Williamsburg Suites

Hartanah 2.5 bintang
Hotel terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma, berhampiran Kolej William and Mary

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Williamsburg Suites

Meja sambut tetamu
Pemandangan balkoni
Tempat menarik
Tempat makan
Tempat menarik

Ulasan

4.2 daripada 10

Kemudahan popular

  • Mesra haiwan kesayangan
  • Pengemasan
  • Dobi
  • Termasuk parkir
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Deluxe Double Room Single Use

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
TV skrin rata
2 bilik mandi
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 33 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Family Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
TV skrin rata
2 bilik tidur
2 bilik mandi
  • 56 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Boleh menampung 8
  • 2 Katil Ratu (Queen), 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Ratu

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Williamsburg, Williamsburg Suites berada di kawasan perniagaan dan berhampiran stesen kereta api. Istana Gabenur dan Jamestowne Bersejarah merupakan tempat menarik popular dan antara tempat menarik terkenal di kawasan ini termasuk Busch Gardens Williamsburg dan Taman Air Water Country USA. Kolej William and Mary dan Dataran Merchants adalah dua lagi cadangan tempat untuk dikunjungi. Luangkan masa menerokai aktiviti di kawasan ini termasuk lawatan kilang wain.
Peta
120 Bypass Road, Williamsburg, VA, 23185

Tempat berdekatan

  • Kolej William and Mary - 12 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Dataran Merchants - 3 min memandu - 1.7 km
  • Istana Gabenur - 3 min memandu - 2.1 km
  • Williamsburg Premium Outlets - 5 min memandu - 4.7 km
  • Busch Gardens Williamsburg - 12 min memandu - 10.9 km

Bergerak

  • Pusat Pengangkutan Williamsburg - 4 minit memandu
  • Newport News, VA (PHF-Lapangan Terbang Antarabangsa Newport News - Williamsburg) - 25 minit memandu

Restoran

  • ‪Golden Corral - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Sal's By Victor - ‬18 min berjalan kaki
  • ‪Chipotle Mexican Grill - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Cracker Barrel - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Peking Restaurant - ‬7 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Williamsburg Suites

Hotel berdekatan Kolej William and Mary
Terletak berdekatan Dataran Merchants dan Istana Gabenur, Williamsburg Suites menyediakan kemudahan dobi dan pendiangan di lobi. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan tempat letak kenderaan lanjutan
  • Daftar keluar ekspres, surat khabar percuma dan TV di lobi
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan sajian kopi/teh di ruang bersama
Ciri-ciri bilik
Kesemua 122 bilik menawarkan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja.
Lagi kemudahan termasuk:
  • 2 bilangan bilik mandi dengan gabungan pancuran/tab mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci TV skrin rata dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, peti sejuk dan ketuhar gelombang mikro

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 50+ Mbps

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan lanjutan tidak berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 4 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pemegang pintu tuil
  • Penggera visual di koridor
  • Permaidani nipis di dalam bilik
  • Susur tangan di tangga
  • Tanjakan pintu masuk depan
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Pendiangan di lobi

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • 2 bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Ketuhar gelombang mikro
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka Isnin - Jumaat (9:00 - 17:00)
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Jika anda merancang untuk tiba selepas 17:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan boleh menginap percuma
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Sehingga 9 kg setiap haiwan peliharaan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak USD10.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak USD10.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil bayi: USD 10.0 semalam
  • Bayaran katil lipat simpan: USD 10.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Count on Us (Wyndham)
langkah-langkah keselamatan perlu dipakai di hartanah untuk tetamu tanpa vaksinasi COVID-19.
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Travelodge Historic Area
Travelodge Historic Area Williamsburg
Travelodge Inn Historic Area
Travelodge Inn Historic Area Williamsburg
Travelodge Inn Wyndham Historic Area Williamsburg
Travelodge Inn Wyndham Historic Area
Travelodge Wyndham Historic Area
Travelodge Inn Suites Historic Area
Williamsburg Suites
Williamsburg Suites Hotel
Williamsburg Suites Williamsburg
Williamsburg Suites Hotel Williamsburg
Travelodge Inn Suites by Wyndham Historic Area

Soalan lazim

Adakah Williamsburg Suites mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan haiwan kesayangan dengan berat maksimum sehingga 9 kg untuk setiap haiwan kesayangan.

Berapakah fi parkir di Williamsburg Suites ?

Letak kenderaan sendiri dan tempat letak kenderaan lanjutan adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Williamsburg Suites ?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Williamsburg Suites ?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Williamsburg Suites ?

Terletak di kawasan bersejarah, hotel ini sejauh 1 mi (1.6 km) from Kolej William and Mary serta dalam jarak 3 bt (5 km) dari Dataran Merchants dan Istana Gabenur. Williamsburg Premium Outlets dan Ford's Colony at Williamsburg juga dalam jarak 6 bt (10 km) pemanduan. Pusat Pengangkutan Williamsburg sejauh 29 minit berjalan kaki.

Williamsburg Suites Ulasan

Ulasan

4.2
Penilaian 10 - Cemerlang. 21 daripada 95 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 3 daripada 95 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 95 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 95 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 64 daripada 95 ulasan

4.2/10

Kebersihan

5.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

3.8/10

Kemudahan

4.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

4.6/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Tabatha

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
There weee signs that states unsafe structures and they were not supposed to have anybody staying unwanted my money here an still had to vacate the promise to another property to stay an repay NEVER AGAIN
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Alayna

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Olaff

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nothing
Menginap 2 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Jessica

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kemudahan
The place has been shut down by the town due to structural issues and no one bothered to let us know. We are still waiting for Expedia to refund us, plus we had to find another hotel at 9pm at night.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Jacquelynne

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nothing to like as the property is unsafe by the city with notices on all doors posting this. Why r u selling this hotel?
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Nicholas

Menginap 3 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Nono

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Leylah

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Keith

Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
the condition of the room and the overall environment were completely unacceptable. The room was entirely unequipped—there was no soap, no towels, no toilet paper, and the general cleanliness was abysmal. The mattresses were stained and unhygienic. . The WiFi did not work, the cable and televisions were completely non-functional, and the plumbing was faulty with water running continuously.We raised these concerns immediately upon check-in and throughout our stay, yet no solutions were provided. It felt as though there was no interest in resolving our issues, despite the fact that we had already paid in full and were unable to relocate due to financial constraints. What is even more concerning, and frankly disturbing, is the conduct of the hotel manager, Sam. He was unprofessional, rude, and engaged in behavior that made both guests and staff extremely uncomfortable. His inappropriate physical gestures and unwanted contact toward female employees were appalling, and there are serious ethical and possibly legal implications that should not be ignored. My family has been going through a difficult time, and instead of finding a safe, clean, and hospitable place to stay, we were met with negligence, mistreatment, and unlivable conditions. No guest should ever have to endure this kind of experience. To make matters worse, no one from the hotel has been willing to address our request for a refund or offer any kind of compensation. The phone lines go unanswered
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Jesus

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Damenia

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 7 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Warren

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Crystal

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Our toilet in one of the suites had to be flushed twice every time. Then it made these strange gurgling noise. One TV didn’t have an outlet to plug it in. The staff said they would fix it or exchange our room, neither happened. One of the bathrooms in the suite had no toilet paper. The other suite door stopped locking, so it was exchanged. In the middle of the night the manager tried to bring other people in the room! When I went to check out no one was at the front desk nor did they contact me as asked. Would never recommend this establishment to anyone.
Menginap 4 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Robbin, Salem

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Was booked for 3 night's non smoking put me in first room smelled like smoke moved me to 3rd floor and the bed was unmade and people still had stuff in room 3rd room was dirty floor bathroom gross stains on the sheets and a used condom on the bed.
Menginap 3 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Sandra

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Mostly bad

Good parts....the beds were comfortable, the air/heat worked and the staff was friendly. Bad....it was dirty, no cable, no wifi. I had to buy cleaning products. Not enougb towels. No soap. Dirt and hair all over the bathrooms.
Menginap 3 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Amal

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
First day no one waiting to open for us and we though we will sleep out No one answer the phone On heat No towel We change the room and guess what the other room no water to shower
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Kristina

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 3 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Alyssa

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Significant maintenance issues with the property, pulled down shower curtains, running toilets, cracked sink, light switch inoperable, damaged flooring, cracks in paint and severe paint quality issues. I had to turn on the water to my toilet, obviously turned off because it would run sometimes after flushing. Significant cleanliness issues, floor was not cleaned, grout dirty, dust on all surfaces, mirrors were not cleaned properly. Five minutes after my shower, my feet were black with dirt and I had to wash them again with socks and shoes at the ready. Quality was low: grungy furniture, damaged decor, fixtures and appliances had paint significant paint over spray. Sheets were clean but very low quality on top of low quality mattresses. Hotel staff hustled to get me into a room and make sure things were good but had to run around to find an undamaged room then search for basic toiletries like towels and soap. They told me I'd have to wait until morning to get shampoo from the housekeeping staff. In the morning, the front office was locked, did not respond to doorbell, and had no key return box. Another customer indicated they had been waiting over an hour to return keys. They were mad that the TV did not work, however I did not test mine. I was forced to chuck keys through crack in the door.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Moses

Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Tamika

Menginap 9 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Would never stay and I didn’t stay

No clean or felt safe. I left after 10 mins due to many concerns
Menginap 1 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Christina

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Awful, awful, awful

Room not even available or accessible when we arrived. The guy who eventually helped us had to force open the door to a dirty room that had no TV. There was no other room ready, so we canceled and stayed somewhere else for the night.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Cory

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Reggie

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Rooms could use an update
Menginap 2 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

Richard

Menginap 2 malam pada Mac 2024