Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk La Treille





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Le Port, Vitrac, Dordogne, 24200
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Hôtel Bon Encontre
Hôtel Bon Encontre
- Kolam
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
9.6 daripada 10, Luar Biasa, 109 ulasan
Harga ialah RM632
RM713 jumlah
termasuk cukai & fi
6 Jul - 7 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.10 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira EUR 9 untuk dewasa dan EUR 6.50 untuk kanak-kanak
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 9.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
TREILLE Hotel
TREILLE Hotel VITRAC
TREILLE VITRAC
La Treille Hotel
La Treille Vitrac
La Treille Hotel Vitrac
Soalan lazim
La Treille Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
9.0/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
17 Apr 2019
Menginap 3 malam pada Apr 2019
10/10 Cemerlang
pascale, Nouméa
14 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
pascale
Menginap 1 malam pada Jul 2018
8/10 Baik
Claire
23 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Claire
10/10 Cemerlang
Anne marie
20 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Anne marie
Menginap 1 malam pada Mac 2018
8/10 Baik
Dan
1 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Dan
8/10 Baik
Patricia
31 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Patricia
Menginap 1 malam pada Jul 2017
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
26 Mei 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
carole
10 Okt 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
carole
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
1 Okt 2015
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Petit hôtel tranquille
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
christine
27 Sep 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
christine
8/10 Baik
CORINNE, Nanterre
25 Ogo 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
dépaysement !!!
CORINNE
10/10 Cemerlang
adrien, bordeaux
4 Jun 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
tres bon rapport qualité prix
adrien
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
27 Apr 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
XAVIER
27 Apr 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik