Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 60 daripada 180 ulasan" "
10 - Cemerlang
60
Penilaian 8 - Baik. 77 daripada 180 ulasan" "
8 - Baik
77
Penilaian 6 - Boleh diterima. 37 daripada 180 ulasan" "
6 - Boleh diterima
37
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 180 ulasan" "
4 - Lemah
3
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 180 ulasan" "
2 - Teruk
3
8.0/10
Kebersihan
8.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.8/10
Kemudahan
7.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.2/10
Mesra alam
Ulasan
10/10 Cemerlang
KAZUYO
28 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Respons daripada ホテルウィングインターナショナル熊本八代 フロント pada 27 Mei 2024
フイードバックにお時間を頂ありがとうございます。またお会いできるのをお待ちしています。
6/10 Boleh diterima
Philip
24 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Dining mainly izakaya restaurants
Philip
Menginap 1 malam pada Apr 2024
Respons daripada Hotel Wing International Kumamoto Yatsushiro pada 15 Mei 2024
Dear Philip, thank you for your feedback. We appreciate your preference for dining at izakaya restaurants. We hope you had a pleasant stay overall at Hotel Wing International Kumamoto Yatsushiro. Best regards, Hotel Wing International Kumamoto Yatsushiro
6/10 Boleh diterima
yumiko
7 Apr 2024
yumiko
Menginap 1 malam pada Apr 2024
Respons daripada ホテルウィングインターナショナル熊本八代 pada 15 Mei 2024
ユミコ様、フイードバックにお時間を頂ありがとうございます。またお会いできるのをお待ちしています。
10/10 Cemerlang
Hiroyuki
31 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Hiroyuki
Menginap 1 malam pada Mac 2024
Respons daripada ホテルウィングインターナショナル熊本八代 フロント pada 14 Apr 2024