Adakah Moiri Guesthouse - Hostel mesra haiwan kesayangan?
Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.
Berapakah fi parkir di Moiri Guesthouse - Hostel?
Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.
Apakah masa daftar masuk di Moiri Guesthouse - Hostel?
Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.
Apakah masa daftar keluar di Moiri Guesthouse - Hostel?
Daftar keluar adalah jam 11:00.
Di manakah terletaknya Moiri Guesthouse - Hostel?
Terletak di Yeosu, hostel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Jambatan Dolsan dan Dataran Yi Sun Shin. Kereta Kabel Yeosu dan Dewan Jinnamgwan juga dalam jarak 2 bt (3 km).
Moiri Guesthouse - Hostel Ulasan
Ulasan
7.4
Baik
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 8 daripada 30 ulasan
10 - Cemerlang
8
Penilaian 8 - Baik. 11 daripada 30 ulasan
8 - Baik
11
Penilaian 6 - Boleh diterima. 5 daripada 30 ulasan
6 - Boleh diterima
5
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 30 ulasan
4 - Lemah
4
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 30 ulasan
2 - Teruk
2
8.0/10
Kebersihan
7.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
6.4/10
Kemudahan
7.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
6.6/10
Mesra alam
Ulasan
6/10 Boleh diterima
In Hyok
Mengembara bersama keluarga
29 Mei 2023
Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan
In Hyok
Menginap 1 malam pada Mei 2023
10/10 Cemerlang
hana
23 Okt 2022
hana
Menginap 1 malam pada Okt 2022
6/10 Boleh diterima
TAESOO
Mengembara bersama keluarga
4 Ogo 2022
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean and cozy
Gelareh
Menginap 1 malam pada Jul 2022
8/10 Baik
JINHO
Mengembara bersama kumpulan
27 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan
JINHO
Menginap 1 malam pada Jun 2022
4/10 Lemah
HYUN JU
Mengembara bersama keluarga
5 Ogo 2020
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
HYUN JU
Menginap 1 malam pada Jul 2020
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
3 Ogo 2020
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The toilet got clogged at night time. My boyfriend asked for a plunger and was told the toilet would be fixed in the morning, which was unacceptable, so finally she (staff member) said sheโs come up to give him a plunger. Iโm not sure why she just didnโt tell him sheโd give it to him when he asked for it. The AC did not work at 100% capacity, which made sense why there was a fan to plug in the room. The AC also dropped water, in which the hotel manager came up to provide a bucket to collect the dripping. The roomโs saving grace was the blackout curtains, so we got good sleep which was much needed after having to plunge the toilet at almost midnight. The hotel manager was also very kind and went above and beyond when he offered to drive us to our dinner place as we werenโt able to get a taxi via Kakao taxi. We paid him and I am so appreciative of his kind gesture and hospitality.
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2020
4/10 Lemah
younghan
Mengembara bersama keluarga
3 Mei 2020
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
I never got a room! I reserved and paid for a room online. I arrived by 1am as the hotel rules require, but the hotel desk was closed before 1:30am as is stated on the Orbitz website. I woke up the owner. He said sorry, he sold my room and their was nothing available. I had driven 20km from another hotel that had done the same thing to me. I still haven't been refunded after a week. Ridiculous.
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
8 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
9 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2019
6/10 Boleh diterima
jihae
31 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan