Citrus Sukhumvit 13 Nana Bangkok by Compass Hospitality

Hartanah 3.5 bintang
Hotel Art Deco yang terdapat pengangkutan ulang-alik kawasan dan perkhidmatan spa

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Citrus Sukhumvit 13 Nana Bangkok by Compass Hospitality

Kolam renang terbuka, payung kolam, kerusi lepak pantai
Pintu masuk hartanah
Executive Premier Room | Pemandangan dari bilik
Premier Room, Corner | 1 bilik tidur, gebar bulu kapas, bar mini, peti besi dalam bilik
Lobi

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Spa
  • Kolam
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
  • Dobi
  • Termasuk parkir
Harga semasa ialah RM173
RM204 jumlah
termasuk cukai & fi
16 Okt - 17 Okt

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik

Premier Room

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(10 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV definisi tinggi
Diubah suai pada 2025
Duvet bulu kapas
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
  • 22 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Premier Room, Corner

8.6 daripada 10
Cemerlang
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV definisi tinggi
Diubah suai pada 2025
Duvet bulu kapas
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
  • 28 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Premier Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV definisi tinggi
Diubah suai pada 2025
Duvet bulu kapas
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Family Suite with Bunkbed

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV definisi tinggi
Diubah suai pada 2025
Duvet bulu kapas
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
  • 50 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 2 Katil Dua Tingkat Bujang

Premier Room

  • Boleh menampung 2

Premier Corner Room

  • Boleh menampung 2

Executive Premier Room

  • Boleh menampung 2

Family Suite With Bunkbed

  • Boleh menampung 4

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Sukhumvit, sebauh kawasan kejiranan di Bangkok, Citrus Sukhumvit 13 Nana Bangkok by Compass Hospitality di kawasan hiburan dan berhampiran stesen metro. Kuil Erawan merupakan tempat menarik terkenal dan pengembara yang ingin membeli-belah boleh mengunjungi Gedung Membeli-belah Terminal 21 dan Central Embassy. EmQuartier dan Emporium adalah dua lagi cadangan tempat untuk dikunjungi.
Peta
22 Sukhumvit Soi 13, Bangkok, Bangkok, 10110

Tempat berdekatan

  • Gedung Membeli-belah Terminal 21 - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Soi Cowboy - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Hospital Bumrungrad - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Plaza CentralWorld - 3 min memandu - 2.3 km
  • Kuil Erawan - 3 min memandu - 2.3 km

Bergerak

  • Stesen BTS Nana - 6 minit berjalan kaki
  • Stesen Kereta Api Asok - 16 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Suvarnabhumi (BKK) - 39 minit memandu

Restoran

  • ‪Hemingway's - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Old German Beerhouse - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Hillary 3 - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Punjab Grill - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪KBBQ Sukhumvit - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Citrus Sukhumvit 13 Nana Bangkok by Compass Hospitality

Hotel terletak berdekatan Hospital Bumrungrad dengan bilik yang diubah suai pada 2025
Terletak berdekatan Gedung Membeli-belah Terminal 21 dan Central Embassy, Citrus Sukhumvit 13 Nana Bangkok by Compass Hospitality menyediakan pencucian kering/dobi. Manjakan diri anda dengan urut atau perkhidmatan spa lain. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka bersama dengan kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan percuma, bantuan pelancongan/tiket dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Kakitangan berbilang bahasa, tempat simpanan bagasi dan perkhidmatan rencam
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 79 bilik disertakan dengan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan bidet dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Almari pakaian, peti sejuk dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan percuma sehingga 800 meter
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah (maksimum 4 tempat setiap unit)

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan percuma
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam

Spa

  • 3 bilik rawatan
  • Urutan Thai
  • Urutan tisu dalam
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Tiada lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 9 tingkat
  • Bilik tetamu diubah suai - Januari 2025
  • Dibina pada 2012
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Seni bina Art Deco

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Gebar bulu kapas

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • HDTV

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 4:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk lewat untuk daftar masuk antara 14:30 dan 17:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 72 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 10 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: THB 1600 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Yuran daftar masuk lewat untuk daftar masuk antara 14:30 dan 17:00
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Kanak-kanak di bawah umur 11 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kolam renang tanpa pengawasan orang dewasa
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Citrus 13
Citrus 13 Hotel
Citrus 13 Hotel Bangkok Sukhumvit
Citrus Sukhumvit 13 Bangkok
Citrus Sukhumvit 13 Compass Hospitality Hotel
Citrus 13 Compass Hospitality Hotel
Citrus Sukhumvit 13 Compass Hospitality
Citrus 13 Compass Hospitality
Citrus Sukhumvit 13 by Compass Hospitality
Citrus Sukhumvit 13 by Compass Hospitality SHA Extra Plus
Citrus Sukhumvit 13 Nana Bangkok by Compass Hospitality Hotel
Citrus Sukhumvit 13 Nana Bangkok by Compass Hospitality Bangkok

Soalan lazim

Adakah Citrus Sukhumvit 13 Nana Bangkok by Compass Hospitality mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Citrus Sukhumvit 13 Nana Bangkok by Compass Hospitality?

Setakat 15 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Citrus Sukhumvit 13 Nana Bangkok by Compass Hospitality pada 16 Okt 2025 bermula serendah RM 173.1, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Citrus Sukhumvit 13 Nana Bangkok by Compass Hospitality mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Citrus Sukhumvit 13 Nana Bangkok by Compass Hospitality?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Citrus Sukhumvit 13 Nana Bangkok by Compass Hospitality?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 4:00. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia dari 14:30–17:00 dengan fi.

Apakah masa daftar keluar di Citrus Sukhumvit 13 Nana Bangkok by Compass Hospitality?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Citrus Sukhumvit 13 Nana Bangkok by Compass Hospitality memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak THB1600 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Citrus Sukhumvit 13 Nana Bangkok by Compass Hospitality?

Terletak di Sukhumvit, hotel ini dalam jarak 15 minit berjalan kaki dari Hospital Bumrungrad dan Gedung Membeli-belah Terminal 21. Central Embassy dan Emporium juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen BTS Nana sejauh 6 minit berjalan kaki dan Stesen BTS Asoke sejauh 10 minit berjalan kaki.

Citrus Sukhumvit 13 Nana Bangkok by Compass Hospitality Ulasan

Ulasan

8.6

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 46 daripada 81 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 20 daripada 81 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 9 daripada 81 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 81 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 81 ulasan

9.2/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.8/10

Kemudahan

9.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.8/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Sum yi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
酒店位置於大馬路旁的小路中間,沿路是餐廳、按摩店、酒吧,2間7-11,晚上也會開門,夜晚小巷人流不錯,不會過分安靜。唯一酒店門外的馬路是車子來往很多,行人必須貼著旁邊走,不過泰國人開車都是慢慢的,很會抓路人過馬路的節奏,也會禮讓行人,不會粗魯開車,車雖然多但安全性很高,慢慢走就可以。 酒店房間空間很大,床鋪非常柔軟,被子和枕頭觸感一流,我非常喜歡。浴室空間很大,熱水很熱,水壓夠大,浴室門可以往外往內開,洗手盤深度很夠,杯子厚玻璃質量不錯。 關於洗衣服服務的過程,我被搞得一頭霧水。第二天我需要洗衣服務,一切很好,收180THB . 隔天需要問櫃台把自己的衣服拿回。 我累積了兩天衣服,打算再次使用洗衣服務。我到了櫃台,剛好職員在忙,我大概等了5分鐘,然後櫃台小姐突然跟我說: 我可以自己填表格,用電話通知櫃台,叫洗衣服的工作人員上來房間收衣服。 我有一種被拒絕服務的感覺。「喔,現在你要自己處理洗衣服務,想辦法打電話,自己聯絡工作人員。」而不是酒店主動提供協助。後來我回到房間填表格,發現洗衣和乾洗價錢貴得離譜! 我累積三天的量,大概$1200THB ,兩件上衣、幾件內衣褲、3雙襪子$50THB / each 1. 洗衣和乾衣是分開算的,這讓我非常生氣。 洗衣服務比日本、新加坡還要貴3、4倍價錢。我寧願酒店有自助投幣洗衣,我不介意等,自己親自處理還比較有把握。後來我自己買洗衣粉,花1小時,全部衣服都是手洗。只因為洗衣收費太不合理,以及為什麼第一次收$180THB , 後來會變成自己處理? 除此之外,酒店人員態度友善,有耐性。除了洗衣問題以外,酒店房間配套很好,會補廁紙,隔音不錯,少量走廊的聲音,不會影響睡眠。 如果洗衣服務可以由酒店代勞,我會再次光顧酒店,床鋪是我去過各地旅行中最滿意的!
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Hannah

Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Jacob

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good for a few days in Bangkok

Great stay
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

V A

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 11 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Ronny

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The Hotel is located near BTS and close to main road, Citrus is very nice and helpful staff , Sprite (one of the staff ). The rooms are clean, pool on the rooftop and the rooms are listed at a good price 😀👍 thumbs-up
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Allan

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good location excellent value for money
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Allan

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent value for money. Reception can be a little slow at check out and i stayed twice. 8th floor and 3rd floor. 3rd floor was great but 8th floor was noisy. I think had something to do with the machinery for rhe pool above. Would recommend and would stay again
Menginap 2 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

thomas

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

ChenAn

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Patrick

Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

raymond

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Walking distance to most places .
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Chan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

nguyen

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Large rooms for a family of 4 , easily

Room was large and modern. Clean and bath tub was nice. Also 2 rooms big enough for a family of 5. Was a nice stay
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 6 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Narindra

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very friendly front desk
Menginap 3 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Gary

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Family stay

Clean room and new shower difficult to enter and aircon too noisy
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Paul, Burnaby

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was very helpful when I had interactions with them. Good location and comfortable.
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

evaristo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Live it
Menginap 4 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

Austin

Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Alan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Simon

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

BANGKOK MARCH 2025

Lovely hotel on Soi 13 so very quiet and peaceful given the location. The rooms are really nice. Staff were all super helpful and friendly. Special mention to Lilly on reception! I will stay at this hotel from now on when I am in Bangkok.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

eric

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great service I even ask to change my booking and the reception was amazing Thank you
Menginap 3 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Craig

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A centrally located hotel close to pretty much everything, i have been using this hotel for quite a few years and wouldn't go anywhere else. It has been tastefully renovated recently too.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

S

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Close enough to everything in the heart of Bangkok and Nana plaza
Menginap 4 malam pada Mac 2025