Leonardo
Inap-sarapan di Vinci terdapat 2 restoran dan kolam renang terbuka bermusim
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Leonardo





Ulasan
9.6 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM383
RM426 jumlah
termasuk cukai & fi
16 Jul - 17 Jul
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Single Room

Single Room
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Duvet bulu kapas
Peralatan tempat tidur premium
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Duvet bulu kapas
Peralatan tempat tidur premium
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Lihat semua foto untuk Comfort Triple Room, 1 Bedroom, Vineyard View

Comfort Triple Room, 1 Bedroom, Vineyard View
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Duvet bulu kapas
Peralatan tempat tidur premium
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Via Mazzantino 31, Vinci, FI, 50059
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Ultroneo locanda di collina
Ultroneo locanda di collina
- Termasuk sarapan
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
9.6 daripada 10, Luar Biasa, 5 ulasan
Harga ialah RM385
RM429 jumlah
termasuk cukai & fi
16 Jul - 17 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 0.50 seorang semalam, sehingga 6 malam.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 10 untuk dewasa dan EUR 6 untuk kanak-kanak
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 10 setiap haiwan kesayangan, sehari
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 20 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Kolam bermusim akan dibuka dari 01 April hingga 31 Oktober
Hartanah juga dikenali sebagai
Leonardo
Leonardo B&B Vinci
Leonardo Vinci
Jolly Hotel Leonardo Da Vinci
Jolly Hotel Rome
Jolly Leonardo Da Vinci
Nh Leonardo Da Vinci Hotel Rome
Leonardo B&B
Leonardo Vinci
Leonardo Bed & breakfast
Leonardo Bed & breakfast Vinci
Soalan lazim
Leonardo Ulasan
Ulasan
9.6
Luar Biasa
9.6/10
Kebersihan
9.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.2/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
19 Apr 2025
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Parviz
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
20 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Parviz
Menginap 1 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Angelique, Amersfoort
4 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Angelique
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
maria bonaria
Mengembara bersama keluarga
5 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bellissima struttura
maria bonaria
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Achsah
Mengembara bersama keluarga
25 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Achsah
Menginap 2 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Gabriel
17 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Gabriel
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Mansour
17 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mansour
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Roger
23 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Wonderful, but where is it🤔
Roger
Menginap 2 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
giovanni
Pengembara perniagaan
18 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
giovanni
Menginap 1 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
Antonino
Mengembara bersama keluarga
27 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Antonino
Menginap 1 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
stephen
8 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
stephen
Menginap 1 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Nadia
18 Sep 2021
Nadia
Menginap 1 malam pada Sep 2021
10/10 Cemerlang
Anna
Mengembara bersama kumpulan
27 Sep 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Anna
Menginap 1 malam pada Sep 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
8 Okt 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Som förväntat
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2017
10/10 Cemerlang
Carol, Washington
19 Okt 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik