Seluruh pangsapuri

Smartflats Design - Meir

Pangsapuri di Antwerp terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Smartflats Design - Meir

Depan hartanah
Apartment, 2 Bedrooms | 2 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, seterika/papan seterika
Deluxe Apartment, 2 Bedrooms | Ruang tamu | 19 inci televisyen skrin rata dengan kabel, TV
Classic Studio | Dapur kecil peribadi | Peti sejuk, ketuhar gelombang mikro, dapur, mesin basuh pinggan mangkuk
Apartment, 2 Bedrooms | Ruang tamu | 19 inci televisyen skrin rata dengan kabel, TV

Ulasan

6.0 daripada 10

Kemudahan popular

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Parkir tersedia
  • Dapur
  • Ruang Terbuka
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Deluxe Apartment, 2 Bedrooms

Sorotan

Sistem pemanasan
Dapur kecil
Peti sejuk
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV skrin rata
2 bilik tidur
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
  • 2 bilik tidur
  • Boleh menampung 6
  • 2 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Sofa Ratu

Classic Studio

Sorotan

Sistem pemanasan
Dapur kecil
Peti sejuk
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV skrin rata
2 bilik tidur
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
  • Studio
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Apartment, 1 Bedroom

Sorotan

Sistem pemanasan
Dapur kecil
Peti sejuk
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV skrin rata
2 bilik tidur
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
  • 70 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Apartment, 2 Bedrooms

Sorotan

Balkoni
Sistem pemanasan
Dapur kecil
Peti sejuk
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV skrin rata
2 bilik tidur
Peralatan tempat tidur premium
  • 100 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Boleh menampung 6
  • 2 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Lange Klarenstraat, 31, Antwerp, 2000

Tempat berdekatan

  • Meir - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Green Square - 7 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Dataran Pasar Antwerp - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Zoo Antwerp - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Pelabuhan Antwerp - 17 min berjalan kaki - 1.5 km

Bergerak

  • Perhentian Trem Rumah Pelabuhan Antwerp - 6 minit memandu
  • Antwerp (ZWE-Antwerp Central Train Station) - 11 minit berjalan kaki
  • Antwerp (ANR-Lapangan Terbang Antarabangsa Antwerp) - 26 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Panos - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Burger King - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Foodmaker - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Australian Home Made Ice Cream and Waffles - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Seluruh tempat

Anda akan mendapat seluruh pangsapuri untuk anda dan hanya kongsi dengan tetamu lain dalam kumpulan anda.

Smartflats Design - Meir

Pangsapuri di Antwerp terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam
Selain bar/deli snek, bangunan pangsapuri bebas asap rokok ini terdapat letak kenderaan sendiri (tertakluk pada bayaran) dan meja/kaunter hadapan 24 jam.Akses Internet wayarles percuma disediakan percuma. Kemudahan lain termasuklah daftar masuk ekspres, daftar keluar ekspres dan bantuan pelancongan/tiket. Setiap pangsapuri menyediakan sebuah dapur kecil dengan sebuah peti sejuk, sebuah dapur, sebuah ketuhar gelombang mikro dan sebuah mesin basuh pinggan mangkuk. Untuk menikmati sedikit hiburan, tetamu akan mendapati televisyen skrin rata dengan saluran kabel disediakan, manakala kemudahan lain merangkumi Wi-fi percuma dan peralatan tempat tidur premium. Pengemasan tersedia sekali sepenginapan.
Smartflats Design - Meir menawarkan 3 bilik penginapan serta pembancuh kopi/teh dan pengering rambut. Katil dilengkapi peralatan tempat tidur premium. Dapur kecil menyediakan peti sejuk, dapur, ketuhar gelombang mikro dan alat memasak/pinggan mangkuk/perkakas dapur. Bilik mandi terdapat pancuran mandi.

Pangsapuri di Antwerp ini menyediakan akses internet wayarles percuma. Televisyen skrin rata 19-inci disertakan dengan saluran kabel.Khidmat pengemasan ditawarkan sekali sepenginapan, manakala seterika/papan seterika boleh diminta agar disediakan.

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Catalonia, Bahasa Belanda, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Portugis, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di pangsapuri: Wi-Fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-Fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (surcaj)

Dapur kecil

  • Alat memasak, pinggan mangkuk dan perkakas dapur
  • Cerek elektrik
  • Dapur
  • Ketuhar gelombang mikro
  • Mesin basuh pinggan mangkuk
  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk

Tempat makan

  • Bar/deli snek

Bilik tidur

  • 2 bilik tidur
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tisu tandas
  • Tuala disediakan

Ruang tamu

  • Ruang tamu

Hiburan

  • TV skrin rata 19-inci dengan saluran kabel

Kawasan luar

  • Teres

Keselesaan

  • Sistem pemanasan

Haiwan kesayangan

  • Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kesesuaian/Kebolehcapaian

  • Tiada lif
  • Hartanah bebas asap rokok

Perkhidmatan dan kemudahan

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Pengemasan (sekali sepenginapan)
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Sorotan lokasi

  • Berhampiran stesen kereta api
  • Berhampiran stesen metro
  • Di kawasan bersejarah
  • Di pusat bandar raya

Ciri keselamatan

  • Pengesan karbon monoksida tidak dilaporkan (hos tidak menyatakan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah itu atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih)
  • Pengesan asap tidak dilaporkan (hos tidak menyatakan sama ada terdapat pengesan asap di hartanah atau tidak)
  • Pemadam api

Umum

  • 1 bangunan
  • 3 unit
  • 5 tingkat

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu akan menerima e-mel dalam masa 24 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk dan maklumat peti kunci; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan, peti kunci

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.97 seorang semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Pesta atau acara berkumpulan di tapak hartanah adalah tidak dilarang
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih semasa perjalanan
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan asap di hartanah atau tidak
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Hartanah ini dibersihkan secara profesional
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Tetamu yang menghadapi masalah untuk menggunakan tangga perlu menghubungi hartanah ini lebih awal. Lif tidak tersedia.

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif

Hartanah juga dikenali sebagai

Smartflats Meir Apartment Antwerp
Smartflats Meir Apartment
Smartflats Meir Antwerp
Smartflats Design Meir Antwerp
Smartflats Design - Meir Antwerp
Smartflats Design - Meir Apartment
Smartflats Design - Meir Apartment Antwerp

Soalan lazim

Adakah Smartflats Design - Meir mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Smartflats Design - Meir?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi.

Apakah masa daftar masuk di Smartflats Design - Meir?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Smartflats Design - Meir?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Smartflats Design - Meir?

Terletak di Old Town, bangunan pangsapuri ini sejauh beberapa langkah dari Istana di Meir, Meir dan Rumah Rubens. Medan Beli-belah Stadsfeestzaal dan Menara Farmers juga dalam jarak 5 minit berjalan kaki. Antwerp (ZWE-Antwerp Central Train Station) sejauh 11 minit berjalan kaki dan Stesen Pusat Antwerp sejauh 12 minit berjalan kaki.

Smartflats Design - Meir Ulasan

Ulasan

6.0
Penilaian 10 - Cemerlang. 9 daripada 44 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 12 daripada 44 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 44 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 9 daripada 44 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 11 daripada 44 ulasan

6.6/10

Kebersihan

7.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.0/10

Kemudahan

7.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Mayara

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 6 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Mayara

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Lisa

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Bedsheets and towels needed to be brought at the laundromat, for which we paid extra ofcourse. We spend 1 full day cleaning and washing all the stuff. It stank, was full of stains and the apartment was dusty. No fire alarms anymore, the emergency stairs was not reachable and there were like 7 big stairs before you could enter the apartment. We lost 1 full day to clean the apartment and the towels / stinky bedsheets. The location of the apartment was the best thing. We will never choose smartflats again.
Menginap 5 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Peter

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

dirk

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Slechte online communicatie, vuil onder bank, nadat we die op een andere plek hadden gezet. Stof en vieze zakdoekjes. Koude verlichting. Niet de keukenapparatuur die was aangegeven. Wel lekker ruim, voldoende oppervlak!
Menginap 3 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

Marjo

Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
No wifi, 5th floor no lift! Filthy, stinky towels they would not change so we had to buy new ones. Big rooms but very little furniture. Location ok, close to old town, railway station and shopping.
Menginap 3 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Derek

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

DO NOT BOOK- TERRIBLE place

The worst customer service ever. This is a bait and switch place. The checkin- they never sent me the email to check in. Had to go through hotels to get them to set it. Then lugged up the luggage to find out that the code didn’t work. Hit up hotels again to find out that they have the wrong address. Finally went to the next place. Up another three flights. Place is nice looking and stuff but dirty. Mold in bathroom. Blood stain on sheets. No Wi-Fi. The auto light in hallway stays on for 10 minutes and turns on automatically waking up everyone. The fan in bathroom never turned off. Because no Wi-Fi, no tv. I brought this all to the attention and was told to make a complaint at front desk. When I asked where it was they told me they don’t have one. This place felt like a total scam. They refused to reimburse for anything too. Terrible company
Menginap 1 malam pada Jul 2024

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan

Large apartment but unmaintained

Spacious 2 bedroom apartment on main shopping street- walking distance to everything, but clearly unkept and maintained at bare minimum standard. Broken & torn furniture, ripped curtains, holes in the floor, water damage in the bathroom, filthy corners and baseborads - just for starters. It has incredible potential but currently not near where it could be. Some additional things to note: - very narrow staircase up to apartments is tough with anything more than a backpack - no climate control resulting in hot bedrooms in the evening - there is a dishwasher but with no racks so it can't be used - towels need to be replaced or at least bleached/boiled. The beds were clean though, thankful for that. But next time we would opt to pay more to stay somewhere else.
Menginap 2 malam pada Jul 2024

6/10 Boleh diterima

Sara

Menginap 3 malam pada Jul 2024

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

Could have been a nice stay...

Nothing "smart" about the place after the entry keypad. Negligent property owners who did not respond for the duration of the stay. No A/C or even a fan; expect to overheat on summer nights and if you open a window, expect mosquitos (whose friends' carcasses have been left on the walls and ceiling by previous guests). No wi-fi despite advertisement. Luggage elevator does not work and multiple storeys of stairs to get to the room.
Menginap 1 malam pada Jun 2024

2/10 Teruk

Türker

Menginap 1 malam pada Jun 2024

8/10 Baik

esther

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Het was een mooi appartement midden in het winkelcentrum. Wel jammer dat er geen lift beschikbaar is. Verder is er veel geluid van buiten ( met ramen open). Maar zeker wel voor herhaling vatbaar.
Menginap 2 malam pada Jun 2024

8/10 Baik

Orset

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tres bien, il faut quand même indiqué appartement au 5ème étages sans ascenseur. Il faut indiquer que c'est un parking extérieur payant.
Menginap 3 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

Earta

Menginap 2 malam pada Jan 2024

8/10 Baik

Martijn

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

Toplocatie en luxe

Locatie is echt super! Lekker ruim appartement met lekkere badkamer en goede bedden. Eenvoudige keuken maar prima, alleen vaatwasser zonder mandjes/lades, dus inruimen is niet mogelijk De entree naar appartement is een beetje kruip door sluip door maar wel netjes.
Menginap 1 malam pada Dis 2023

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

Lækker lejlighed med dårlige adgangsforhold.

Glimrende lejlighed. dog var hele opgangen til 5 sal uden belysning og med puds på væggene. Det var som om de havde haft travlt med at få lejligheden i orden, men ikke de mange trapper og gange man skulle gå igennem for at komme dertil. Det var besværligt - og farligt med små børn og ingen lys. Fjernsynet var også i stykker, men vi skulle ikke bruge det.
Menginap 1 malam pada Okt 2023

4/10 Lemah

Julien

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Keselesaan bilik
Nous n'avions pas les codes d'accès à notre arrivé, mais ça peut aussi être un peu de ma faute car je n'ai pas fait l'enregistrement en ligne. L'édifice était en travaux. La porte d'entrée de l'édifice ne verrouillait pas et il n'y avait pas d'éclairage fonctionnel dans les escaliers des trois derniers paliers à franchir (nous étions aux cinquième étage). L'internet ne fonctionnait pas ce qui nous a causé des ennuis pour les réservations à venir. Nous avons eu une compensation d'Hôtel.com pour les inconvénient, mais si nous avions su, nous n'aurions pas réservé à cet endroit. Cependant, la localisation était bien et à l'intérieur tout était bien (espace et confort) si nous oublions l'internet.
Menginap 3 malam pada Sep 2023

2/10 Teruk

Ricardo

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

6/10 Boleh diterima

Jörg

Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2023

2/10 Teruk

ARUNKUMAR

Pengembara perniagaan
Sukakan: Keselesaan bilik

Nightmare come true

First of all, the entry key pad to the property did not work. Tried pulling the entry door, it opened. It lead to a flight of dark stairs. Climbed two floors and found that there was construction happening. Went back down and called customer service in the middle of night sitting on the high street bench. Customer service insisted there were guests. So tried to climb the dark stairs with luggage and found there was another flight of stairs hidden from view. Took that reached the apartment and went in. The apartment was so hot, could only sleep with windows open. High street is noisy throughout the night except for a couple of hours. All 3 nights was woken up by loud noise of people staying above me with constant noise of moving furniture, going down the stairs, chatting and laughing. Lost sleep for 3 days. Absolute definition of nightmare
Menginap 3 malam pada Ogo 2023

2/10 Teruk

Nasmy

Menginap 1 malam pada Jul 2023

2/10 Teruk

MISP

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The apartment was double booked by the accommodation. Meaning when I tried to come in(with my code and booking confirmation) and someone else was already there. After contacting customer service(who were in touch with the accommodation) we DID NOT get ANY compensation, even trough it was not out fault(again, we had a reservation confirmation and paid and even had the code for entering the apartment)
Menginap 2 malam pada Feb 2023

2/10 Teruk

MISP

Menginap 1 malam pada Feb 2023

4/10 Lemah

Victor, Issaquah

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kemudahan
Pros: the property is livable and got a decent remodel around the bedroom and shower. Hot water, temperature control are there. Location is very central and is right on the central street with shops and crowds. Cons: There are a few. - The property is managed remotely, and I did not manage to get any support. The most critical for me was lack of WI-FI. Even thought it was advertised, it was not present. I reported it twice and got email from the reception that the technical staff was notified. In the three nights of stay, never got a follow up or repair. - Dishwasher instructions do not match the model in the unit, and I couldn't get it working. Also, lacking container for the silverware, i.e. effectively not usable. - Walls in the restroom are dirty, like they forgot to clean/paint it during remodel. - The beds are not King size. I'm not sure if European standard is different, but definitely not the American size. - Besides, be advised that you will need to climb a lot of very steep stairs through the back of the stores to get to the unit. There is a luggage elevator next to the unit, but it appears to be permanently disables.

4/10 Lemah

marijn

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The apartment is spacious and clean, but the wifi and TV didn’t work. I phoned the maintainers immediately and sent four or five emails in the following days but they gave only two short and unhelpful replies to the first few emails and never fixed the problem (no signal was coming into the house at all, I had to discover myself). I don’t care about the TV not working but I need the internet while working there for a week. I had to resort to using my mobile phone data for which I had to pay. I asked for any kind of compensation for that but they didn’t reply to that either.