Mercure Bangkok Makkasan

Hartanah 4.0 bintang
Hotel terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma, berhampiran Hospital Bumrungrad

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Mercure Bangkok Makkasan

Kolam renang terbuka, kerusi lepak pantai
Bahagian luar
2 bar/ruang istirahat, bar wain
2 bar/ruang istirahat, bar wain
Superior Room, 1 Katil Raja (King) | Bar mini, peti besi dalam bilik, dilengkapkan perabot secara berasingan

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Kolam
  • Bar
  • Spa
  • Perkhidmatan bilik
  • Gim
Harga semasa ialah RM219
RM258 jumlah
termasuk cukai & fi
27 Okt - 28 Okt

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Privilege, Room, 1 Katil Raja (King)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Akses ke ruang istirahat eksekutif
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
  • 25 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 1 Katil Raja (King)

9.2 daripada 10
Hebat
(9 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • 25 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 2 Katil Bujang (Single)

8.4 daripada 10
Sangat baik
(6 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • 25 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Privilege, Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Akses ke ruang istirahat eksekutif
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
  • 25 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Suite, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Akses ke ruang istirahat eksekutif
Peti sejuk
Televisyen LCD
  • 45 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
1599 Kamphaeng Phet 7 Road, Makkasan, Ratchathewi, Bangkok, Bangkok, 10400

Tempat berdekatan

  • Hospital Bumrungrad - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Pasar Pratunam - 3 min memandu - 2.3 km
  • Pusat Membeli-belah Platinum Fashion - 3 min memandu - 2.3 km
  • Plaza CentralWorld - 3 min memandu - 2.7 km
  • Kuil Erawan - 3 min memandu - 2.7 km

Bergerak

  • Stesen Kereta Api Asok - 11 minit berjalan kaki
  • Stesen Phetchaburi - 11 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Suvarnabhumi (BKK) - 40 minit memandu

Restoran

  • ‪Khao Tha-lu Chumporn Coffee - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Aqua Executive Club - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Doi Chaang by In-Chan - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪The Station - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪M Wine Lounge@Mercure Makkasan - ‬7 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Mercure Bangkok Makkasan

Mewah bagi hotel berdekatan Hospital Bumrungrad
Terletak berdekatan Central Plaza Grand Rama 9 dan Bravo BKK, Mercure Bangkok Makkasan menyediakan bar kolam, teres dan taman. Manjakan diri anda dengan urut atau perkhidmatan spa lain. Masakan antarabangsa restoran di tapak, The Station, menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam dan menu kanak-kanak. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti pencucian kering/dobi dan 2 bar.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang terbuka bersama dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik pusat beli-belah percuma dan daftar keluar ekspres
  • Bantuan pelancongan/tiket, lif dan dewan bankuet
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 180 bilik yang dilengkapkan perabot secara berasingan disertakan dengan sentuhan bermakna seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, serta kemudahan seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 43-inci sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Peti sejuk, cerek elektrik dan setiap hari

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Key (Foundation for Environmental Education), iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan pengambilan dan penghantaran stesen kereta api percuma
  • Pengangkutan ulang-alik pusat beli-belah percuma
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:30 dengan bayaran: THB 412 seorang
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 restoran
  • 2 bar/ruang istirahat
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • M Wine Lounge
  • Pool Bar
  • The Station

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • ATM
  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Kebun sayur
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Taman
  • Teres

Spa

  • Perkhidmatan spa
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 24 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2016
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 43-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 11 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak THB1177.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: THB 1000.00 semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira THB 412 seorang
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: THB 1177.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Sesetengah kemudahan mungkin mempunyai akses yang terhad; tetamu boleh menghubungi hartanah untuk mendapatkan butiran dengan menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Mercure Bangkok Makkasan Opening December 2016 Hotel
Mercure Makkasan Opening December 2016 Hotel
Mercure Bangkok Makkasan Opening December 2016
Mercure Makkasan Opening December 2016
Mercure Bangkok Makkasan Opening Q1 2017 Hotel
Mercure Makkasan Opening Q1 2017 Hotel
Mercure Bangkok Makkasan Opening Q1 2017
Mercure Makkasan Opening Q1 2017
Mercure Bangkok Makkasan Hotel
Mercure Bangkok Makkasan (Opening December 2016)
Mercure Bangkok Makkasan ( Opening Q1 2017 )
Mercure Bangkok Makkasan
Mercure Bangkok Makkasan Hotel
Mercure Bangkok Makkasan Bangkok
Mercure Bangkok Makkasan Hotel Bangkok

Soalan lazim

Adakah Mercure Bangkok Makkasan mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Mercure Bangkok Makkasan?

Setakat 20 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Mercure Bangkok Makkasan pada 27 Okt 2025 bermula serendah RM 218.86, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Mercure Bangkok Makkasan mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Mercure Bangkok Makkasan?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Mercure Bangkok Makkasan?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Mercure Bangkok Makkasan?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Mercure Bangkok Makkasan?

Terletak di Makkasan, hotel ini dalam jarak 1 bt (2 km) dari Hospital Bumrungrad dan Central Plaza Grand Rama 9. Pasar Pratunam dan Pusat Membeli-belah Platinum Fashion juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Phetchaburi sejauh 11 minit berjalan kaki dan Stesen Makkasan sejauh 16 minit berjalan kaki.

Ulasan

Mercure Bangkok Makkasan Ulasan

8.4

Sangat Baik

9.0

Kebersihan

6.6

Lokasi

8.8

Kakitangan & perkhidmatan

8.6

Mesra alam

8.8

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 321 daripada 754 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 302 daripada 754 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 91 daripada 754 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 25 daripada 754 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 15 daripada 754 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Julio

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
ALL 5 starts
Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Julio

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The breakfast was very good, the staff very helpful and friendly will definitely comeback here. Good job Guys!!
Menginap 2 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

akira

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
スタッフの対応は良い。 客室は奇麗で良かったが、バスタブが欲しかった
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

わさび

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Emi

Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

ESERU

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

ESERU

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
サービス、施設ともにとても良かったです! 交通が少々不便でしたが、NINE さんがシャトルバスで随時送ってくださったので助かりました ありがとう😊
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Mira

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Juan

Menginap 4 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Hameed Abdul

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Apinya

Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Daniel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice hotel, restaurant and pool area. However, it's hard to reach and despite being very close from the airport train and MRT, it's not walkable and requires a shuttle service that only runs once an hour
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Hong Yu

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good hotel.

Overall was wonderful. They arranged a connecting room for my family. Nice big rooms. Ample parking. Good breakfast. Just have to improve on the tuktuk service more frequently is good.b
Menginap 5 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Bertrand

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
En visite de famille, idéalement situé
Menginap 4 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très bien....
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

CP 值高

稍嫌Shuttle bus 疏落
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Wai kuen

Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Lars

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

David

Menginap 2 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Natalia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Not very walkable but the staff was helpful and the conditions were nice.
Menginap 5 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

ali

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything perfectly
Menginap 5 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

Simon

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kemudahan
They broke my Suitecase in the Storage, when I was one week in Koh Samui After I came back to the Hotel my suitecase was broken. They told me that they wont pay for it and cant Tell if it was my fault ore the Hotel staff although I had pictures before I left where it was not broken and After I came when it was broken. Terrible guest Service ! Breaking someones Luggage and then not taking the responsibillite unbelivable.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

ying-yu

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Staff are so great! Shuttle bus service is great as well! Room is clean and comfortable.
Menginap 5 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Thomas

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sehr guter Anschluss zum Flughafen
Menginap 3 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Jyrki

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Feb 2025