Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Regit





Ulasan
7.4 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM297
RM361 jumlah
termasuk cukai & fi
18 Ogo - 19 Ogo
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik
Lihat semua foto untuk Single Room

Single Room
7.8 daripada 10
Baik
(6 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bidet
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(3 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bidet
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Superior Double Room

Superior Double Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bidet
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Triple Room

Triple Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bidet
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Quadruple Room

Quadruple Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bidet
Bilik mandi persendirian
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

San Clemente Palace, Venice - Managed by Mandarin Oriental
San Clemente
- Kolam
- Termasuk sarapan
- Spa
- Mesra haiwan kesayangan
9.4 daripada 10, Luar Biasa, 430 ulasan
Harga ialah RM3,412
RM3,802 jumlah
termasuk cukai & fi
8 Sep - 9 Sep
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Via Cappuccina 96, Mestre, VE, 30172
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai dikenakan oleh bandar dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini tidak dikenakan kepada penduduk Bandar Raya Venice dan kanak-kanak di bawah usia 10 tahun. Pengecualian lanjut mungkin diberikan kepada pesakit, orang yang menemani mereka dan individu yang tinggal di bandar raya bagi tujuan/tugas tertentu, tertakluk pada penyerahan dokumen yang berkaitan kepada hartanah berkenaan. Terdapat diskaun sebanyak 30 peratus dari 1-31 Januari.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Januari - 31 Januari, EUR 2.40 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.20 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun tahun.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Februari - 31 Disember, EUR 3.50 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.70 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira EUR 12.00 seorang
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 50 seorang (sehala)
- Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: EUR 10 sehari (sejauh 50 meter; dibuka 6:00 hingga 23:30)
- Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
- Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
- Bayaran katil bayi: EUR 20 semalam
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 45 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah IT027042A1WHAS6XAX
Perkara yang kami harus menyebut
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Regit
Hotel Regit Mestre
Regit Hotel
Regit Mestre
Hotel Regit Province Of Venice/Mestre, Italy
Regit Hotel Venice
Hotel Regit Hotel
Hotel Regit Mestre
Hotel Regit Hotel Mestre
Soalan lazim
Hotel Regit Ulasan
Ulasan
7.4
Baik
8.0/10
Kebersihan
7.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.4/10
Kemudahan
7.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
7.2/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama kumpulan
21 Apr 2025
Tidak sukakan: Kemudahan
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Sharon
22 Mac 2025
Sharon
Menginap 2 malam pada Feb 2025
6/10 Boleh diterima
Andrew
25 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Andrew
Menginap 3 malam pada Okt 2024
6/10 Boleh diterima
John
20 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
John
Menginap 5 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
Marilyn
19 Sep 2024
Sukakan: Kemudahan
Marilyn
Menginap 1 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Nadine
Mengembara bersama pasangan
13 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nadine
Menginap 3 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
MOONGYU
8 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik



MOONGYU
Menginap 1 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Maria
21 Jul 2024
Maria
Menginap 2 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Jason
Mengembara bersama pasangan
29 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jason
Menginap 1 malam pada Jun 2024
6/10 Boleh diterima
Porfirio Miguel
6 Jun 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Bueno
Porfirio Miguel
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
CARLOS V
Mengembara bersama keluarga
15 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
CARLOS V
Menginap 2 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
Nobu
13 Jan 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nobu
Menginap 1 malam pada Jan 2024
6/10 Boleh diterima
Duk Ki
11 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Duk Ki
Menginap 3 malam pada Dis 2023
8/10 Baik
Wanda
Mengembara bersama pasangan
10 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wanda
Menginap 2 malam pada Dis 2023
8/10 Baik
Yoshihiro, Kyoto
17 Nov 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Yoshihiro
Menginap 1 malam pada Nov 2023
8/10 Baik
ROSARIO
14 Nov 2023
ROSARIO
Menginap 2 malam pada Nov 2023
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
13 Nov 2023
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2023
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
6 Nov 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2023
8/10 Baik
Paola
28 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Paola
Menginap 1 malam pada Okt 2023
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
13 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
Francois
11 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Francois
Menginap 1 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
8 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good stay
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
JOSE BAUTISTA
26 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
JOSE BAUTISTA
Menginap 2 malam pada Sep 2023
8/10 Baik
Glynis
26 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Glynis
Menginap 3 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Anja
12 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Anja
Menginap 1 malam pada Sep 2023