Quality Hotel Vitoria

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di pinggir bandar yang terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Quality Hotel Vitoria

Kolam renang terbuka
Bahagian dalam
Depan hartanah
Business Suite | Ruang tamu
Deluxe Double Room | Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, langsir/tirai gelap terus

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Bar
  • Kolam
  • Parkir tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Mesra haiwan kesayangan
Harga semasa ialah RM361
RM379 jumlah
termasuk cukai & fi
25 Okt - 26 Okt

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 9 daripada 9 bilik

Superior Double Room

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(19 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bar mini
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Double Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(7 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bar mini
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Business Suite

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Tab panas persendirian
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 40 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Twin Room

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(6 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bar mini
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Double Room Executive with Partial Sea View

  • 20 meter persegi
  • Pemandangan sebahagian laut
  • Boleh menampung 2

Executivo King Vista Mar

8.6 daripada 10
Cemerlang
(9 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bar mini
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Twin Room Superior

  • 22 meter persegi
  • Boleh menampung 3

Double Room Superior

  • 22 meter persegi
  • Boleh menampung 3

Double Room Deluxe

  • 22 meter persegi
  • Boleh menampung 3
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

República, sebuah kawasan kejiranan di Vitoria, Quality Hotel Vitoria di pinggir bandar dan berhampiran pantai. Konven Sao Francisco dan Teater Carlos Gomes merupakan tempat menarik tempatan dan aktiviti di kawasan ini dapat dinikmati di Iemanja Pier dan Pelabuhan Vitoria.
Peta
Av. Rozendo Serapião de Souza Filho, 51, Mata da Praia, Vitoria, ES, 29065-020

Tempat berdekatan

  • Praia de Camburi - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Shopping Day by Day - 5 min memandu - 3.6 km
  • Pusat Beli-belah Vitoria - 6 min memandu - 5.1 km
  • Pantai Curva da Jurema - 7 min memandu - 5.4 km
  • Pantai Costa - 11 min memandu - 8.3 km

Bergerak

  • Stesen Cariacica Pedro Nolasco - 28 minit memandu
  • Vitoria (VIX-Eurico de Aguiar Salles) - 6 minit memandu

Restoran

  • ‪Austin Carnes - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪La Dolina - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Repique Samba Lounge - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Bodega's Bar - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Tetto rooftop - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Quality Hotel Vitoria

Hotel terletak di República
Sarapan bufet percuma, pencucian kering/dobi dan bar merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Quality Hotel Vitoria. Nikmatilah masakan Brazil di tapak restoran. Akses Internet wayarles percuma dan pusat persidangan tersedia kepada semua tetamu.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang terbuka
  • Letak kenderaan valet (surcaj), dewan bankuet dan kakitangan berbilang bahasa
  • Tempat simpanan bagasi, perkhidmatan perkahwinan dan 7 bilik mesyuarat
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, bantuan pelancongan/tiket dan lif
Ciri-ciri bilik
Kesemua 203 bilik memiliki keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti makanan lewat malam dan Wi-fi percuma.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj) dan katil bayi/kot (percuma)
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri berjenama dan pancuran mandi
  • Saluran kabel, sistem pemanasan kawalan suhu dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet di tapak hartanah (BRL 25 sehari)
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah termasuk pilihan di luar jalan

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 6:00 hingga 10:00
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan

Perkhidmatan perniagaan

  • 7 bilik mesyuarat
  • Pusat persidangan (ruang seluas 128 meter persegi)

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif (kelebaran pintu 198 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 15 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2011
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)
  • Seni bina tradisional

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Saluran kabel/satelit

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak BRL 131.25 setiap haiwan kesayangan (berbeza-beza mengikut tempoh penginapan)
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
1 ekor (sehingga 12 kg setiap haiwan peliharaan)
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 7 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak BRL131.25 semalam
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi letak kenderaan valet: BRL25 sehari
  • Bayaran haiwan kesayangan: BRL 131.25 setiap haiwan kesayangan (berbeza-beza berdasarkan tempoh penginapan)
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Bayaran katil lipat simpan: BRL 131.25 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap

Perkara yang kami harus menyebut

Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Sekatan ketinggian parkir dikenakan

Hartanah juga dikenali sebagai

Quality Aeroporto
Quality Aeroporto Vitoria
Quality Hotel Aeroporto
Quality Hotel Aeroporto Vitoria
Quality Hotel Vitoria
Quality Hotel Aeroporto Vitoria Brazil - ES
Quality Vitoria
Quality Hotel Vitoria Hotel
Quality Hotel Vitoria Vitoria
Quality Hotel Vitoria Hotel Vitoria

Soalan lazim

Adakah Quality Hotel Vitoria mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Quality Hotel Vitoria?

Setakat 12 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Quality Hotel Vitoria pada 25 Okt 2025 bermula serendah RM 360.65, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Quality Hotel Vitoria mesra haiwan kesayangan?

Ya, hartanah ini membenarkan kucing dan anjing (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 12 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak BRL131.25 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapakah fi parkir di Quality Hotel Vitoria?

Parkir valet tersedia dengan fi sebanyak BRL25 sehari. Tempat terhad tersedia.

Apakah masa daftar masuk di Quality Hotel Vitoria?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Quality Hotel Vitoria?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Quality Hotel Vitoria?

Terletak di República, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Praia de Camburi, Taman Pedra da Cebola dan Pusat Membeli-belah Proeng Hall. Konven Sao Francisco dan Iemanja Pier juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Ulasan

Quality Hotel Vitoria Ulasan

8.8

Cemerlang

9.0

Kebersihan

8.4

Lokasi

8.8

Kakitangan & perkhidmatan

8.8

Mesra alam

8.8

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 419 daripada 709 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 186 daripada 709 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 59 daripada 709 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 18 daripada 709 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 27 daripada 709 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

osmar

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
excellent
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Meire

Sukakan: Kemudahan
Clean great breakfast
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Meire

Sukakan: Kemudahan
Great
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Emmette

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Close to airport. Quiet. Nice facilities.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Danny

Menginap 1 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

ELEONORA

Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Joao

Did not resolve my problem one room for me and my wife and my kids
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Carlos

Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

JIANPING

Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Lenny

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent service and welcome breakfast was ansome overall great service
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Danieli

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Pontos de melhorias: Atendimento e comida

O atendimento é sempre um problema, atendentes da recepção são sempre secos, parecem mau humorados, inflexíveis, sem nenhuma vontade de solucionar algo. Sempre vejo a recepção lotada devido ao grande fluxo, está sempre com filas para check in ou check out. A comida do restaurante, deixa a desejar, não vale a pena o preço cobrado, falo de qualidade e quantidade de proteína. O hotel é bem localizado, fácil estacionamento, chuveiro bom e cama confortável. Insisto em sempre pontuar ao hotel porque acredito que possa mudar. Sou cliente assídua do hotel e mesmo assim nunca recebi feedback de problemas anteriores.
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

WANDA EDIR

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

samuel

Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

VIRGINIA

Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Beatriz

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Igor

Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Bruno

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Quarto muito confortável
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Antonio Francisco

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muito bom
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Brandon

Was great
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

JOAQUIM INÁCIO

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Danieli

Menginap 3 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Leonardo

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Pior hotel em que já me hospedei no hotéis.com

Tudo nesse hotel é medíocre exceto o atendimento e o café da manhã que são péssimos. Adquiri um quarto intermediário e percebi que são todos iguais exceto o que lhe oferecem de upgrade. Gerente do turno noturno despreparado, sem cordialidade. Cobrou cama extra sendo que o quarto seria para três pessoas na reserva. Ao perguntar no café da manhã se reporiam comidas a atendente disse que em 40 minutos o mesmo fecharia e que não reporia mais nada. Uma lástima de lugar. Fotos dos quartos não condizente com o que oferecem. Quartos são os mesmos, preço não em legítima afronta ao código do consumidor. Por fora um edifício imponente, por dentro inferior que qualquer hotel funcional de periferia. Vale menos na metade do que cobram. Acomodações simples e ruins para o preço, e, certamente o pior atendimento do hotéis.com.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Livia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

JOAS

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Bom
Menginap 1 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Edwin

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Não ter uma amenidade como sabonete em barras ou creme em um quarto executivo é inaceitável
Menginap 1 malam pada Mei 2025