Located in Mestre, Hotel Plaza Venice is near the airport and near a train station. Rialto Bridge and St. Mark's Basilica are notable landmarks, and some of the area's activities can be experienced at Porto Marghera and Port of Venice. San Giuliano Park and Zattere are also worth visiting.
Near Porto Marghera, Hotel Plaza Venice provides dry cleaning/laundry services, a bar, and a business center. At the two on-site restaurants, enjoy breakfast, lunch, dinner, light fare, and Regional cuisine. Stay connected with free in-room WiFi.
Manfaat tambahan termasuk:
Sarapan bufet (surcaj), perkhidmatan dobi dan hartanah bebas asap rokok
Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, tempat simpanan bagasi dan perkhidmatan rencam
Kakitangan berbilang bahasa, stesen komputer dan tempat letak basikal
Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk keadaan hartanah terbaik
Room features
All 209 rooms offer comforts such as air conditioning, in addition to thoughtful touches like free WiFi and desk chairs. Guest reviews speak positively of the spacious rooms at the property.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
Gebar bulu kapas dan katil bayi/kot (percuma)
Berbilang bilik mandi dengan bidet dan gabungan pancuran/tab mandi
Sebuah TV LCD dengan saluran satelit
Mentol lampu LED, sistem pemanasan kawalan suhu dan setiap hari
Bahasa
Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Itali, Bahasa Portugis, Bahasa Sepanyol
Kemudahan hartanah
Internet
Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tempat letak kenderaan di luar tapak hartanah tersedia (EUR 14 sehari); diskaun tersedia
Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah
Makanan dan minuman
Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 9 untuk orang dewasa dan EUR 9 untuk kanak-kanak
1 bar/ruang istirahat
2 restoran
Bar/deli snek
Restoran di tapak hartanah
Poseidon
Soul Kitchen
Aktiviti menarik
Tempat simpanan basikal
TV di ruang bersama
Mesra keluarga
Bar/deli snek
Bilik kalis bunyi
Katil bayi percuma
Kemudahan dobi
Kemudahan
ATM
Kemudahan dobi
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Peti besi di meja/kaunter hadapan
Tempat simpanan bagasi
Perkhidmatan tetamu
Kakitangan berbilang bahasa
Pengemasan harian
Perkhidmatan cucian kering/dobi
Perkhidmatan rencam
Pertukaran cadar atas permintaan
Pertukaran tuala atas permintaan
Porter/tukang angkut
Perkhidmatan perniagaan
2 bilik mesyuarat
Pusat perniagaan
Stesen komputer
Kebolehcapaian
Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Laluan bebas tangga ke pintu masuk
Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
Lif (kelebaran pintu 70 sentimeter)
Lain-lain
1 bangunan
8 tingkat
Dibina pada 1958
Hartanah bebas asap rokok
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Cadar disediakan
Gebar bulu kapas
Katil bayi percuma
Langsir gelap terus
Bilik mandi
Bidet
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran mandi/tab mandi
Kelengkapan dandanan diri percuma
Pengering rambut
Tuala
Hiburan
TV LCD dengan saluran satelit
Makanan dan minuman
Bar mini
Perkhidmatan bilik terhad
Lain-lain
Bilik kalis bunyi
Kerusi meja
Meja
Pencahayaan LED
Penyaman udara (kawalan suhu)
Peti besi
Sistem pemanasan (kawalan suhu)
Telefon
Dasar
Daftar masuk
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Daftar keluar
Check-out before 10:00 AM
Arahan daftar masuk khas
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Tetamu yang menempah penginapan di Venice diminta untuk mengunjungi laman web #EnjoyRespectVenezia www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia untuk mendapatkan maklumat penting dan peraturan di bandar ini.
Pada tarikh tertentu dalam setahun, pelawat mesti membayar fi akses sebanyak EUR 5 seorang setiap hari untuk memasuki Venice. Mereka yang mempunyai penginapan di Venice dikecualikan daripada membayar fi ini. Walau bagaimanapun, tetamu mesti meminta baucar pengecualian terlebih dahulu dan mengemukakan baucar itu bersama dokumen pengenalan diri semasa ketibaan. Untuk menyemak tarikh yang terlibat dan meminta pengecualian, sila lawati cda.comune.venezia.it.
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan kesayangan
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Fi
You'll be asked to pay the following charges at the property:
A tax is imposed by the city and will be collected at the property. This tax does not apply to residents of Venice City and children under 10 years of age. Further exemptions may apply to patients and their companions, and people staying in the city for specific purposes/duties, subject to the submission of proper documents to the property. A 30 percent reduction applies from January 1-31.
A tax is imposed by the city: From 1 January - 31 January, EUR 3.10 per person, per night for adults; EUR 1.60 per night for guests aged 10-16 years old.
A tax is imposed by the city: From 1 February - 31 December, EUR 4.50 per person, per night for adults; EUR 0.00 per night for guests aged 10-16 years old.
We have included all charges provided to us by the property.
Kemudahan tambahan
Fee for buffet breakfast: approximately EUR 9 for adults and EUR 9 for children
Nearby parking fee: EUR 14 per day (328 ft away)
Pet fee: EUR 10 per pet, per day
Service animals are exempt from fees
The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Sebuah kereta tidak diperlukan untuk pergi balik ke hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Plaza Mestre
Plaza Mestre
Hotel Plaza Venice Mestre
Plaza Venice Mestre
Plaza Venice
Hotel Plaza Venice Hotel
Hotel Plaza Venice Mestre
Hotel Plaza Venice Hotel Mestre
Soalan lazim
Berapakah fi parkir di Hotel Plaza Venice?
Tempat terhad tersedia.
Hotel Plaza Venice Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 513 daripada 1001 ulasan" "
10 - Cemerlang
513
Penilaian 8 - Baik. 367 daripada 1001 ulasan" "
8 - Baik
367
Penilaian 6 - Boleh diterima. 72 daripada 1001 ulasan" "
6 - Boleh diterima
72
Penilaian 4 - Lemah. 22 daripada 1001 ulasan" "
4 - Lemah
22
Penilaian 2 - Teruk. 27 daripada 1001 ulasan" "
2 - Teruk
27
8.8/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.4/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.4/10
Mesra alam
Ulasan
10/10 Cemerlang
Rebecca
Mengembara bersama keluarga
1 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Perfect spot to stay when visiting Venice. Right across the street from the train station meant a fast trip into and out of Venice daily. The included breakfast was decent and so convenient. 2:00 check in and noon check out suited our schedule. Would absolutely stay here again if I’m ever lucky enough to come back to Venice.
Rebecca
Menginap 4 malam pada Apr 2024
8/10 Baik
Zane
Mengembara bersama pasangan
28 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Property was fine. Staff were friendly and accommodating.
Asked for a kettle but never got one.
Zane
Menginap 3 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
Salvatore
Mengembara bersama keluarga
28 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ottimo hotel professionale e pulizia
Comodità massima
Salvatore
Menginap 1 malam pada Apr 2024
6/10 Boleh diterima
MINAMI
26 Apr 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
MINAMI
Menginap 2 malam pada Apr 2024
8/10 Baik
Christine
Mengembara bersama pasangan
14 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Très bien. Personnel sympathique. Chambre propre et très bien placé pour les transports. Petit déjeuner complet.
Christine
Menginap 1 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
Jose Gabriel
13 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent location
Jose Gabriel
Menginap 2 malam pada Apr 2024
6/10 Boleh diterima
David
Mengembara bersama pasangan
8 Apr 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
We loved the location for convenient transport to the island but the beds are far too uncomfortable and the stains on chairs in our room were a real turn off that such poor presentation was allowed .
David
Menginap 3 malam pada Apr 2024
8/10 Baik
DARIO, Trieste
5 Apr 2024
DARIO
Menginap 1 malam pada Apr 2024
8/10 Baik
AITANA
3 Apr 2024
GOOD
AITANA
Menginap 2 malam pada Mac 2024
8/10 Baik
José Antonio
3 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan