Citrus Sukhumvit 11 Bangkok by Compass Hospitality

Hartanah 4.0 bintang
Hotel dengan tempat letak kenderaan sendiri percuma, 7-minute walk to Hospital Bumrungrad

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Gim
  • Termasuk parkir
  • Pengemasan
  • Dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Cozy Room

9.0 daripada 10
Hebat
(38 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
  • 20 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Classy Room

10.0 daripada 10
Luar biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
  • 28 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

1 Bedroom Suite

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
Cerek elektrik
  • 55 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

2 Bedrooms Family (4 pax)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
Cerek elektrik
  • 44 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Raja (King)

2 Bedrooms Premier (6 pax)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
Cerek elektrik
  • 55 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 6
  • 2 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Bujang (Single)

Classy Triple

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
Cerek elektrik
  • 26 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Family Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
Cerek elektrik
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
26 Sukhumvit 11, Klongtoie, Nue Wattana, Bangkok, Bangkok, 10110

Tempat berdekatan

  • Kedutaan Pakistan - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Hospital Bumrungrad - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Dataran Nana - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Gedung Membeli-belah Terminal 21 - 12 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Central Embassy - 14 min berjalan kaki - 1.2 km

Bergerak

  • Stesen BTS Nana - 7 minit berjalan kaki
  • Stesen Kereta Api Asok - 16 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Suvarnabhumi (BKK) - 37 minit memandu

Restoran

  • ‪The Coffee Club - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Oskar - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Levels Club & Lounge - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Siam Karak & Coffee - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Burapa Eastern Thai Cuisine & Bar By Sri Trat - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Citrus Sukhumvit 11 Bangkok by Compass Hospitality

Mewah bagi hotel berdekatan Hospital Bumrungrad
Terletak berdekatan Gedung Membeli-belah Terminal 21 dan Central Embassy, Citrus Sukhumvit 11 Bangkok by Compass Hospitality menyediakan teres, taman dan pencucian kering/dobi. Sebagai tambahan kepada gimnasium dan bar/deli snek, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan pesanan masak (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan perkhidmatan ATM/perbankan
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, meja/kaunter hadapan 24 jam dan perkhidmatan rencam
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 136 bilik memiliki keselesaan seperti peti besi muat komputer riba dan ruang kerja komputer riba, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara. Ulasan tetamu memberikan kata-kata positif tentang kebersihan bilik di hartanah.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Hulu semburan mandi hujan, kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • 32-inci sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, cerek elektrik dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj) dari 8:00 hingga 18:00
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan pesanan masak tersedia 6:00 hingga 10:30 dengan bayaran: THB 299 untuk orang dewasa dan THB 299 untuk kanak-kanak
  • Bar/deli snek

Aktiviti menarik

  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Tiada lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2015
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 32-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi muat komputer riba
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 5:30
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik
Hartanah ini ialah hotel yang diperakui oleh Thailand SHA Plus. Thailand SHA Plus ialah pensijilan kesihatan dan keselamatan (tahap tambahan kepada standard SHA), untuk hartanah yang terbuka kepada pengembara yang telah menerima vaksin dan mempunyai sekurang-kurangnya 70% kakitangan yang telah menerima vaksinasi, yang dikeluarkan oleh Amazing Thailand Safety and Health Administration.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira THB 299 untuk dewasa dan THB 299 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: THB 1300 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah 153/2563

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Sebuah kereta tidak diperlukan untuk pergi balik ke hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Citrus Sukhumvit 11 Compass Hospitality Hotel
Citrus 11 Compass Hospitality Hotel
Citrus Sukhumvit 11 Compass Hospitality
Citrus 11 Compass Hospitality
Citrus Sukhumvit 11 Bangkok Compass Hospitality Hotel
Citrus Sukhumvit 11 Bangkok Compass Hospitality
Citrus Sukhumvit 11 by Compass Hospitality
Citrus Sukhumvit 11 Bangkok by Compass Hospitality Hotel
Citrus Sukhumvit 11 Bangkok by Compass Hospitality Bangkok
Citrus Sukhumvit 11 Bangkok by Compass Hospitality SHA Plus

Soalan lazim

Adakah Citrus Sukhumvit 11 Bangkok by Compass Hospitality mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Citrus Sukhumvit 11 Bangkok by Compass Hospitality?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Citrus Sukhumvit 11 Bangkok by Compass Hospitality?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 5:30.

Apakah masa daftar keluar di Citrus Sukhumvit 11 Bangkok by Compass Hospitality?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Citrus Sukhumvit 11 Bangkok by Compass Hospitality memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak THB1300 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Citrus Sukhumvit 11 Bangkok by Compass Hospitality?

Terletak di Sukhumvit, hotel ini dalam jarak 1 bt (2 km) dari Hospital Bumrungrad, Gedung Membeli-belah Terminal 21 dan Central Embassy. Emporium dan Kuil Erawan juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen BTS Nana sejauh 7 minit berjalan kaki dan Stesen BTS Asoke sejauh 13 minit berjalan kaki.

Ulasan

Citrus Sukhumvit 11 Bangkok by Compass Hospitality Ulasan

8.6

Cemerlang

9.0

Kebersihan

7.8

Lokasi

8.8

Kakitangan & perkhidmatan

8.4

Mesra alam

8.6

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 337 daripada 704 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 275 daripada 704 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 63 daripada 704 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 14 daripada 704 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 15 daripada 704 ulasan

Ulasan

2/10 Teruk

xu

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
During my interaction with your front desk staff, specifically Namkwan, I was met with behavior that was not only rude and sarcastic but also disrespectful and arrogant. When I asked for some change to pay for my Grab good delivery , she simply said no, which I accepted without issue. However, her demeanor was entirely unacceptable. She was visibly annoyed, treated me with disdain, and made it clear that she wanted to brush me off as quickly as possible. This level of unprofessionalism is deeply concerning.
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Merlyn

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everythibg went well
Menginap 3 malam pada Nov 2025

6/10 Boleh diterima

Limor

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
you can find much better hotels in the area for the same prices.
Menginap 3 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

KUANYU

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Cozy and comfortable ! Enjoyed the gym too
Menginap 4 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Tara

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kemudahan
The room was always clean. The reception, restaurant and parking garage staff super friendly and always helpful. The only minus thing was that the mini bar was not working properly, not really cold.
Menginap 17 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Mark

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Yes
Menginap 3 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

Oday

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
They don’t keep our luggage when we finish our reservation and we told them we have a trip one week and come back again to pick up
Menginap 2 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Josefina, Menifee

Menginap 3 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

RAFEL

Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Vanpheun

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Overall it was a nice stay. Friendly staff personnel and I would come stay at this place again. Close to multiple 7-11 and restaurants in the area.
Gym was small, but ok since there wasn’t many people when I was using it
Menginap 7 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Mohammed

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
It was a very, very nice experience. The staff made me feel like I was at a five star hotel. Truly an unforgettable experience!
Menginap 6 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

RENA, SHIOJIRI

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
広くて綺麗でよかった。
Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Vanpheun

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Modern hotel and staff is friendly. The hallways are bright and I would definitely choose this place again. There’s a restaurant downstairs and gym that is open till late upstairs along with a spa. The rooftop has a great view of the skyscrapers as well.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Irwin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff and food was great. Many bars, restaurants and grocery store nearby. But the only problem I had was the distance. It says it’s a 7min walk but it’s actually like 15min from Nana station to hotel.
Menginap 4 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Ngai On

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rooms are very clean and well maintained. Staff very helpful. The shuttle only runs at a very limited schedule. It’s about a mile from the nana bts. The location is more suited for those who plan to taxi or bolt/grab for transportation. The one major setback is that the rooms are re not that quiet and a lot of commotion noise seeps through. I was on the 5th and could hear street noise well into 1am.
Menginap 4 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Erick

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was great and helpful. The hotel was clean updated and close to whatever you are looking for.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

shaun

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Close to anything you need especially terminal 21. VERY nice rooms!
Menginap 4 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Kevin

Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Great walkablity
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Mehdi

Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Bahram

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

adrian

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It's always been good when I've stayed here. Ease of check-in, free breakfast depending on room type. Restaurant with a good menu, as well as room service
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Anthony

Menginap 8 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Shiy

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Colin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

regular visitor

I have stayed at this hotel a few times in recent years and always check availability when I plan to spend time in Bangkok. The hotel is very reasonably priced for its location and facilities. It is very clean and well maintained, and the staff are very welcoming and helpful. I would certainly recommend Citrus 11 to those looking for a stress-free and pleasant stay in the centre of Bangkok – the hotel is close to important transportation networks, and to nightlife and restaurants.
Menginap 6 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Antony Lucas

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great place-

Great place to stay near a busy area, walkable and safe!
Menginap 2 malam pada Jul 2025