Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk TUI BLUE Maduzi hotel Bangkok





Ulasan
9.2 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Grand Deluxe

Grand Deluxe
9.6 daripada 10
Luar Biasa
(5 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Item bar mini percuma
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Lihat semua foto untuk Deluxe Junior Suite

Deluxe Junior Suite
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Item bar mini percuma
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Lihat semua foto untuk Grand Deluxe Suite

Grand Deluxe Suite
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Item bar mini percuma
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Dusit Thani Bangkok
Pusat Bandar Bangkok
- Kolam
- Spa
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
9.8 daripada 10, Luar Biasa, 156 ulasan
Harga ialah RM1,302
RM1,532 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Sep - 2 Sep
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

9/1 The Corner of Soi Sukhumvit 16, Ratchadaphisek, Bangkok, Bangkok, 10110
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira THB 450 hingga 450 untuk dewasa dan THB 250 hingga 250 untuk kanak-kanak
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: THB 1750 setiap kenderaan (sehala)
- Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
- Yuran daftar masuk lewat untuk daftar masuk antara 18:00 dan 22:00
- Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan sistem keselamatan
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Maduzi
Hotel Maduzi Bangkok
Maduzi
Maduzi Bangkok
Maduzi Bangkok Hotel
Maduzi Hotel
Maduzi Hotel Bangkok
Soalan lazim
TUI BLUE Maduzi hotel Bangkok Ulasan
Ulasan
9.2
Hebat
9.4/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Kemudahan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.8/10
Mesra alam
Ulasan
Pengembara perniagaan
13 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Juan
3 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Juan
Menginap 5 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Wataru
Mengembara bersama kumpulan
27 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wataru
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Manabu
Pengembara perniagaan
20 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Manabu
Menginap 2 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
wong
15 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
wong
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
LEE
Pengembara perniagaan
2 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
LEE
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
STEPHEN
20 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
STEPHEN
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
SHIGERU
19 Apr 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
SHIGERU
Menginap 5 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Christian Gerhard
19 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Christian Gerhard
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Hyojin
14 Mac 2025
Hyojin
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Yusuke
Pengembara perniagaan
12 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Yusuke
Menginap 4 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
shota
Pengembara perniagaan
21 Feb 2025
Tidak sukakan: Kebersihan
shota
Menginap 4 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Kazuhito
17 Feb 2025
Kazuhito
Menginap 6 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Truong
Mengembara bersama kumpulan
8 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Truong
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Maritsa
Mengembara bersama pasangan
24 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Maritsa
Menginap 4 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Hansol
3 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hansol
Menginap 2 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
TORU
2 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
TORU
Menginap 5 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Maroua
25 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Perfect
Maroua
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Siu kei
Mengembara bersama pasangan
17 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Siu kei
Menginap 2 malam pada Dis 2024
6/10 Boleh diterima
Ka Hon Felix
Mengembara bersama kumpulan
10 Dis 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ka Hon Felix
Menginap 1 malam pada Nov 2024
6/10 Boleh diterima
Robert Curt
5 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Internet downgrade
Robert Curt
Menginap 7 malam pada Nov 2024
6/10 Boleh diterima
Danny
29 Nov 2024
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Danny
Menginap 4 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Thomas
24 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Thomas
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Greg
Pengembara perniagaan
23 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Greg
Menginap 5 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
YACHUAN
Pengembara perniagaan
6 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
YACHUAN
Menginap 1 malam pada Jun 2024