Galeri foto untuk Relais Sant'Elena





Ulasan
9.8 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Lihat semua foto untuk Deluxe Room

Deluxe Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Balkoni atau Laman Dalam
Penyaman udara
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bidet
Bar mini
Lihat semua foto untuk Basic Double Room

Basic Double Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bidet
Bar mini
Lihat semua foto untuk Luxury Room

Luxury Room
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bidet
Bar mini
Cerek elektrik
Lihat semua foto untuk Superior Double Room

Superior Double Room
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bidet
Bar mini
Cerek elektrik
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Via Campo di Sasso, Bibbona, LI, 57020
Tentang hartanah ini
Relais Sant'Elena
Hartanah serupa

Locanda dell'Aioncino
Locanda dell'Aioncino
- Termasuk sarapan
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
9.8 daripada 10, Luar Biasa, 23 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini dilaraskan mengikut musim dan mungkin tidak dikenakan sepanjang tahun. Pengecualian atau pengurangan lain boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 November - 31 Mac, EUR 0.00 seorang, semalam, sehingga 30 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 12 tahun tahun.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 April - 31 Oktober, EUR 1.00 seorang, semalam, sehingga 30 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 12 tahun tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kanak-kanakĀ berumurĀ 11 tahun ke bawah tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
Relais Sant'Elena
Relais Sant'Elena Bibbona
Relais Sant'Elena Hotel
Relais Sant'Elena Hotel Bibbona
Relais Sant`Elena Hotel Bibbona
Relais Sant'Elena Bibbona, Italy - Tuscany
Relais Sant'Elena Agritourism Bibbona
Relais Sant'Elena Agritourism property Bibbona
Relais Sant'Elena Agritourism property
Relais Sant'Elena Bibbona
Relais Sant'Elena Bibbona
Relais Sant'Elena Agritourism property
Relais Sant'Elena Agritourism property Bibbona
Soalan lazim
Ulasan
Relais Sant'Elena Ulasan
9.8
Luar Biasa
10
Kebersihan
9.8
Lokasi
9.8
Kakitangan & perkhidmatan
9.8
Mesra alam
9.8
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
1 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Adrian
6 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Adrian
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Mindi
27 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mindi
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Julie, St. Paul
22 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Julie
Menginap 2 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Alex
Mengembara bersama pasangan
12 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Alex
Menginap 2 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Constantinos
29 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Constantinos
Menginap 1 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Carolyn
22 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Carolyn
Menginap 4 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Craig
Mengembara bersama keluarga
6 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Craig
Menginap 3 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Francesca
7 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Unāoasi di pace
Francesca
Menginap 2 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Elisabetta
Mengembara bersama pasangan
26 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Elisabetta
Menginap 3 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Graham
Mengembara bersama keluarga
22 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Graham
Menginap 2 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
12 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2023
6/10 Boleh diterima
Edward, Toronto
1 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Edward
Menginap 2 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Paulo
Mengembara bersama kumpulan
26 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Paulo
Menginap 3 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Bader, San Diego
Mengembara bersama keluarga
19 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Bader
Menginap 1 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Javier
Mengembara bersama pasangan
23 Mei 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Javier
Menginap 1 malam pada Mei 2023
10/10 Cemerlang
Sven
23 Sep 2022
Sven
Menginap 3 malam pada Sep 2022
10/10 Cemerlang
Lynda
Mengembara bersama pasangan
21 Sep 2022
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lynda
Menginap 3 malam pada Sep 2022
10/10 Cemerlang
Erin, Pittsford
Mengembara bersama pasangan
8 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Erin
Menginap 3 malam pada Jul 2022
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
2 Jun 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Mei 2021
8/10 Baik
Gerald
29 Okt 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Gut aber nicht perfekt
Gerald
Menginap 3 malam pada Okt 2020
10/10 Cemerlang
Karin Barbara
29 Okt 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alles mit viel Liebe
Karin Barbara
Menginap 1 malam pada Okt 2020
10/10 Cemerlang
Linton
21 Sep 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent hotel with first class service.
Linton
Menginap 7 malam pada Ogo 2020
10/10 Cemerlang
Bruno
18 Sep 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Traumhaft
Bruno
Menginap 3 malam pada Sep 2020
8/10 Baik
David
19 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Peace
David
Menginap 2 malam pada Jul 2020