Mercure Bradford, Bankfield Hotel

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di sungai yang terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

7.0 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Termasuk parkir
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Wi-Fi percuma
  • Restoran
  • Perkhidmatan perniagaan
Harga semasa ialah RM212
RM255 jumlah
termasuk cukai & fi
15 Jan - 16 Jan 2026

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Family Room (Classic)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)

Classic Double Room, 1 Katil Kelamin (Double) (Compact)

8.2 daripada 10
Sangat baik
(26 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Katil busa memori
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Classic Room, 2 Katil Bujang (Single)

8.4 daripada 10
Sangat baik
(8 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Katil busa memori
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Double Room, 1 Katil Kelamin (Double) (Compact)

7.0 daripada 10
Baik
(20 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Katil busa memori
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Classic Double Room, 1 Katil Kelamin (Double) dengan Katil Sofa

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Katil busa memori
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Privilege, Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Katil busa memori
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Bradford Road, Bingley, England, BD16 1TU

Tempat berdekatan

  • North Cliffe Woods - 20 min berjalan kaki - 1.7 km
  • Pusat Seni Bingley - 3 min memandu - 2.1 km
  • Kelab Golf Northcliffe - 3 min memandu - 1.7 km
  • Salts Mill - 4 min memandu - 2.6 km
  • Shipley Glen Tramway - 5 min memandu - 2.6 km

Bergerak

  • Stesen Saltaire - 3 minit memandu
  • Leeds (LBA-Leeds Bradford) - 28 minit memandu

Restoran

  • ‪The Boathouse Inn - ‬3 min memandu
  • ‪Cultures - ‬3 min memandu
  • ‪Cap and Collar - ‬2 min memandu
  • ‪Salt Beer Factory - ‬2 min memandu
  • ‪Mimmo's cafe - ‬3 min memandu

Tentang hartanah ini

Mercure Bradford, Bankfield Hotel

Hotel berdekatan Bingley Five Rise Locks (Pintu Air Lima Tingkat Bingley)
Terletak berdekatan Universiti Bradford dan Muzium Sains dan Media Nasional, Mercure Bradford, Bankfield Hotel menyediakan teres, taman dan pencucian kering/dobi. Restoran di tapak, The Brasserie, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti bar dan pusat perniagaan.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan penuh (surcaj), daftar keluar ekspres dan dispenser air
  • Dewan bankuet, surat khabar percuma dan tempat simpanan bagasi
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 103 bilik yang dilengkapkan perabot secara berasingan menawarkan manfaat seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, di samping kemudahan seperti makanan lewat malam dan Wi-fi percuma. Ulasan tetamu memberikan markah yang bagus untuk kebersihan bilik di hartanah.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Sistem pemanasan dan kipas mudah alih
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri berjenama
  • 40-inci sebuah TV LCD dengan saluran digital
  • Setiap hari, meja dan telefon

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Letak kenderaan sendiri di tapak adalah terhad
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan penuh tersedia dengan bayaran 7:00 hingga 10:00 pada hari bekerja dan 8:00 hingga 11:00 pada hujung minggu; GBP 17.95 untuk seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Restoran di tapak hartanah

  • The Brasserie

Aktiviti menarik

  • Bingo

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Mainan bayi
  • Mainan kanak-kanak
  • Permainan kanak-kanak

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 10 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan (ruang seluas 233 meter persegi)

Kawasan luar

  • Di sungai
  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Alat bantuan mendengar di bilik mesyuarat
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Penggera bantal bergetar
  • Penggera kebakaran visual
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di koridor
  • Susur tangan di tangga
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar kapas Mesir
  • Gebar bulu kapas
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik
  • Tilam busa memori

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 40-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Panduan makan restoran
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Perkhidmatan champagne

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Hiasan berasingan
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kipas mudah alih
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Perabot berasingan
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal: GBP20
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: GBP20
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak GBP 15 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: GBP 50 sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan penuh: kira-kira GBP 17.95 seorang
  • Bayaran haiwan kesayangan: GBP 15 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Fi daftar masuk awal: GBP 20 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Fi daftar keluar lewat: GBP20 (tertakluk kepada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi dan katil lipat simpan/tambahan
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Bradford Mercure Hotel
Hotel Mercure Bradford
Mercure Bankfield Bradford
Mercure Bankfield Hotel Bradford
Mercure Bradford Bankfield
Mercure Bradford Bankfield Bingley
Mercure Bradford Bankfield Hotel
Mercure Bradford Bankfield Hotel Bingley
Mercure Bradford Hotel
Mercure Hotel Bradford
Mercure Bradford, Bankfield
Mercure Bradford, Bankfield Hotel Bingley
Mercure Bradford, Bankfield Hotel Hotel
Mercure Bradford, Bankfield Hotel Bingley
Mercure Bradford, Bankfield Hotel Hotel Bingley

Soalan lazim

Adakah Mercure Bradford, Bankfield Hotel mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak GBP15 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Mercure Bradford, Bankfield Hotel?

Setakat 21 Dis 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Mercure Bradford, Bankfield Hotel pada 15 Jan 2026 bermula serendah RM 212.48, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Mercure Bradford, Bankfield Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Mercure Bradford, Bankfield Hotel?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Daftar masuk awal tersedia dengan fi sebanyak GBP20 (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Mercure Bradford, Bankfield Hotel?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak GBP20.

Di manakah terletaknya Mercure Bradford, Bankfield Hotel?

Terletak di sungai, hotel ini sejauh 2.6 mi (4.1 km) from Bingley Five Rise Locks (Pintu Air Lima Tingkat Bingley) serta dalam jarak 6 bt (10 km) dari Universiti Bradford dan Muzium Sains dan Media Nasional. Ilkley Moor dan Muzium Bronte Parsonage juga dalam jarak 9 bt (15 km) pemanduan. Stesen Saltaire sejauh 27 minit berjalan kaki.

Ulasan

Mercure Bradford, Bankfield Hotel Ulasan

7.0

Baik

7.2

Kebersihan

7.4

Lokasi

7.6

Kakitangan & perkhidmatan

6.4

Mesra alam

6.4

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 231 daripada 941 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 296 daripada 941 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 204 daripada 941 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 97 daripada 941 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 113 daripada 941 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Peter

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Breakfast was very good. The coffee , tea and milk were not topped up every day. We really enjoyed our stay
Menginap 4 malam pada Dis 2025

10/10 Cemerlang

Frank

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent location and friendly staff, Clean and comfortable room
Menginap 1 malam pada Dis 2025

2/10 Teruk

Vishal

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Terrible customer service. I wrote a formal complaint 5 days ago to the hotel manager, still no reply! My room was freezing cold on arrival, heated towel rail in bathroom was freezing cold and shabby interior aroung the lift on the ground floor. Carpets look tired and old, doors and grab handles were dirty, walls need painting, called reception a dozen of times from my room, no answer! A terrible experience!!!
Menginap 1 malam pada Dis 2025

8/10 Baik

WILLIAM

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean and tidy with a lovely ambiance around the place Staff were very attentive and professional with lots of help parking fantastic reception easy and polite staff booking in and out One or two of some areas along the corridors could do with cheering up The room I stayed in was 3star Overall a very pleasant stay
Menginap 1 malam pada Dis 2025

10/10 Cemerlang

Beata

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Thank you. Very pleasant stay. Room was quiet and clean. Loved it.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Rachel

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice room, clean. Polite staff.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

6/10 Boleh diterima

Jake

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
We recently stayed at this hotel and overall had an okay experience. The building itself is lovely, and the bar area is really nice. The staff were friendly and welcoming throughout our stay. Our room was spacious with a lovely view, and there was plenty of heating, although the entryway by the staircase was uncomfortably hot. Unfortunately, a few details let the stay down. The toilet flush was very loud and didn’t work properly, and we found a dirty towel on arrival—though thankfully there were enough clean ones for it not to be a major issue. After our first night, the room wasn’t made up. Towels were replaced, but the coffee wasn’t replenished and the beds weren’t made, which was disappointing. Reception being right next to the busy bar also made check-ins and queries a bit difficult due to the noise. For what we paid, the stay was acceptable, but with a bit more attention to the small details, it could have been much better value for money.
Menginap 2 malam pada Nov 2025

6/10 Boleh diterima

David

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
This hotel is shabby at best. Way past its prime. The vestibule from reception to the room on the right hand side of the main building as you look at it was stinking. The toilet door was constantly open and stank. The whole place smelt of freshener covering up mustiness. The room itself whilst not dirty other than some dusty lights but smelt terrible. It smelt like the cleaning cloths used had never been washed and had that stinky dishcloth smell of ‘minkiness’. The bathroom floor had vinyl covering what we can only describe as sponge. The floor was undulating and bouncy. Uneven and quite frankly as an ex HSE person quite a risk. The rubber upskirt was coming away from the walls and in one place had been taped up with masking tape. The ceiling was moulding and flaking. Similar issues in the main room ceiling cracked and flaking. All the units had veneer off or lifting. Bare minimum of tea/coffee and the box of face/nose tissues was attached to the wall above the toilet bowl !!! Nice collection of airborne toilet germs and when pulling tissues out the box fell off the wall every time! On the plus side the bed was well made and the reception chap was most pleasant.
Menginap 2 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Manoj

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Room was spacious , clean
Menginap 2 malam pada Nov 2025

4/10 Lemah

richard

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Bedding need sorting on arrival. Different menu than advertised. Expensive for what we had. Hotel needs alot of repairs. Won't be going back
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Steve

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Nov 2025

6/10 Boleh diterima

Sajida

Mengembara bersama pasangan
So we really enjoyed our stay. Polite staff and a spacious room. During Breakfast Rudy was very attentive and checking on us to ensure the food was satisfactory. Breakfast was good, location great and ample parking convenient too. The only reason I gave it three stars was that communication before arrival was poor. I tried many ways to get in touch with the hotel to make changes without losing my payment but noone replied, not through the Expedia website nor directly from to me from the hotel. As a result I had to cancel a day of work which cost me. Outside of communication, the actual experience at the hotel was great. A lovely place that I'd definitely return to again. An honest review.
Menginap 2 malam pada Nov 2025

2/10 Teruk

Keith

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Guests, who appeared to be long term residents, kept me awake until after 03.00. I had to get security to deal with the noise. Children running around the bar area at 20.00, unchecked. I was on a work trip, so after a long day, I wanted to unwind an get a good nights sleep, so I was refreshed for the next day. When I complained to reception about the previous evening events, I was told he was sorry. I was also concerned about the fire safety standards of the hotel. Having stayed at this hotel previously, without any issues, for whatever reason it appears to have gone downhill rapidly. I'll be giving it a miss in the future!
Menginap 1 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Gordon

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
The room on both stays,were badly neglected, don't think I'll staying again
Menginap 7 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

mark

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan
Room was nice,staff helpful. However menu for food was poor. Alot of things they didn't have due to month end and didn't want to spend money till after 31st.
Menginap 3 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Eessa

Menginap 1 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

Charlie

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The room was very cold no heating worked ask to change rooms and got one with a portable heater, still very cold, outside room was lovely, contemplated moving bed onto there!!!
Menginap 3 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Alison

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff were really friendly, in reception, bar and at breakfast. We had a nice meal in the bar, including catering for dietary issues. Lots of choices at breakfast, and it was nice to have soya milk and non-dairy butter. Parts of the hotel are dated, but we like older traditional buildings. The rooms were fine, if a little warm. They were well equipped. The furniture was quite old style, but had obviously been of good quality when fitted. The bathroom was fairly modern, with nice toiletries. You had to enter your car registration on a tablet to get free parking, but I liked that there were huge signs and notices warning you to do this, so you couldn’t miss them. It was good value, cheaper than a local hotel from a well known budget chain.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

christopher

Menginap 1 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

donna, Ferryhill

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Cool room radiator didn’t work, oil filled portable radiator which did not heat the room. Bathroom was dirty. Lift miles away from my room and still had to lift heavy suitcase up stairs. Limited dining, huge Asian wedding going on. No seats in bar area for hotel guests because of the wedding.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

John

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Great value
Menginap 1 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Leiza

Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Stanley

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Breakfast was good. Replace fresh when ran out.
Menginap 3 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

Norman

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Needs maintenance and THOROUGH cleaning! Interiors very outdated. Right next to motorway...noisy. Doors beat up...walls dirty...carpets filthy. Staff didn't seem to care. Didn't take breakfast... Sad..because new additions are built around historic structure. Plenty of free on-site parking.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

mark

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rooms are good size and clean. Staff friendly and helpful. Bar menu quite good range and good portion sizes.
Menginap 2 malam pada Sep 2025