Galeri foto untuk Grand Hotel Zagreb





Ulasan
9.2 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Deluxe Twin Room, 1 Bedroom

Deluxe Twin Room, 1 Bedroom
8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)
Sorotan
Laman dalam
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Lihat semua foto untuk Superior Room, 2 Katil Bujang (Single), Non Smoking

Superior Room, 2 Katil Bujang (Single), Non Smoking
9.6 daripada 10
Luar biasa
(10 ulasan)
Sorotan
Laman dalam
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Duvet bulu kapas
Lihat semua foto untuk Deluxe Suite, Non Smoking

Deluxe Suite, Non Smoking
10.0 daripada 10
Luar biasa
(2 ulasan)
Sorotan
Laman dalam
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

27 Jankomir, Zagreb, 10000
Tentang hartanah ini
Grand Hotel Zagreb
Hartanah serupa

The Westin Zagreb
The Westin Zagreb
- Kolam
- Spa
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
8.6 daripada 10, Terbaik, 990 ulasan
Harga ialah RM438
RM495 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Nov - 2 Nov
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.86 seorang semalam untuk orang dewasa; EUR 0.93 semalam untuk tetamu berusia 12-17 tahun. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi katil futon: EUR45.00 semalam
- Bayaran katil bayi: EUR 15.0 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Akses kolam renang tersedia dari 9:00 hingga 21:00
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu di bawah 16 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa
Hartanah juga dikenali sebagai
Grand Hotel Zagreb Hotel
Grand Hotel Zagreb Zagreb
Grand Hotel Zagreb Hotel Zagreb
Soalan lazim
Grand Hotel Zagreb Ulasan
Ulasan
9.2
Hebat
9.2/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Kemudahan
9.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.8/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
14 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Okt 2025
8/10 Baik
Oliver
11 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Oliver
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Adnan
9 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Adnan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Melisa
Mengembara bersama pasangan
31 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan


Melisa
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Jesper
Mengembara bersama keluarga
19 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jesper
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Christian
17 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Super dejligt hotel
Christian
Menginap 4 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Stuart
Pengembara perniagaan
15 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lovely hotel.
Stuart
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Sara
5 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sara
Menginap 4 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
alvin
2 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
alvin
Menginap 3 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Shaoquan
28 Jun 2025
Shaoquan
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Daniel
18 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Daniel
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Nives
10 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nives
Menginap 3 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Richard
Mengembara bersama kumpulan
2 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Richard
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Dayvid
31 Mei 2025
Dayvid
Menginap 2 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Thorsten
Mengembara bersama pasangan
27 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Thorsten
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
alberto filippo
Pengembara perniagaan
22 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
alberto filippo
Menginap 1 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
ASHNEY
Mengembara bersama kumpulan
14 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Aesthetically pleasing but average
ASHNEY
Menginap 2 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Carl H, Eagle River
7 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Carl H
Menginap 2 malam pada Mei 2025
2/10 Teruk
Janet Ann
6 Mei 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Janet Ann
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Natasa
29 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Natasa
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Cinzia
Pengembara perniagaan
12 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Cinzia
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Gerard
Pengembara perniagaan
6 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gerard
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Michelle
28 Mac 2025
Michelle
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Erik
Pengembara perniagaan
17 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Erik
Menginap 4 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Momar
4 Feb 2025
Momar
Menginap 3 malam pada Jan 2025