Hotel San Giorgio

Hartanah 3.0 bintang
Hotel dengan meja/kaunter hadapan 24 jam, beberapa langkah dari Teatro La Fenice

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel San Giorgio

Perincian bahagian dalam
Lobi
Kawasan hartanah
Perincian bahagian dalam
Standard Double or Twin Room | Bar mini, kalis bunyi, Wi-fi percuma, cadar katil

Ulasan

6.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
  • Wi-fi percuma
Harga semasa ialah RM279
RM342 jumlah
termasuk cukai & fi
20 Jul - 21 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 9 daripada 9 bilik

Standard Single Room

Sorotan

Kalis bunyi
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Saluran digital
Pengemasan harian
  • 11 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Deluxe Double or Twin Room

Sorotan

Kalis bunyi
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Saluran digital
Pengemasan harian
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Bujang (Single)

Superior Double or Twin Room

Sorotan

Kalis bunyi
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Saluran digital
Pengemasan harian
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Economy Double or Twin Room

Sorotan

Kalis bunyi
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Saluran digital
Pengemasan harian
  • 12 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Double or Twin Room

Sorotan

Kalis bunyi
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Saluran digital
Pengemasan harian
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Double Single Use

  • Boleh menampung 1

Twin Room Single Use

  • Boleh menampung 1

Double Room

  • Boleh menampung 2

Twin Room 1/2 Pax

  • Boleh menampung 2

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Rio Terà della Mandola, San Marco 3781, Venice, VE, 30124

Tempat berdekatan

  • Dataran St. Mark - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Jambatan Rialto - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Basilika St. Mark' - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Grand Canal - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Piazzalle Roma - 16 min berjalan kaki - 1.4 km

Restoran

  • ‪La Feluca - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Al Teatro Goldoni Ristorante - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Acquapazza - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Bar Spritz - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Ristorante al Theatro - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel San Giorgio

Hotel berdekatan Dataran St. Mark
Jarak berjalan pendek dari Jambatan Rialto dan Grand Canal, Hotel San Giorgio menawarkan lebih banyak tawaran. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Sarapan bufet (surcaj), TV di lobi dan perkhidmatan rencam
  • Tempat simpanan bagasi, meja/kaunter hadapan 24 jam dan bantuan pelancongan/tiket
  • Hartanah bebas asap rokok dan kakitangan berbilang bahasa
  • Ulasan tetamu memberikan markah yang bagus untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel San Giorgio menawarkan kemudahan seperti Wi-fi percuma, dinding kalis bunyi dan bar mini.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan pengering rambut
  • Sebuah TV LCD dengan saluran kabel

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Itali, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 15 untuk orang dewasa dan EUR 5 untuk kanak-kanak

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan rencam

Kebolehcapaian

  • Tiada lif

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Bar mini

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Tetamu yang menempah penginapan di Venice diminta untuk mengunjungi laman web #EnjoyRespectVenezia www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia untuk mendapatkan maklumat penting dan peraturan di bandar ini.
Pada tarikh tertentu dalam setahun, pelawat mesti membayar fi akses sebanyak EUR5-10 seorang, setiap hari untuk memasuki Venice. Mereka yang mempunyai penginapan di Venice dikecualikan daripada membayar fi ini. Walau bagaimanapun, tetamu mesti meminta baucar pengecualian terlebih dahulu dan mengemukakan baucar itu bersama dokumen pengenalan diri semasa ketibaan. Untuk menyemak tarikh yang terlibat, fi dan meminta pengecualian, sila lawati cda.ve.it/en/.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai dikenakan oleh bandar dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini tidak dikenakan kepada penduduk Bandar Raya Venice dan kanak-kanak di bawah usia 10 tahun. Pengecualian lanjut mungkin diberikan kepada pesakit, orang yang menemani mereka dan individu yang tinggal di bandar raya bagi tujuan/tugas tertentu, tertakluk pada penyerahan dokumen yang berkaitan kepada hartanah berkenaan. Terdapat diskaun sebanyak 30 peratus dari 1-31 Januari.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Januari - 31 Januari, EUR 2.40 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.20 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Februari - 31 Disember, EUR 3.50 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.70 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 15 untuk dewasa dan EUR 5 untuk kanak-kanak

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.

Hartanah juga dikenali sebagai

Giorgio Hotel
San Giorgio
San Giorgio Hotel Venice
San Giorgio Venice
San Giorgio
Hotel San Giorgio Hotel
Hotel San Giorgio Venice
Hotel San Giorgio Hotel Venice

Soalan lazim

Adakah Hotel San Giorgio mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel San Giorgio?

Setakat 8 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel San Giorgio pada 20 Jul 2025 bermula serendah RM 278.87, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Hotel San Giorgio?

Hotel ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Hotel San Giorgio?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Hotel San Giorgio?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Hotel San Giorgio?

Terletak di Pusat Bandar Raya Venice, hotel ini sejauh beberapa langkah dari Palazzo Contarini del Bovolo dan Teatro La Fenice. Dataran St. Mark dan Jambatan Rialto juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki. Stesen Venice Santa Lucia sejauh 24 minit berjalan kaki dan Venice (Stesen Kereta Api Santa Lucia-XVQ) sejauh 24 minit berjalan kaki.

Hotel San Giorgio Ulasan

Ulasan

6.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 57 daripada 325 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 105 daripada 325 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 85 daripada 325 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 38 daripada 325 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 40 daripada 325 ulasan

7.4/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.2/10

Kemudahan

6.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.2/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Robert

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location close to restaurants and San Marco square. Washroom too tight. No air conditioning
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Ryan

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kemudahan
Close to everything
Menginap 2 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Atrin, Evans

They did not open door, no answer to my call, no answer to messages, I was left ou in streeet at 10 PM to find abother hotel. Terrible irresponsible hotel
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Sasoon

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
AC doesn’t working, there was no reception most of the time and really hard to talk with them in english
Menginap 2 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

DANIEL

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Smell badly, mosquitoes, dark room. No service at reception desk. No A/C. Windows have no net. No smoke detector. Dangerous place.the lady doesn’t speak English purposely.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Crystal

Menginap 4 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Moça da recepção super prestativa e atenciosa.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Matteo

Menginap 2 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Eileen

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Receptionist spoke almost zero English, no one was available when we checked in who could answer our questions in English. We ordered breakfast through Expedia and were denied breakfast even though they were serving breakfast the next morning. The day we checked in, we were told hotel SanGiorgio would store our luggage the following day. The next day they would not store luggage for us until I was put on the phone with someone who could speak English, then they stored our luggage but still wouldn’t give us our Breakfast.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Maria Isabel

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Tony

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Stay was good hotel was ok.we like Venice anyway hotel was located in a good area close to all shops and restaurants
Menginap 2 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

manigeh

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Hotelet var urgammalt som historien och hördes mycket från granner på olika sidor. Ljuset var dåligt och nästan mörk i sovrummet.
Menginap 2 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

Kostas, Pafos

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

April

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Good value

Great location and good value for the cost. I would stay there again.
Menginap 4 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

kanta

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
近くにスーパもあって、部屋の空調設備はリニューアル直後っぽく1人にはピッタリの宿でした。
Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Thang, Kitchener

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
N
Menginap 3 malam pada Nov 2024

4/10 Lemah

Kevin

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very poor service, staff not helpful for advice on where to eat and ordering of water taxi.
Menginap 4 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Oscar

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent location. No elevator.
Menginap 2 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

Sylvie

Menginap 6 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Jessiely

Menginap 1 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

Barb

Mengembara bersama keluarga
Very poor hotel, needs updating big time
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Robert

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

enzo aldo

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Per stare in centro

Ottima posizione ma strittura un pò fatiscente.
Menginap 1 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Kc

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We arrived yesterday to the hotel and were notified that the air conditioning was not working and we could try to find somewhere else to stay. We could not find anywhere else to stay so we checked in. Our room on the third floor had the window open with one small fan on. The air conditioner had no cover on it and wires exposed. The room was 80-90 degrees with severe humidity. To add to the issue, there were ants all over the bathroom sink, floor, and even on the bed.
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Johnny, Maynardville

Menginap 1 malam pada Mei 2024