Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Auberge La Crémaillère





Di Auberge La Crémaillère, anda boleh menantikan teres, taman dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Pengembara aktif boleh menikmati berbasikal di hotel ini. Restoran di tapak menawarkan makan tengah hari dan makan malam. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti bar.
Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM404
RM456 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Okt - 2 Okt
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Twin Room, Non Smoking

Standard Twin Room, Non Smoking
Sorotan
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran satelit
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
Sorotan
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran satelit
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

8 Place Du General De Gaulle, Villandraut, Gironde, 33730
Tentang hartanah ini
Auberge La Crémaillère
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.18 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 8.50 seorang
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 8.50 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 25.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama, kad debit, dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
Auberge Crémaillère
Auberge Crémaillère Hotel
Auberge Crémaillère Hotel Villandraut
Auberge Crémaillère Villandraut
Auberge La Crémaillère Hotel
Auberge La Crémaillère Villandraut
Auberge La Crémaillère Hotel Villandraut
Soalan lazim
Auberge La Crémaillère Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
9.0/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
10/10
Kemudahan
8.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.6/10
Mesra alam
Ulasan
10 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
anthony
Pengembara perniagaan
17 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
anthony
Menginap 2 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Audrey
Pengembara perniagaan
28 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellente étape
Audrey
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Christopher
19 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ideal choice on a touring holiday
Christopher
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
darren
2 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A happy guy.
darren
Menginap 1 malam pada Sep 2023
8/10 Baik
Gérard
20 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gérard
Menginap 6 malam pada Ogo 2023
8/10 Baik
stephanie
6 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
stephanie
Menginap 1 malam pada Ogo 2023
10/10 Cemerlang
Abdelkrim
29 Jun 2022
Abdelkrim
Menginap 1 malam pada Jun 2022
8/10 Baik
EDUARDO
16 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
EDUARDO
Menginap 1 malam pada Jun 2022
8/10 Baik
robert
Pengembara perniagaan
16 Mei 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
robert
Menginap 2 malam pada Mei 2022
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
7 Feb 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Correct sans plus
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Feb 2021
10/10 Cemerlang
laurent
28 Okt 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
super
laurent
Menginap 1 malam pada Okt 2020
10/10 Cemerlang
naigeon
31 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
BON RAPPORT QUALITÉ-PRIX
naigeon
Menginap 1 malam pada Ogo 2020
8/10 Baik
Richard
24 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A recommander !
Richard
Menginap 1 malam pada Sep 2019
8/10 Baik
Françoise
19 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Françoise
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
CELINE
18 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Séjour très agréable
CELINE
Menginap 2 malam pada Ogo 2019
8/10 Baik
Brad
26 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Brad
Menginap 1 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
27 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2019
10/10 Cemerlang
Wayne
19 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
WW
Wayne
Menginap 2 malam pada Jan 2019
8/10 Baik
Patrick
11 Okt 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Patrick
Menginap 1 malam pada Okt 2018
8/10 Baik
Denys
25 Jun 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Denys
Menginap 1 malam pada Jun 2018
8/10 Baik
wayne
28 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
WWF
wayne
8/10 Baik
Susan
16 Sep 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Susan
Menginap 1 malam pada Sep 2017
8/10 Baik
Jean luc
8 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jean luc
Menginap 1 malam pada Ogo 2017
8/10 Baik
Paola &Cesare, varese
11 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik