Galeri foto untuk Hotel Roma





Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM404
RM479 jumlah
termasuk cukai & fi
5 Okt - 6 Okt
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
9.4 daripada 10
Luar Biasa
(20 ulasan)
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Katil Select Comfort
Bidet
Triple Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Katil Select Comfort
Bidet
Bilik mandi persendirian
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

H10 Palazzo Canova
Pusat Bandar Raya Venice
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
- Bar
9.8 daripada 10, Luar Biasa, 1,005 ulasan
Harga ialah RM1,415
RM1,601 jumlah
termasuk cukai & fi
2 Nov - 3 Nov
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Via Cesare Beccaria, 11, Marghera, Mestre, VE, 30175
Tentang hartanah ini
Hotel Roma
Hartanah serupa

Hampton By Hilton Venice Isola Nuova
Hampton By Hilton Venice Isola Nuova
- Termasuk sarapan
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Restoran
8.8 daripada 10, Terbaik, 414 ulasan
Harga ialah RM593
RM687 jumlah
termasuk cukai & fi
4 Nov - 5 Nov
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai dikenakan oleh bandar dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini tidak dikenakan kepada penduduk Bandar Raya Venice dan kanak-kanak di bawah usia 10 tahun. Pengecualian lanjut mungkin diberikan kepada pesakit, orang yang menemani mereka dan individu yang tinggal di bandar raya bagi tujuan/tugas tertentu, tertakluk pada penyerahan dokumen yang berkaitan kepada hartanah berkenaan. Terdapat diskaun sebanyak 30 peratus dari 1-31 Januari.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Januari - 31 Januari, EUR 2.40 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.20 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun tahun.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Februari - 31 Disember, EUR 3.50 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.70 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran tempat letak kenderaan tambahan: EUR 20 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah IT027042A1F6HBKV62
Perkara yang kami harus menyebut
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Roma Mestre
Roma Mestre
Hotel Roma Hotel
Hotel Roma Mestre
Hotel Roma Hotel Mestre
Soalan lazim
Ulasan
Hotel Roma Ulasan
8.6
Cemerlang
9.0
Kebersihan
8.0
Lokasi
9.0
Kakitangan & perkhidmatan
8.6
Mesra alam
8.4
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
24 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Robert
18 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Robert
Menginap 2 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Raluca
13 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Raluca
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Robert
Mengembara bersama pasangan
11 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Robert
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Mia
6 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mia
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Marthe Solheim
1 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fint hotell!
Marthe Solheim
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
MARIA
17 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
MARIA
Menginap 6 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
László
12 Jun 2025
László
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Chris
10 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan
Chris
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Qiu Ping
5 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Qiu Ping
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Qiu Ping
Mengembara bersama keluarga
5 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Qiu Ping
Menginap 1 malam pada Jun 2025
2/10 Teruk
Brad, Buckeye
Mengembara bersama keluarga
4 Jun 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Brad
Menginap 4 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Max-Michael
Mengembara bersama pasangan
30 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Max-Michael
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Abdurrahman
Mengembara bersama keluarga
28 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Abdurrahman
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Carlos
Mengembara bersama pasangan
26 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Carlos
Menginap 3 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Milad
Mengembara bersama pasangan
21 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Milad
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Bernard
17 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bernard
Menginap 3 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
CYRIL
10 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Treq bon hotel calme.




CYRIL
Menginap 7 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
levi
6 Mei 2025
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
levi
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Tomasa
28 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très propre et accueillant
Tomasa
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Hilary
Mengembara bersama pasangan
13 Apr 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hilary
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Bo Ying
Mengembara bersama keluarga
8 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bo Ying
Menginap 1 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Razvan
Mengembara bersama pasangan
29 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Razvan
Menginap 2 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Lilian
21 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lilian
Menginap 3 malam pada Okt 2024
4/10 Lemah
Gard
21 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Gard
Menginap 2 malam pada Okt 2024