Protea Hotel by Marriott Delta

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Warri terdapat pusat kecergasan dan kolam renang terbuka

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Protea Hotel by Marriott Delta

Bahagian luar
Ruang Istirahat Eksekutif
Lobi
Executive Suite, 1 Bedroom, City View | Peti besi dalam bilik, meja, seterika/papan seterika
Pemandangan dari bilik

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Gim
  • Kolam
  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Grand Room, 1 Katil Raja (King), City View

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pembancuh kopi/teh
Saluran satelit
  • 32 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Suite, 1 Bedroom, City View

Sorotan

Ruang makan berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Meja makan
TV
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
  • 60 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Classic Room, 1 Katil Raja (King) (View)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pembancuh kopi/teh
Saluran satelit
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Classic Room, 1 Katil Ratu (Queen), City View

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pembancuh kopi/teh
Saluran satelit
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Apartment, 1 Bedroom, City View

Sorotan

Ruang makan berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Meja makan
TV
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
  • 60 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Warri, Protea Hotel by Marriott Delta berada di pusat bandar raya. Kolej Hussey merupakan tempat menarik tempatan dan pengembara yang ingin membeli-belah boleh mengunjungi Delta Mall dan Pasar Efferun.
Peta
Km 3 Nigerian Port Authority (N.P.A), Expressway, Warri, 102215

Tempat berdekatan

  • Gereja Word of Life - 6 min memandu - 5.9 km
  • Delta Mall - 7 min memandu - 7.4 km
  • Pasar Efferun - 8 min memandu - 7.2 km
  • Kolej Hussey - 8 min memandu - 8.2 km
  • Stadium Warri - 10 min memandu - 9.8 km

Restoran

  • ‪Solidas - ‬11 min memandu
  • ‪Were u get d best meal - ‬14 min memandu
  • ‪Maxin Lotus Chinese Restaurant - ‬10 min memandu
  • ‪202 refinary road, warri - ‬4 min memandu
  • ‪Gunners Bar - ‬6 min memandu

Tentang hartanah ini

Protea Hotel by Marriott Delta

Hotel di pusat bandar raya
Manfaatkan pencucian kering/dobi, bar dan gimnasium di Protea Hotel by Marriott Delta. Restoran di tapak, Delta Restaurant, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti pusat perniagaan.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka
  • Dewan bankuet, tempat simpanan bagasi dan gril barbeku
  • Hartanah bebas asap rokok, kakitangan berbilang bahasa dan bantuan pelancongan/tiket
  • 1 bilik mesyuarat
Ciri-ciri bilik
Kesemua 67 bilik menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Tab mandi atau pancuran, pengering rambut dan syampu
  • Televisyen dengan saluran satelit dan pemain DVD
  • Kot/katil bayi percuma, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Delta Restaurant

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Kemudahan dobi
  • Pemain DVD

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Gril barbeku

Kebolehcapaian

  • Tiada lif

Lain-lain

  • 5 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Pemain DVD
  • TV dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Kerusi meja
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Tiada meja sambut tetamu di hartanah ini
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; hos anda akan menyambut anda
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Hos akan menyambut anda

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Protea Ekpan-Warri
Protea Hotel Ekpan-Warri
Protea Hotel Delta Warri
Protea Hotel Delta
Protea Delta Warri
BON Hotel Delta Hotel
BON Hotel Delta Warri
Protea Hotel Ekpan Warri
BON Hotel Delta Hotel Warri
BON Hotel Delta
Protea By Marriott Delta Warri
Protea Hotel by Marriott Delta Hotel
Protea Hotel by Marriott Delta Warri
Protea Hotel by Marriott Delta Hotel Warri

Soalan lazim

Adakah Protea Hotel by Marriott Delta mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Adakah Protea Hotel by Marriott Delta mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Protea Hotel by Marriott Delta?

Protea Hotel by Marriott Delta tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Protea Hotel by Marriott Delta?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Protea Hotel by Marriott Delta?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Protea Hotel by Marriott Delta?

Terletak di tengah-tengah Warri, hotel ini dalam jarak 6 bt (10 km) dari Delta Mall, Gereja Word of Life dan Kolej Hussey. Stadium Warri dan Pasar Efferun juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Protea Hotel by Marriott Delta Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 7 daripada 15 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 3 daripada 15 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 15 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 15 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 15 ulasan

8.8/10

Kebersihan

7.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.4/10

Kemudahan

8.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.8/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Uwadiae

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

MATHIAS

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent hotel. The location, ambience, cleanliness, etc all work well. I only suggest that hotel staff stop begging customers. Almost everyone I encountered found a way to beg me money. It was quite challenging.
Menginap 5 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Ajit

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Horrible Management Experience

The issue with contemporary hotel management lies in the failure to honor advance bookings made by guests. On two occasions, the hotel relocated my reserved room from the main building to the hotel extension. The unfortunate aspect was that the air conditioning never effectively cooled my room. Paying around $85 per room night with the air conditioning not functioning is simply unacceptable. The hotel management attempts to reserve the main building room for guests arriving on the same day without prior reservations in order to charge higher rates to those customers. I have learned my lessons on two occasions, and I will not make the same mistake again.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Emmanuel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Akponovo, McKinney

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is in a safe environment and easy to access. Excellent hotel staff with very good buffet style breakfast and dinner. Highly recommended hotel. Marriott Bonvoy members can redeem their points to lodge in the hotel.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Rosaline

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good meal
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Felix

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

IYENNOMA, Dumas

Menginap 1 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Emmanuel

Menginap 2 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Jesse

Menginap 2 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Ajit

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Comfortable Stay

I have previously stayed in the hotel under BON management. Under new management, the rooms have been fully upgraded and there is more light than before. In contrast to other hotels in the area, the breakfast is continental and accommodate requirements from international travelers. Though there were challenges created regarding during my check-in, I was assigned a suite room for that night, which was a nice gesture by the hotel management that saved me a lot of hassle going through the cancellation and struggling to find new hotels at night.
Menginap 2 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

GARRY

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

4/10 Lemah

Stephen Ovadje, New Jersey

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Hotel falls short of Protea brand promise

Overall, customer service was very poor from the front desk to the bar to the restaurant. The room had some water damage, the hot water didn't stay warm for more than five minutes, and the rollaway bed which we paid N10,000 for was actually a twin mattress which was placed on the floor. There was some false advertising with regard to the prepaid breakfast buffet; although we specified that there were two people in the room; we were asked to pay for one breakfast - N4,000.

10/10 Cemerlang

Garry Thornburn

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik