and felt better but the bathroom still felt very grubby with the shower curtain in desperate need of a change and a toilet with a flush that didnt work well. It was ok for what i needed though and was cheap Unsure how its ranked 3 stars though.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Joe

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Avoid at all costs

The most awful experience of a hotel in my life. We arrived at around 10:00pm, the front desk looked messy and I knew from that point the rest of my time there was going to be terrible. It was that terrible that I lasted 10 minutes before I decided to book another hotel and go somewhere else. The hotel is like a sauna as you walk to your room. I asked for a quiet room and what I got was a room that looked nothing like the photos, paper thin walls so you can hear everything from the next room, windows single glazed so could hear all the noise from outside. The rooms were dirty, mold stains all over the bathroom, a long hair found stuck to a dirty tea spoon, lumpy beds. I am sure if I stayed longer I would have found a lot more. I also wished I had taken pictures but I was that disgusted I had to leave immediately. Never again, avoid at all costs.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Jonathan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025