Hotel Obino Bagé

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Bage terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Parkir tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk sarapan
  • Dobi
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double) atau 2 Katil Bujang (Single)

8.4 daripada 10
Sangat baik
(6 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel
Meja
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room

7.0 daripada 10
Baik
(6 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel
Meja
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Av. Sete de Setembro, 901, Centro, Bage, Rio Grande do Sul, 96400-006

Tempat berdekatan

  • Muzium Dom Diogo de Souza - 6 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Teater Justino Quintana - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • University of Bage Theater - 2 min memandu - 1.9 km
  • vinícola batalha - 47 min memandu - 52.5 km

Bergerak

  • Bage (BGX-Gustavo Kraemer Antarabangsa) - 21 minit memandu

Restoran

  • ‪Chico's Bar e Restaurante - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Santa Hora Restaurante e Churrascaria - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Casa do Pão - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Jota K Restaurante - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Casa china - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Obino Bagé

Sorotan hartanah
Pertimbangkan penginapan di Hotel Obino Bagé dan manfaatkan sarapan bufet percuma, taman dan pencucian kering/dobi. Sebagai tambahan kepada bar dan pusat perniagaan, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Letak kenderaan valet (surcaj), 1 bilik mesyuarat dan surat khabar percuma
  • Tempat simpanan bagasi, hartanah bebas asap rokok dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Lif, dewan bankuet dan TV di lobi
Ciri-ciri bilik
Kesemua 100 bilik mempunyai keselesaan seperti penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan bar mini.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Saluran kabel dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan valet di tapak hartanah (BRL 26.25 semalam; termasuk keistimewaan keluar/masuk)

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia 6:30 hingga 9:30 pada hari bekerja dan 7:00 hingga 10:00 pada hujung minggu
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Kaunter dan singki berketinggian rendah
  • Lif
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Tempat duduk tandas ditinggikan

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik

Lain-lain

  • Penyaman udara
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 5 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi letak kenderaan valet: BRL26.25 semalam (keistimewaan masuk/keluar)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit

Perkara yang kami harus menyebut

Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Obino Bagé Bage
Obino Bagé Bage
Obino Bagé
Hotel Hotel Obino Bagé Bage
Bage Hotel Obino Bagé Hotel
Hotel Hotel Obino Bagé
Hotel Obino Bagé Bage
Hotel Obino Bagé Hotel
Hotel Obino Bagé Hotel Bage

Soalan lazim

Adakah Hotel Obino Bagé mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Obino Bagé?

Parkir valet tersedia dengan fi sebanyak BRL26.25 semalam.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Obino Bagé?

Daftar masuk bermula jam 14:00.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Obino Bagé?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Hotel Obino Bagé?

Terletak di Bage, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Teater Justino Quintana dan Muzium Dom Diogo de Souza. University of Bage Theater adalah 1.1 bt (1.8 km) jauhnya.

Hotel Obino Bagé Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 22 daripada 62 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 21 daripada 62 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 11 daripada 62 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 5 daripada 62 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 62 ulasan

8.0/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

7.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Augusto

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Airton

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

EDSON

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Gabriela

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Hotel muito bom

Hotel muito bom, a localização é otima. O único problema é que o secador de cabelo não estava funcionando.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Claudio

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Rafael

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Boa estadia

Hotel antigo, com algumas reformas, bem aceitável, mas no quarto que fiquei, o box do chuveiro era muito pequeno, dificultando o banho, inclusive para entrar e sair do box, foi bem complicado.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

LUIZ

Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Carmen

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Gilson

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Poucos funcionários

Pedimos três vezes toalhas de rosto pois estamos em duas pessoas, sem sucesso, dificuldade na compreensão…
Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

AUGUSTO

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ganhamos um bom quarto. No alto. Limpo. Cama e colchão confortaveis. Bom café mas com pouca variedade de frutas e sucos. O chato é a abertura da porta do box que dificulta a entrada e ligar a agua quente...
Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Izabel

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Bom, mas carece de melhor manutenção no banheiro e na cabeceira da cama. Banheiro que alaga quando se toma banho e cabeceira frouxa.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

LôideHelena

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Gladimir

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

SERGIO

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Durante a estadia o ar condicionado não funcionou e estava 6 graus de temperatura, sugeriram trocar de quarto para uma opção apenas com cama de solteiro, atendentes pouco cordias
Menginap 2 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Jarlan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Hotel antigo, mal cuidado, mesmo em reforma. Cama ruim antiga, lençóis com cheiro desagradável, travesseiros também, jogo de toalha puidas quase um pano de chão. Elevador com problema constante. Tinham um restaurante bom antes da pandemia, agora muito ruim , poucas opções e arroz requentado. Sem falar que eles emitem a nota fiscal no preço deles , nada haver com o valor pago pelo aplicativo , mesmo sabendo da taxa. Não recomendo.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Augusto

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Emerson

Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Virginia

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Matheus

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Gabriela

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

patricia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Muy buena

Todo correcto
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Marcio

Menginap 1 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Rafael

Pengembara perniagaan
Sukakan: Keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025