Hotel 9

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Zagreb terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

9.4 daripada 10
Luar biasa

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
  • Parkir tersedia
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma
Harga semasa ialah RM474
RM536 jumlah
termasuk cukai & fi
23 Nov - 24 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Luxury King Room

9.8 daripada 10
Luar biasa
(41 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Double Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Cerek elektrik
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Avenija Marina Držica 9, Zagreb, 10000

Tempat berdekatan

  • Branimir Centar - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Dewan Konsert Vatroslav Lisinski - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Zrinjevac - 19 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Dataran Ban Jelacic - 3 min memandu - 2.2 km
  • Katedral Zagreb - 3 min memandu - 2.5 km

Bergerak

  • Zagreb (ZGC-Stesen Kereta Api Sentral Zagreb) - 18 minit berjalan kaki
  • Zagreb (ZAG) - 23 minit memandu

Restoran

  • ‪Pekara Dubravica - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Magazinska Klet Pri staroj smokvi - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Hotel Sliško - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Laganini cafe - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Bumerang - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel 9

Hotel mewah yang terletak di Trnje
Manfaatkan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang, teres dan pusat perniagaan di Hotel 9. Sebagai tambahan kepada restoran, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Sarapan bufet (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Surat khabar percuma, lif dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan hartanah bebas asap rokok
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra dan jarak ke pengangkutan awam
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel 9 menampilkan manfaat seperti penyaman udara dan jubah mandi, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Pancuran mandi, kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • Sebuah TV LCD dengan saluran satelit
  • Cerek elektrik, setiap hari dan telefon

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di luar tapak hartanah tersedia (EUR 10 semalam)
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia atas permintaan sahaja
  • Tempat letak kenderaan selamat di tapak hartanah (EUR 10 semalam)
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 10 seorang
  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Cerek elektrik

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 3:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR15.0 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 10 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 47 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 2 orang)
  • Bayaran letak kenderaan sendiri selamat: EUR 10 semalam
  • Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: EUR 10 semalam
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 15.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah tempat letak kenderaan di tapak hartanah
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit, bayaran mudah alih dan wang tunai

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel 9 Zagreb
9 Zagreb
Hotel 9 Hotel
Hotel 9 Zagreb
Hotel 9 Hotel Zagreb

Soalan lazim

Adakah Hotel 9 mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel 9?

Setakat 22 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel 9 pada 23 Nov 2025 bermula serendah RM 474.41, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Hotel 9?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR10 semalam. Tempat terhad tersedia.

Apakah masa daftar masuk di Hotel 9?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 3:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hotel 9?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah Hotel 9 memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak EUR47 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel 9?

Terletak di Trnje, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Branimir Centar, Dataran Mangsa Fasisme dan Mestrovic Pavilion. POGON - Zagreb Center for Independent Culture and Youth dan Galeri Miroslav Kraljevic juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki. Zagreb (ZGC-Stesen Kereta Api Sentral Zagreb) sejauh 18 minit berjalan kaki dan Stesen Sentral Zagreb sejauh 19 minit berjalan kaki.

Ulasan

Hotel 9 Ulasan

9.4

Luar Biasa

9.6

Kebersihan

8.6

Lokasi

9.6

Kakitangan & perkhidmatan

9.0

Mesra alam

9.4

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 194 daripada 270 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 62 daripada 270 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 8 daripada 270 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 270 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 270 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Donald, Hope

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tin and Christina at the front desk and Riea from food services were awesome. Very helpful and always with a smile.
Menginap 4 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Debbie

Mengembara bersama pasangan
Convenient to the Central Bus Station. Everything good except WiFi issue in the room. It was solved however with a server reboot.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Zoran

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This was my second visit to this hotel. I look forward to visit again.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Javier, San Pedro

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is simple but nice, good size comfortable rooms. And the location is very convenient from the airport and to get around town. The neighborhood has some interesting restaurant and bars to explore.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Gordana

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean, friendly staff. Safe. Convinient.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Douglas

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great place!
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

John

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location, the shuttle from the airport drops at the main bus station which is located less than a block away. Check in was fast and easy, just a great place to stay in Zagreb.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Douglas

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great place to stay. Right next to bus station.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Jacqueline

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent hotel Would highly recommend it. W Tin at the front desk was very friendly and was always quick to assist.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Thompson

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The noise from the major road in front of the hotel was a bit annoying.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Douglas

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Doris and Katrina were wonderful hosts and buffet breakfast was great.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Yoshida

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
とても綺麗でした スタッフサービスもいいです
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Caroline

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kemudahan
Belle chambre. Bon déjeuner. Employés sympathiques
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Mirko

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly staff, great breakfast, spacious rooms, easy parking. Will come again.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Oi Leng

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Sylwia

Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Pui Wah Ada

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The receptionist Doris is very helpful and courteous. The overall cleanliness of the hotel is satisfactory. Though it’s located just opposite the bus station, the dining options around are very limited.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Maria

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very clean, super nice staff. Good breakfast. Everyone was really nice and helpful. Airport shuttle will leave you right across from hotel. Excellent .
Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

??

Sukakan: Kemudahan
GOOD!!
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Mario, Graz

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Super Unterkunft für einen Stadt Trip. Strassenbahn direkt vor dem Hotel. Obwohl an der Strasse sehr Ruhig. Fenster sind super Isoliert. Frühstücksbuffet sehr umfangreich und alles Frisch. Zimmer sehr geräumig und sauber. Würden jederzeit wieder Buchen.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Paul, WINTER PARK

Sukakan: Kebersihan
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Sanja

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

John

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Convenient location across the street from the main bus depot.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Jose Pedro

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

joao carlos

Sukakan: Kebersihan
Menginap 2 malam pada Jul 2025