Rioca Vienna Posto 2

Hartanah 3.5 bintang
Hotel dihubungkan dengan stesen kereta api/kereta api bawah tanah di Vienna

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Rioca Vienna Posto 2

Lobi
Sarapan bufet setiap hari (EUR 19.50 seorang)
Meja sambut tetamu
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh, ketuhar gelombang mikro, dapur
Depan hartanah

Ulasan

9.2 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Parkir tersedia
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Dobi
  • Wi-fi percuma
Harga semasa ialah RM415
RM468 jumlah
termasuk cukai & fi
19 Okt - 20 Okt

Pilihan bilik

Apartment Copacabana, Kitchenette & Balcony

9.2 daripada 10
Hebat
(19 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Meja makan
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Apartment Ipanema

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(26 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Meja makan
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang XL (Large Single)

Apartment Copacabana

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(42 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Meja makan
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Apartment Copacabana, Kitchenette

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(30 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Meja makan
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Apartment Copacabana, Balcony

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(108 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Meja makan
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Apartment Leblon, Kitchenette

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Meja makan
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Apartment Rio de Janeiro, Balcony

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(13 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Meja makan
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 1 Katil Sofa Ratu

Apartment Flamengo, Balcony

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(10 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Meja makan
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Viehmarktgasse 4, Vienna, Wien, 1030

Tempat berdekatan

  • Prater - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Belvedere - 19 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Stadium Ernst Happel - 5 min memandu - 2.5 km
  • Opera Negeri Vienna - 5 min memandu - 3.5 km
  • Katedral St. Stephen - 6 min memandu - 3.8 km

Bergerak

  • Stesen Quartier Belvedere (Arsenalstraße) - 3 minit memandu
  • Hentian Trem Viehmarktgasse - 3 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Vienna (VIE) - 15 minit memandu

Restoran

  • ‪Ni Jo simply asian - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Schlachthaus - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Coffee & Friends - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Cafe Libelle - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Schnitzel Palast - ‬9 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Rioca Vienna Posto 2

Hotel berdekatan Prater
Manfaatkan teres, taman dan kemudahan dobi di Rioca Vienna Posto 2. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan kakitangan berbilang bahasa
  • Tempat simpanan bagasi, lif dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang sarapan, lokasi pusat dan kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 378 bilik menampilkan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi. Ulasan tetamu memberikan kata-kata positif tentang kebersihan bilik di hartanah.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Peralatan seni dan kot/katil bayi percuma
  • Hulu semburan mandi hujan, pengering rambut dan syampu
  • 50-inci TV Pintar dengan Netflix, perkhidmatan penstriman dan saluran satelit
  • Almari pakaian, peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh dan mesin basuh pinggan mangkuk

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 50+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan berbumbung di tapak hartanah (EUR 19 sehari; termasuk keistimewaan keluar/masuk)
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 7:00 hingga 10:30 pada hari bekerja dan 7:00 hingga 11:00 pada hujung minggu; EUR 19.50 untuk seorang

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Meja makan
  • Peralatan seni
  • Permainan kanak-kanak
  • Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh dalam bilik

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (mingguan)

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)
  • Ruang tamu bersama

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Netflix
  • Perkhidmatan penstriman
  • TV pintar 50-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Dapur
  • Ketuhar gelombang mikro
  • Meja makan
  • Mesin basuh pinggan mangkuk
  • Panduan makan restoran
  • Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 7:00 - 12:00 tengah malam
Tetamu yang merancang untuk tiba di luar waktu daftar masuk biasa mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 48 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 23:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 15 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
1 ekor haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 19.50 seorang
  • Bayaran letak kenderaan sendiri berbumbung: EUR 19 sehari (keistimewaan masuk/keluar)
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 15 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas

Hartanah juga dikenali sebagai

Rioca Vienna Posto 2 Hotel
Rioca Vienna Posto 2 Vienna
Rioca Vienna Posto 2 Hotel Vienna

Soalan lazim

Adakah Rioca Vienna Posto 2 mesra haiwan kesayangan?

Ya, hartanah ini membenarkan haiwan kesayangan (had 1 ekor). Terdapat fi sebanyak EUR15 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Rioca Vienna Posto 2?

Setakat 1 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Rioca Vienna Posto 2 pada 19 Okt 2025 bermula serendah RM 415.36, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Rioca Vienna Posto 2?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR19 sehari. Tempat terhad tersedia.

Apakah masa daftar masuk di Rioca Vienna Posto 2?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Rioca Vienna Posto 2?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Rioca Vienna Posto 2?

Terletak di Landstraße, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Landstraßer Hauptstraße dan Prater. Opera Negeri Vienna dan Vienna Christmas Market juga dalam jarak 3 bt (5 km). Hentian Trem Viehmarktgasse hanya sejauh 3 minit berjalan kaki dan Perhentian Trem St. Marx sejauh 5 minit berjalan kaki.

Rioca Vienna Posto 2 Ulasan

Ulasan

9.2

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 1176 daripada 1657 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 356 daripada 1657 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 84 daripada 1657 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 13 daripada 1657 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 28 daripada 1657 ulasan

9.2/10

Kebersihan

9.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.2/10

Kemudahan

9.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Oluwatobi David-Lemuel Ademola

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean
Menginap 3 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

CHRISTINE

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Modernes internationales Hotel! Ruhige Lage!
Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Ursula, Stade

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sehr nettes, hilfsbereites Personal!!
Menginap 3 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

RYOKO

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
●立地 地下鉄st.Marx駅から徒歩数分。 その他バス、路面電車の乗り場もアクセスがよく、リンク内への移動はこちらをよく使いました。 近くにスーパーが複数あり、買い物も楽しめました。 ●部屋 冷蔵庫、IH、シンク、食器類が備え付けです。調理器具はありませんが、私には不要でした。 概ね写真どおりの部屋だったと思います。 タオルは3日に1度の交換ですが、タオルウォーマーがあって助かりました。 ちょっとタオルは乾燥気味なので、気になるなら持参した方がいいかも。 ●スタッフ 親切です。 言葉が分からない私に、翻訳機を使って説明してくれ、とても助かりました。 リンク内からは外れますが、移動には不便しませんでしたので、コストパフォーマンスを考えるとオススメです。
Menginap 4 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
El lugar está muy bien
Menginap 11 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Emma

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Lovely modern clean room. Hotel staff very helpful & friendly
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Julia

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sauberes Hotel mit freundlichem Personal und top Verkehrsanbindung, sowohl Richtung Stadt, als auch Richtung Flughafen. Jederzeit wieder!
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Jacqueline

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sauberes, großes Zimmer | freundliches Personal | U- und S-Bahn Haltestelle direkt vor der Tür, 10 min in die Stadt und 20 min bis zum Flughafen | Bar mit leckerem Caipirinha und Snacks | sehr üppiges Frühstück | Supermarkt um die Ecke | einziges Manko: Reinigungsservice während des Aufenthalts nicht sehr gründlich
Menginap 8 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Catharine

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
clean - excellent staff - laundry - wifi
Menginap 5 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Josephine

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Super schönes und ruhiges Hotel für den Städtetrip nach Wien. Wir wurden super lieb empfangen und waren rundum versorgt. Das Zimmer war etwas staubig, aber das hat uns nicht weiter gestört. Frühstück war klein aber fein und die Bar am Abend hat uns die besten Caipirinhas der Welt beschert. Wir würden immer wieder dort buchen!
Menginap 4 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Christopher

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A superb, mid priced hotel with excellent customer service, décor, cleanliness. Only about a ten min train journey from the airport and a further 5 min walk from St Marx station. Getting in to Vienna itself is then only a 10 min (2 stop) train journey to Vienna Mitte The rooms were very well decorated, exceptionally clean and very well equipped Personally this hotel was very good for us but if there was to be a negative point it would be that if you were looking for a hotel with a view then its probably not for you. Overall 10/10, value for money, thank you
Menginap 3 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Fernanda

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
El hotel bien. Aunque el check in previo es util es de súper mal gusto que tooda la información que te mandan siempre está en alemán. Se tapo el lavabo del baño y no pudieron arreglarlo en dos noches que estuvimos ahí. Por lo demás bien. Es amplio el cuarto
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Annika von

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel etwas außerhalb vom Stadtzentrum, aber Preis-Leistung und Ausstattung sind unschlagbar. Die elektronischen Jalousien zusätzlich zu den Verdunklungsvorhängen sieht man eher selten. Zimmer sind geräumig und gemütlich eingerichtet, es gibt auch jede Menge Stauraum sollte man für längere Zeit bleiben.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Robert, Aurora

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
We loved this place and was everything we wanted.
Menginap 4 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

rick, Irvine

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean room, safety, walls color
Menginap 4 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

PRATAP, MISSISSAUGA

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is cross between a traditional hotel and a service apartment but with an extremely customer friendly front office. It has a unique Brazilian/Amazon decor and atmosphere and also has a bar which serves Brazilian finger-foods and drinks.
Menginap 5 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Chelsea

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I had an incredible time here as a solo female traveller. I felt safe walking at night, supermarket and transport no longer than a 10 minute walk. Hotel was AMAZING and staff super friendly. I will be coming back!!!
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Sandra

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice New renovated Friendly staff
Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Luca

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was great: clean, comfortable, quiet, good internet. The location is also very good: close to the tram and S train. I took one star off for the breakfast, which I rate at C+. This means better than the average US hotel breakfast, but not exactly up to the standard of good hotels in Europe or Asia. The breakfast room is a bit small for the crowd. Coffee, bread, and yogurt are good, but the cold cuts and cheeses are minimal. The only egg is hard boiled. In summary, the breakfast is acceptable. Everything else is very good to excellent. For the price, will choose Rioca again.
Menginap 4 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Jörg

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Wir haben uns sehr wohl bei ihnen gefühlt und werden ihre Unterkunft gerne weiter empfehlen !!! Unseren nächsten Wien Aufenthalt werden wir dann wohl wieder bei ihnen buchen !!!
Menginap 4 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Maximilian

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Nettes unspektakuläres Hotel. Das Apartment sah etwas abgelebt aus und war recht staubig. Ansonsten alles super. Gute Anbindung an Flughafen und Innenstadt
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Annica Kristina Auguste

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tolles Hotel
Menginap 4 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Courtney

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I had a great stay here. The room was clean, quiet and everything needed for my stay was provided. The location was just slightly out of the way enough so as not to be too busy and loud, but still just a couple of blocks from public transportation, shopping, restaurants, bars, etc. I would definitely return!
Menginap 4 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

HYEJIN

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
At check-in, there was no welcome, no hello. They saw me and acted as if I didn’t exist. Yet they expect me to be thankful to them. When I left my suitcase with a staff member, he said was “you’re welcome” That was ridiculous and rude. Very unprofessional. and offensive. The room was dirty, and there was no heating or air conditioning. The bathroom fan was extremely loud and could not be turned off. The secondary lock on my room door didn’t work properly, and one of the cups in the kitchen already had water stains on it. My room view faced the courtyard. While waiting for the elevator to check out, someone in the hallway suddenly screamed—at 11 in the morning. There are over a thousand rooms, yet too few elevators. Every time for check-in or check-out, you end up waiting more than 10 minutes. Paying over $260 (per night)for this nonsense was truly a terrible and disappointing experience.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Ilona Auguste

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wir würden wiederkommen
Menginap 4 malam pada Sep 2025