Galeri foto untuk Hotel La Maison Wellness & SPA





Ulasan
9.4 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Junior Suite, Balcony

Junior Suite, Balcony
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Meja makan
TV Pintar
Duvet bulu kapas
Linen kapas Mesir
Bilik tidur berasingan
Lihat semua foto untuk Deluxe Double Room, Balcony

Deluxe Double Room, Balcony
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV Pintar
Linen kapas Mesir
Duvet bulu kapas
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Localita Masare - Col Badiot, 58, Alleghe, BL, 32022
Tentang hartanah ini
Hotel La Maison Wellness & SPA
Hartanah serupa

Parkhotel Ladinia
Parkhotel Ladinia
- Kolam
- Tab Panas
- Spa
- Wi-fi percuma
9.6 daripada 10, Luar Biasa, 24 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.50 seorang semalam, sehingga 15 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 13 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan tenaga solar
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan sistem keselamatan
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah IT025044A1RN6UIU5C
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Kolam bermusim akan dibuka dari Mei hingga September
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Sesetengah kemudahan mungkin mempunyai akses yang terhad; tetamu boleh menghubungi hartanah untuk mendapatkan butiran dengan menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Sebuah kereta disyorkan untuk pergi balik ke hartanah ini
Tetamu di bawah 16 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel La Maison Wellness
Hotel La Maison Wellness Alleghe
La Maison Wellness
La Maison Wellness Alleghe
Garni La Maison Alleghe
Hotel Maison Wellness Alleghe
Hotel Maison Wellness
Maison Wellness Alleghe
Maison Wellness
Hotel La Maison Wellness SPA
Garni La Maison Alleghe
Hotel La Maison Wellness & SPA Hotel
Hotel La Maison Wellness & SPA Alleghe
Hotel La Maison Wellness & SPA Hotel Alleghe
Soalan lazim
Ulasan
Hotel La Maison Wellness & SPA Ulasan
9.4
Luar Biasa
9.8
Kebersihan
8.4
Lokasi
9.8
Kakitangan & perkhidmatan
9.6
Mesra alam
9.6
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
20 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Laura
Mengembara bersama keluarga
19 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Laura
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
25 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Best Vacation
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
SOOHO
18 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
SOOHO
Menginap 3 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
ASIENTO v.
Mengembara bersama keluarga
10 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Unik hotel oplevelse i Dolomitterne


ASIENTO v.
Menginap 3 malam pada Jul 2024
8/10 Baik
Mufaddal, Colombo
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
9 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mufaddal
Menginap 2 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Andrew
15 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Andrew
Menginap 6 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Diego
9 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Diego
Menginap 3 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
steve
Mengembara bersama keluarga
23 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
steve
10/10 Cemerlang
Volker
20 Jun 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Volker
Menginap 1 malam pada Jun 2023
10/10 Cemerlang
Umberto
31 Dis 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Consigliatissimo
Umberto
Menginap 2 malam pada Dis 2022
10/10 Cemerlang
Daniel, Richmond hill
Mengembara bersama pasangan
15 Sep 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Daniel
Menginap 5 malam pada Sep 2022
10/10 Cemerlang
Nathan
Mengembara bersama keluarga
8 Ogo 2022
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nathan
Menginap 7 malam pada Jul 2022
10/10 Cemerlang
Camilla
29 Mei 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Camilla
Menginap 1 malam pada Mei 2022
10/10 Cemerlang
Kiran
Mengembara bersama keluarga
18 Apr 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Kiran
Menginap 2 malam pada Apr 2022
10/10 Cemerlang
Stefano
3 Mac 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Stefano
Menginap 3 malam pada Feb 2022
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
11 Jul 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Die Dolomiten
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2021
10/10 Cemerlang
Mauro
Mengembara bersama keluarga
6 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mauro
Menginap 2 malam pada Jul 2020
10/10 Cemerlang
Lara
Mengembara bersama keluarga
22 Jun 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lara
Menginap 2 malam pada Jun 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
8 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Mac 2020
10/10 Cemerlang
Umberto
16 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Servizio eccellente e albergo confortevole
Umberto
Menginap 1 malam pada Dis 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
16 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
15 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
5 Sep 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
18 Ogo 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 7 malam pada Ogo 2019