Hotel Guanabara
Hotel terdapat sarapan percuma, dengan jarak berjalan kaki ke Alfonso Pena Avenue
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Guanabara





Ulasan
7.6 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Twin Room

Twin Room
Sorotan
Televisyen LCD
Kipas siling
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Pengemasan harian
Meja
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
Sorotan
Televisyen LCD
Kipas siling
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Pengemasan harian
Meja
Lihat semua foto untuk Triple Room

Triple Room
Sorotan
Televisyen LCD
Kipas siling
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Pengemasan harian
Meja
Lihat semua foto untuk Single Room

Single Room
Sorotan
Televisyen LCD
Kipas siling
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Pengemasan harian
Meja
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Avenida Olegario Maciel, 169, Centro, Belo Horizonte, MG, 30180-110
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

HOTEL ONIX – Centro, Belo Horizonte
HOTEL ONIX – Centro, Belo Horizonte
- Wi-fi percuma
- Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
8.4 daripada 10, Sangat Baik, 28 ulasan
Harga ialah RM123
RM130 jumlah
termasuk cukai & fi
21 Jul - 22 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran letak kenderaan sendiri: BRL 15 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Guanabara Belo Horizonte
Hotel Guanabara
Guanabara Belo Horizonte
Hotel Guanabara Hotel
Hotel Guanabara Belo Horizonte
Hotel Guanabara Hotel Belo Horizonte
Soalan lazim
Hotel Guanabara Ulasan
Ulasan
7.6
Baik
8.4/10
Kebersihan
8.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.4/10
Kemudahan
7.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
6.0/10
Mesra alam
Ulasan
Pengembara perniagaan
27 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Emerson
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
26 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ótimo custo benefício
Emerson
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Elaine Luciana
17 Jul 2023
Elaine Luciana
Menginap 1 malam pada Jul 2023
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
11 Apr 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Apr 2023
4/10 Lemah
Valter
8 Dis 2022
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Valter
4/10 Lemah
LUIZ PAULO
Pengembara perniagaan
7 Dis 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
LUIZ PAULO
Menginap 4 malam pada Dis 2022
8/10 Baik
Jailda
30 Nov 2022
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jailda
Menginap 5 malam pada Nov 2022
8/10 Baik
mariana
Pengembara perniagaan
26 Nov 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
mariana
Menginap 1 malam pada Nov 2022
10/10 Cemerlang
Juliana
Mengembara bersama pasangan
18 Nov 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Juliana
Menginap 3 malam pada Nov 2022
2/10 Teruk
LUIZ
Pengembara perniagaan
23 Okt 2022
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
LUIZ
Menginap 3 malam pada Okt 2022
8/10 Baik
Sandreano Moura Fonseca
Pengembara perniagaan
11 Okt 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sandreano Moura Fonseca
Menginap 1 malam pada Okt 2022
10/10 Cemerlang
Maiane
10 Okt 2022
Maiane
Menginap 1 malam pada Okt 2022
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
22 Jul 2022
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2022
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
18 Jul 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jul 2022
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
14 Mei 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Recomendo
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2022
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
23 Feb 2022
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Feb 2022
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
7 Jan 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2021
8/10 Baik
MARCELO
6 Okt 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ótimo custo benefício
MARCELO
Menginap 1 malam pada Okt 2020
2/10 Teruk
Fabiola
Mengembara bersama keluarga
27 Feb 2020
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fabiola
Menginap 1 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
MIKE
27 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
MIKE
Menginap 1 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
JANE
26 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
JANE
Menginap 3 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
JANE
26 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
JANE
Menginap 3 malam pada Feb 2020
2/10 Teruk
Marcelo
25 Feb 2020
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Traumático
Marcelo
Menginap 1 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
22 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Flávio E
22 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Boa
Flávio E
Menginap 2 malam pada Jan 2020