Seluruh pangsapuri
Apartments Ullberg
Pangsapuri di Vyborg terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Apartments Ullberg





Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Lihat semua foto untuk Studio (Spacious)

Studio (Spacious)
Sorotan
Ruang makan berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Studio, Park View

Studio, Park View
Sorotan
Ruang makan berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Studio

Studio
Sorotan
Ruang makan berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Apartment, 1 Bedroom

Apartment, 1 Bedroom
Sorotan
Ruang makan berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Apartment, 1 Bedroom (Panoramic Window)

Apartment, 1 Bedroom (Panoramic Window)
Sorotan
Ruang makan berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Leningradskiy Prospekt 10, Vyborg, Leningrad, 188800
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran katil bayi: RUB 500 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih semasa perjalanan
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan asap di hartanah atau tidak
Hartanah ini dibersihkan secara profesional
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Jika anda memerlukan visa untuk memasuki negara ini, hartanah anda mungkin dapat membantu menyediakan dokumen sokongan yang perlu untuk mendapatkan visa tersebut. Untuk maklumat lebih lanjut, anda boleh menghubungi hartanah menggunakan maklumat hubungan yang disertakan dalam pengesahan tempahan anda. Hartanah tersebut boleh mengenakan bayaran untuk bantuan ini walaupun anda terpaksa membatalkan tempahan anda. Segala persiapan adalah antara hartanah dan diri anda semata-mata.
Warganegara Rusia: Dewasa (berumur 14 tahun dan ke atas) mesti mengemukakan pasport dalaman yang sah ketika daftar masuk (pasport antarabangsa Rusia dan lesen memandu tidak diterima). Sijil lahir mesti dikemukakan untuk semua kanak-kanak Rusia (berumur bawah 14 tahun) ketika daftar masuk. Jika saudara-mara atau penjaga yang sah berwarganegara Rusia (selain daripada ibu bapa) mengembara di Rusia bersama kanak-kanak berumur bawah 14 tahun, saudara-mara atau penjaga yang sah tersebut turut perlu mengemukakan dokumen kebenaran untuk membawa kanak-kanak ketika daftar masuk. Bukan warganegara Rusia: Dewasa dan kanak-kanak mesti mengemukakan pasport yang sah, visa dan kad migrasi ketika daftar masuk.
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
Apartments Ullberg Vyborg
Ullberg Vyborg
Apartments Ullberg Vyborg
Apartments Ullberg Apartment
Apartments Ullberg Apartment Vyborg
Soalan lazim
Apartments Ullberg Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
9.6/10
Kebersihan
9.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.8/10
Kemudahan
8.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
25 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2021
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
29 Jul 2021
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Комфортные апартаменты для недолгого визита
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2021
8/10 Baik
Elena
19 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik



Elena
Menginap 1 malam pada Jun 2020
10/10 Cemerlang
Kirill
17 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Kirill
Menginap 2 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
9 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2020
8/10 Baik
Stepanov
Mengembara bersama keluarga
8 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Stepanov
Menginap 1 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Ismo
Mengembara bersama keluarga
20 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ismo
Menginap 1 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
TATIANA
13 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
TATIANA
Menginap 1 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Timo
16 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Timo
Menginap 1 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Artem
26 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Очень хороший отель
Artem
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
IRINA
11 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
IRINA
Menginap 2 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
2 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2019
10/10 Cemerlang
valeria
27 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
valeria
Menginap 1 malam pada Feb 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
21 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2019
8/10 Baik
Marko
21 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hyvä hinta ja laatusuhde
Marko
Menginap 1 malam pada Jan 2019
10/10 Cemerlang
VALERIY
12 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Солнечный сентябрь в Выборге!
VALERIY
Menginap 3 malam pada Sep 2018
10/10 Cemerlang
Mariya
22 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mariya
Menginap 1 malam pada Mei 2018
8/10 Baik
ilkka
29 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ilkka
10/10 Cemerlang
Pirkko
17 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mukava yö Viipurin keskustassa


Pirkko
Menginap 1 malam pada Mac 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
15 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Kuuma
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2018
8/10 Baik
Jarppi, Suomi
20 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Mukava huoneisto
Jarppi
Menginap 1 malam pada Jul 2017
8/10 Baik
Juha, Kotka
30 Jun 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hyvä hotelli keskustassa
Juha
Menginap 1 malam pada Jun 2017
8/10 Baik
Tapio
16 Mac 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik