Pesaro Palace

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di persisiran yang terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Bar
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Standard Double or Twin Room

7.6 daripada 10
Baik
(28 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bidet
Bilik mandi persendirian
Saluran digital
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room

8.8 daripada 10
Cemerlang
(22 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bidet
Bilik mandi persendirian
Saluran digital
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Junior Suite, 1 Bedroom

9.0 daripada 10
Hebat
(9 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Jubah mandi
Pengering rambut
  • 35 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Suite, Canal View

9.4 daripada 10
Luar biasa
(8 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Tab panas persendirian tertutup
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Tab mandi berpancutan
  • 40 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan terusan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Double or Twin Room, Non Smoking, Canal View

8.8 daripada 10
Cemerlang
(8 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Tab panas persendirian tertutup
Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bidet
Bilik mandi persendirian
  • 25 meter persegi
  • Pemandangan terusan
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Cannaregio 3935, Calle Ca' d'Oro, Venice, VE, 30121

Tempat berdekatan

  • Ca' d'Oro - 1 min berjalan kaki - 0.0 km
  • Jambatan Rialto - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Dataran St. Mark - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Basilika St. Mark' - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Teatro La Fenice - 11 min berjalan kaki - 1.0 km

Bergerak

  • Stesen Venice Santa Lucia - 17 minit berjalan kaki

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Rizzo - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Zikiya - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Caffè Brasilia - dal 1961 - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪trattoria al Bomba - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Pesaro Palace

Mewah bagi hotel berdekatan Dataran St. Mark
Berdekatan Jambatan Rialto dan Teatro La Fenice, Pesaro Palace menyediakan sarapan bufet percuma, pencucian kering/dobi dan bar. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
  • Hartanah bebas asap rokok, bantuan pelancongan/tiket dan tempat simpanan bagasi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, perkhidmatan ATM/perbankan dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Pesaro Palace mempunyai sentuhan bermakna seperti penyaman udara, serta kemudahan seperti
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan bidet dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran digital
  • Almari pakaian, setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:30
  • 1 bar/ruang istirahat

Aktiviti menarik

  • Piano

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi

Kemudahan

  • ATM
  • Dispenser air
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Kawasan luar

  • Di persisiran

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Kaunter dan singki berketinggian rendah
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Tali tarik kecemasan bilik mandi
  • Tempat duduk tandas ditinggikan

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 1400
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Penggunaan dispenser air digalakkan
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran digital

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Tandas cekap air
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 48 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Tetamu yang menempah penginapan di Venice diminta untuk mengunjungi laman web #EnjoyRespectVenezia www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia untuk mendapatkan maklumat penting dan peraturan di bandar ini.
Pada tarikh tertentu dalam setahun, pelawat mesti membayar fi akses sebanyak EUR5-10 seorang, setiap hari untuk memasuki Venice. Mereka yang mempunyai penginapan di Venice dikecualikan daripada membayar fi ini. Walau bagaimanapun, tetamu mesti meminta baucar pengecualian terlebih dahulu dan mengemukakan baucar itu bersama dokumen pengenalan diri semasa ketibaan. Untuk menyemak tarikh yang terlibat, fi dan meminta pengecualian, sila lawati cda.ve.it/en/.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR60.0 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak EUR20.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai dikenakan oleh bandar dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini tidak dikenakan kepada penduduk Bandar Raya Venice dan kanak-kanak di bawah usia 10 tahun. Pengecualian lanjut mungkin diberikan kepada pesakit, orang yang menemani mereka dan individu yang tinggal di bandar raya bagi tujuan/tugas tertentu, tertakluk pada penyerahan dokumen yang berkaitan kepada hartanah berkenaan. Terdapat diskaun sebanyak 30 peratus dari 1-31 Januari.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Januari - 31 Januari, EUR 3.10 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.60 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun tahun.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Februari - 31 Disember, EUR 4.50 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 2.20 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 130 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 4 orang)
  • Bayaran katil bayi: EUR 20.0 semalam
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 60.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan pengesan asap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah IT027042A1IG3WGWQJ, 027042-ALB-00071

Perkara yang kami harus menyebut

Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Menurut undang-undang negara/tempatan, penyaman udara mungkin terhad kepada masa tertentu sahaja dari 1 Jun hingga 30 September

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.

Hartanah juga dikenali sebagai

Pesaro Palace
Pesaro Palace Hotel
Pesaro Palace Hotel Venice
Pesaro Palace Venice
Hotel Pesaro Palace Province Of Venice
Pesaro Palace Hotel
Pesaro Palace Venice
Pesaro Palace Hotel Venice

Soalan lazim

Adakah Pesaro Palace mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Pesaro Palace?

Hotel ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Pesaro Palace?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Pesaro Palace?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah Pesaro Palace memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak EUR130 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Pesaro Palace?

Terletak di Pusat Bandar Raya Venice, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Ca' d'Oro dan Jambatan Rialto. Dataran St. Mark dan Basilika St. Mark' juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki. Stesen Venice Santa Lucia sejauh 17 minit berjalan kaki dan Venice (Stesen Kereta Api Santa Lucia-XVQ) sejauh 17 minit berjalan kaki.

Pesaro Palace Ulasan

Ulasan

8.6

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 560 daripada 1006 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 294 daripada 1006 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 72 daripada 1006 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 42 daripada 1006 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 38 daripada 1006 ulasan

9.0/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.2/10

Kemudahan

8.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

SOCORRO

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Yes
Menginap 2 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Angie

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing room! Beautifully decorated and great views of the Grand Canal. Delicious and plentiful breakfast.
Menginap 2 malam pada Nov 2025

6/10 Boleh diterima

Farzana

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
We had to keep calling to turn on the heat and it still didn’t / wouldn’t turn on. Staff were nice and pleasant. One of our rooms had water mark damage on the walls.
Menginap 3 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Leah

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The beautiful Benicia style rooms, decorated with Moreno glass chandeliers were a highlight! I felt like a Princess in the room. I loved the complementary full breakfast, complete with cappuccino! The bathrooms were clean and showers hot. They staff are wonderful. They helped arrange for a water taxi and bag breakfast for or 6am flight. We loved it here.
Menginap 3 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Eddie, Charlotte

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel was located in a perfect place. Water taxi drops you off right at the hotel. The staff was very friendly and helpful. Even though it was late October, the weather was a little warm and the AC didn't cool as much as we would have liked but would highly recommend staying here
Menginap 2 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Ines, Erfurt

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wir waren vom 1. bis 5. November im Pesaro Palace, also in der Nebensaison. Für die erste Nacht haben wir 312,64 € für ein Superior-Zimmer bezahlt, was sich im Nachhinein als deutlich zu teuer herausstellte. Unser erstes Zimmer (Nr. 209) war leider eine Enttäuschung: heruntergekommene Dusche, defekter Föhn, zerbrochener Spiegelschrank und insgesamt einfach stark abgenutzt. Auch unser Wunsch nach zwei Einzelbetten wurde nicht erfüllt, und ein Tausch war an diesem Abend nicht möglich. Am nächsten Tag konnten wir zum Glück in Zimmer 410 wechseln, das deutlich besser war: schöner Ausblick, besserer Zustand und insgesamt angenehmer. Das Frühstück war in Ordnung – nichts Besonderes, aber solide. Tipp: Den Kaffee an der Bar bestellen, der ist richtig gut. Das Personal war durchweg freundlich. Die Lage ist wirklich hervorragend: direkt an einer Vaporetto-Haltestelle und mitten im Geschehen. Leider nutzt das Hotel diese Lage offenbar stark aus, denn der Zustand mancher Zimmer steht in keinem Verhältnis zum Preis. Fazit: Tolle Lage und nettes Personal, aber deutlich zu teuer für den gebotenen Komfort. Wer hier bucht, sollte wissen: Man bezahlt vor allem die Lage, nicht die Qualität der Zimmer.
Menginap 4 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Stanley

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We enrolled for a "superior" room. However, it was on the 5th floor, and the elevator only went to the 4th floor. We had two 45 lb bags and 2 carry-on bags, which we couldn't lift up the staircase to the 5th floor. The staircase was narrow and twisting, with no handrails. The toilet leaked, causing water on the bathroom floor, which I slid and fell on (I found the shut-off valve and we had to shut off the toilet after using it. The front desk gave us towels to wipe the floor, but made no effort to repair the leaky toilet); a chair leg was broken and lay beside the chair; the a/c didn't work; the room was only cleaned upon request. The only redeeming feature was that the front desk allowed me to use their phone to report a stolen wallet.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Lysette

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Location was perfect, service was amazing
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Arlene

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful historic property. Outdoor seating area. Right on the Grand Canal. Water bus right there.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Roberto, Tampa

Sukakan: Kemudahan
Very convenient for the water bus transport
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Tatiana

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful palace with gorgeous rooms and friendly stuff. Very nice garden with seating options.. waterfront property , right by the public transportation and close to everything
Menginap 2 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Sherry

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Weird room. Had to walk up 11 steps to go to the bathroom. Carpet was dirty. Breakfast wasn't worth it. Location and staff were good
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Alan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I was only there for 1 night and did not see much.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Rosendo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nothing for now
Menginap 2 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Alma Leticia

Nos robaron en la habitación dinero, La caja fuerte no servía Los gerentes no nos ayudaron con lo del robo No quisieron revisar las cámaras de seguridad
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Tonya

Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

LYNNE

Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

David

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good breakfast . Location and accessibility to transport network is probably one of the best in Venice Excellent bed and very quiet .
Menginap 5 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Peempan, Pocklington

Menginap 3 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Alex

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Don’t be fooled by the fancy pictures. The property is dated and mediocre at best. Nowhere near a four star. Stay somewhere else! I certainly wish I did.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Mary

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Absolutely beautiful place to stay. So convient and great location right in the Grand Canal. Highly recommend it to anyone
Menginap 2 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Christopher

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
We were in room 401. There was no air conditioning in the room. We asked two to three times for them to turn the air conditioning higher since they control it from the front desk. Nothing happens. It’s midnight at this point and the employee on staff gives us a fan and says “it says it is working on our end. I’ll put a note for the morning staff” next morning we ask the front desk ir there was any note about our air conditioning problem. There were no notes. It wasn’t worth complaining since we were checking out the next day.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Shirley Monserrat

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Muy bien la ubicación ( literalmente enfrente de una estación ) sin embargo la propiedad está descuidada y hay detalles no sirven ( Ejemplo : control TV , coladera baño , cortinas ) Es buena opción para alojarse
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Rachel

Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Sean

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Front desk staff was very friendly and accommodating. It was a very nice hotel in a great part of Venice
Menginap 1 malam pada Sep 2025