Le Renaissance

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Aurillac terdapat restoran dan bar/ruang istirahat

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Le Renaissance

Sarapan, makan tengah hari, makan malam dihidangkan; masakan Perancis
Meja, Wi-fi percuma
Balkoni
Lobi
Bahagian luar

Ulasan

7.6 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Parkir tersedia
  • Sarapan tersedia
  • Pengemasan
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Comfort Double Room

Sorotan

Sistem pemanasan
TV skrin rata
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Almari pakaian
Pengemasan harian
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Family Room

Sorotan

Sistem pemanasan
TV skrin rata
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Almari pakaian
Pengemasan harian
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Standard Double Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
TV skrin rata
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Almari pakaian
Pengemasan harian
  • 13 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Aurillac, Le Renaissance berada berhampiran stesen kereta api. Keindahan semula jadi kawasan ini dapat dilihat di Taman des Carmes dan Alam Murmur, sementara Muzium Seni dan Arkeologi dan Muzium Gunung Berapi merupakan tarikan utama kebudayaan.
Peta
13 Place du Square, Aurillac, Cantal, 15000

Tempat berdekatan

  • Place du Square - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Pusat Kongres Aurillac - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Muzium Gunung Berapi - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Gereja St-Geraud - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Stadium Cantal Auvergne - 17 min berjalan kaki - 1.5 km

Bergerak

  • Stesen Aurillac - 14 minit berjalan kaki
  • Aurillac (AUR-Tronquieres) - 6 minit memandu

Restoran

  • ‪Le Damier - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Le Kiosque - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Le Café De Ma Mère - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Tzk - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Le Square - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Le Renaissance

Hotel berhampiran stesen kereta api
Anda boleh menantikan teres, bar dan restoran di Le Renaissance. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal percuma dan letak kenderaan sendiri (surcaj)
  • Lif
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Le Renaissance menawarkan kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Sistem pemanasan, setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (EUR 10 sehari)

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 8:00 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 10 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • Sewaan basikal percuma
  • Tempat simpanan basikal

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif (kelebaran pintu 80 sentimeter)

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Lain-lain

  • Meja
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 21:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 7:00 - 23:00
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 11:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan boleh menginap percuma
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
1 ekor haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Bilik tertentu sahaja; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.10 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 10 seorang
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 10 sehari
  • Tuala tersedia dengan bayaran fi (atau tetamu boleh membawanya sendiri)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia

Perkara yang kami harus menyebut

Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.

Hartanah juga dikenali sebagai

Renaissance Aurillac
Renaissance Hotel Aurillac
Le Renaissance Hotel
Le Renaissance Aurillac
Le Renaissance Hotel Aurillac

Soalan lazim

Adakah Le Renaissance mesra haiwan kesayangan?

Ya, hartanah ini membenarkan haiwan kesayangan (had 1 ekor).

Berapakah fi parkir di Le Renaissance?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR10 sehari.

Apakah masa daftar masuk di Le Renaissance?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 21:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Le Renaissance?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Le Renaissance?

Terletak di Aurillac, hotel ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Place du Square, Taman des Carmes dan Muzium Seni dan Arkeologi. Pusat Kongres Aurillac dan Muzium Gunung Berapi juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki. Stesen Aurillac sejauh 14 minit berjalan kaki.

Le Renaissance Ulasan

Ulasan

7.6

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 24 daripada 81 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 33 daripada 81 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 11 daripada 81 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 9 daripada 81 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 81 ulasan

7.6/10

Kebersihan

7.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.4/10

Kemudahan

7.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

MARC

Menginap 2 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

ALAIN

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik

Pas de chauffage un 31 Janvier

Chambre double. Arrivée à 21h00. Température 10°. 1 seul mini-chauffage d'appoint soufflant pour les 2 chambres. Nous apprenons le lendemain, au petit déjeuner que le chauffage est en panne. Il aurait été plus correct de nous prévenir dès notre arrivée, lors de la remise des clés. L'état général des installations mérite une rénovation.
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

jocelyne

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bon rapport qualité prix

Accueil sympathique, bonne literie, petit déjeuner au top, repas du soir également. Panne de chauffage mais petit chauffage d'appoint pour eviter d'avoir froid ainsi que des plaids dans la chambre. Eau vien chaude et bon debit pour une douche agréable. Un établissement sans chichi qui maintient un prix bas rare à trouver de nos jours. À 1km de la gare
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Christian

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Très bien
Menginap 1 malam pada Jan 2025

4/10 Lemah

Elisabeth

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Décevant ! Pas de chauffage dans les chambres. Seulement 1 d'appoint électrique. Obligé de demander un 2 ème. 1 lot de serviettes pour 2 ! Nous ne reviendrons pas.
Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Annie-Claire

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Benoit

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Sep 2023

8/10 Baik

gilles

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Sep 2023

8/10 Baik

JEROME

Menginap 1 malam pada Jun 2022

6/10 Boleh diterima

Jean-paul

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2022

10/10 Cemerlang

Théo

Menginap 1 malam pada Mac 2022

10/10 Cemerlang

célia

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2022

4/10 Lemah

Gautier

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Vraiment moyen

Hôtel pas très bien entretenu. Douche bouchée, une vieille bouteille d'alcool était coincée derrière la cabine de douche. Notre chambre était très petite, le rapport qualité prix est très décevant.
Menginap 1 malam pada Jan 2022

6/10 Boleh diterima

SYLVIE

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Petit déjeuner facturé 10 euros ne valait pas cela
Menginap 1 malam pada Jan 2022

8/10 Baik

MARCHANT

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2021

6/10 Boleh diterima

Buse

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2021

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Situé en plein centre ville. Vu le contexte de la crise sanitaire à cause du covid , mise à disposition d’un micro onde dans le hall d’entrée de l’étage.
Menginap 1 malam pada Mac 2021

6/10 Boleh diterima

Valérie

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Rapide

1 nuit je suis arrivee a 21h reception tres rapide sans vraiment d explication. J avais commande 1 petit dejeuner que je n ai pas eu... la salle d eau a revoir surtout la douche... fissure sale
Menginap 1 malam pada Feb 2021

10/10 Cemerlang

Cedric

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Très bien

Hôtel actuellement en travaux Personne acceuillante et disponible malgré la situation actuelle proposition de petit déjeuner et plateau repas en chambre
Menginap 2 malam pada Jan 2021

4/10 Lemah

RIMA

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Quel dommage. Hotel bien situé avec belle vue et Belle chambre mais laissé à l'abondant. Les escaliers remplies de toiles d'araignées, les serviettes sentaient la cigarette et la moquette pleine de poussière à tel point que nous avons dû prendre un antistamenique pour pouvoir dormir. Une seule serviette de bain pour une chambre de 4 personnes. Je suis contre mal noter l'établissement qui a un fort potentiel mais j'encourage le personnel ou le propriétaire à en prendre soin pour le rendre meilleur.
Menginap 3 malam pada Dis 2020

4/10 Lemah

Claire

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Sep 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
zentral gelegen, freundliche mitarbeiter, preis passt
Menginap 1 malam pada Jul 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Les moustiques étaient écrasés et laissés sur les fenêtres. Les serviettes étaient humides. Il y avait un mouchoir laissé dans la poubelle de la salle de bain.
Menginap 1 malam pada Ogo 2020

2/10 Teruk

Estelle

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Inacceptable

Chambre sale, changement de chambre, toujours sale. Ménage non fait entre deux occupants. Draps et serviettes de toilettes non changés. Inacceptable en temps normal mais encore plus en période de COVID-19. Je ne recommande pas du tout cet hôtel soit disant 3*.
Menginap 2 malam pada Ogo 2020

8/10 Baik

Evelyne

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2020