Hotel Excelsior Venice

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah di pantai, dengan kolam renang terbuka bermusim

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Excelsior Venice

Di pantai, kabana (surcaj), bar pantai
Kolam renang terbuka bermusim, payung kolam, kerusi lepak pantai
Kawasan tempat duduk lobi
Depan hartanah
Bahagian dalam
VIP Access

Ulasan

9.0 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Kolam
  • Bar
  • Parkir tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 16 daripada 16 bilik

Deluxe Room, Sea View (Grand)

9.6 daripada 10
Luar biasa
(5 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Meja makan
TV Pintar
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Presidential Suite

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Meja makan
TV Pintar
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Suite

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Meja makan
TV Pintar
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room (Grand, Venice View)

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Meja makan
TV Pintar
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Double Room (Grand)

10.0 daripada 10
Luar biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Meja makan
TV Pintar
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Classic Double Room

9.0 daripada 10
Hebat
(7 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Meja makan
TV Pintar
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Junior Suite

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Meja makan
TV Pintar
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Junior Suite (Premium)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Meja makan
TV Pintar
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 2 Bedrooms (Iconic)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Meja makan
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
2 bilik tidur
Duvet bulu kapas
Peralatan tempat tidur premium
  • 2 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Raja (King)

Room, 2 Bedrooms (Lido)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Meja makan
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
2 bilik tidur
Duvet bulu kapas
Peralatan tempat tidur premium
  • 2 bilik tidur
  • Boleh menampung 6
  • 1 Katil Raja (King) dan 2 Katil Bujang (Single)

Family Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Meja makan
TV Pintar
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 2 Katil Bujang (Single)

Premium Room (Grand Deluxe)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Meja makan
TV Pintar
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Premium Room, Sea View

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Meja makan
TV Pintar
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Premium Room (Classic)

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Meja makan
TV Pintar
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Premium Suite

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Meja makan
TV Pintar
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Premium Room (Venice View)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Meja makan
TV Pintar
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Lungomare Guglielmo Marconi 41, Venice, VE, 30126

Tempat berdekatan

  • Dataran St. Mark - 37 min memandu - 4.6 km
  • Basilika St. Mark' - 37 min memandu - 4.6 km
  • Istana Doge - 37 min memandu - 4.6 km
  • Grand Canal - 65 min memandu - 6.7 km
  • Piazzalle Roma - 65 min memandu - 6.7 km

Bergerak

  • Lapangan Terbang Marco Polo (VCE) - 111 minit memandu

Restoran

  • ‪Pasticceria Bar Sabrina - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Cri Cri e Tendina - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Miramare - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Trattoria Andri - ‬19 min berjalan kaki
  • ‪Blue bar @ Hotel Excelsior *****L - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Excelsior Venice

Mewah bagi hotel mesra keluarga berdekatan Pantai Lido of Venice
Di Hotel Excelsior Venice, anda boleh menantikan bar pantai, bar kolam dan teres. Hotel ini ialah tempat yang amat sesuai untuk berjemur di bawah sinaran matahari dengan berhadapan pantai, tempat makan berhadapan pantai dan kabana (surcaj). Masakan tempatan restoran di tapak, Adriatico Terrace, menyajikan makan malam. Kelas Pilates dan kelas aerobik ditawarkan di gimnasium; Hotel Excelsior Venice juga memiliki taman, pencucian kering/dobi dan bar. Sebagai tambahan kepada pusat perniagaan 24 jam dan aktiviti kanak-kanak yang diawas percuma, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Kolam renang terbuka bermusim bersama dengan kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Sarapan bufet (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan pengangkutan ulang-alik kawasan
  • Dewan bankuet, perkhidmatan rencam dan tempat simpanan bagasi
  • 10 bilik mesyuarat, lif dan surat khabar percuma
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 196 bilik disertakan dengan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, serta sentuhan bermakna seperti penyaman udara dan jubah mandi.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan bidet dan tab mandi atau pancuran
  • 40-inci TV Pintar dengan saluran TV premium
  • Tukang masak peribadi, pembancuh kopi/teh dan sistem pemanasan

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik kawasan
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (EUR 40 sehari)

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:30 dengan bayaran: EUR 36 untuk orang dewasa dan EUR 18 untuk kanak-kanak
  • 1 bar pantai
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Adriatico Terrace
  • Blue Bar
  • Elimar Bar
  • Elimar Restaurant
  • Pool Bar

Aktiviti menarik

  • Gimnasium
  • Kelas kecergasan
  • Kelas pilates
  • Kolam renang terbuka bermusim

Mesra keluarga

  • Aktiviti terselia percuma untuk kanak-kanak
  • Bar/deli snek
  • Kemudahan dobi
  • Kolam renang terbuka bermusim
  • Meja makan

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 10 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Pusat persidangan

Kawasan luar

  • Di pantai
  • Kabana pantai (surcaj)
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Perabot luar
  • Taman
  • Teres

Spa

  • Perkhidmatan urut dalam bilik

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif (kelebaran pintu 90 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 7 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 1908
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Gebar bulu kapas
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV pintar 40-inci dengan saluran digital premium

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Meja makan
  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh espreso
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Perkhidmatan cef

Lain-lain

  • Penyaman udara
  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Tetamu yang menempah penginapan di Venice diminta untuk mengunjungi laman web #EnjoyRespectVenezia www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia untuk mendapatkan maklumat penting dan peraturan di bandar ini.
Pada tarikh tertentu dalam setahun, pelawat mesti membayar fi akses sebanyak EUR5-10 seorang, setiap hari untuk memasuki Venice. Mereka yang mempunyai penginapan di Venice dikecualikan daripada membayar fi ini. Walau bagaimanapun, tetamu mesti meminta baucar pengecualian terlebih dahulu dan mengemukakan baucar itu bersama dokumen pengenalan diri semasa ketibaan. Untuk menyemak tarikh yang terlibat, fi dan meminta pengecualian, sila lawati cda.ve.it/en/.

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah ditutup antara 18 Oktober dan 20 Mei.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 2 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR125 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai dikenakan oleh bandar dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini tidak dikenakan kepada penduduk Bandar Raya Venice dan kanak-kanak di bawah usia 10 tahun. Pengecualian lanjut mungkin diberikan kepada pesakit, orang yang menemani mereka dan individu yang tinggal di bandar raya bagi tujuan/tugas tertentu, tertakluk pada penyerahan dokumen yang berkaitan kepada hartanah berkenaan. Terdapat diskaun sebanyak 30 peratus dari 1-31 Januari.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Januari - 31 Januari, EUR 3.10 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 2.40 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun tahun.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Februari - 31 Disember, EUR 4.50 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 2.20 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 36 untuk dewasa dan EUR 18 untuk kanak-kanak
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 40 sehari
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 125 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Kolam bermusim akan dibuka dari April hingga Oktober

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.

Hartanah juga dikenali sebagai

Excelsior Hotel Venice
Excelsior Venice
Excelsior Venice Hotel
Hotel Excelsior
Hotel Excelsior Venice
Venice Excelsior
Venice Excelsior Hotel
Venice Hotel Excelsior
Hotel Excelsior Venice Hotel
Hotel Excelsior Venice Venice
Hotel Excelsior Venice Hotel Venice

Soalan lazim

Adakah Hotel Excelsior Venice mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka bermusim.

Adakah Hotel Excelsior Venice mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Excelsior Venice?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR40 sehari.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Excelsior Venice?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Excelsior Venice?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Hotel Excelsior Venice?

Terletak di Lido, hotel yang menghadap ke pantai ini terdapat dihubungkan dengan pusat konvensyen serta dalam jarak 5 minit berjalan kaki dari Pantai Lido of Venice dan Palazzo del Cinema. Pantai Lungomare d'Annunzio dan Bas Air Santa Maria Elisabetta juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Ulasan

Hotel Excelsior Venice Ulasan

9.0

Hebat

9.4

Kebersihan

8.8

Lokasi

8.8

Kakitangan & perkhidmatan

9.0

Mesra alam

8.6

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 626 daripada 1003 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 232 daripada 1003 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 90 daripada 1003 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 36 daripada 1003 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 19 daripada 1003 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Cedric, Quincy

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very friendly staff, clean area, beautiful room
Menginap 3 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Edward

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kemudahan
The property is in a great location on the beach but as a 5*L hotel it was let down in several areas. Restaurant and bar staff were efficient but not very engaging. Hotel let down by details such as we had to ask repeatedly for tea and coffee to be supplied to the room. Meals and drinks were far too expensive and we had to eat out every night due to the cost and lack of real choice in the menu. On the positive side the pool area and beach were excellent as was the hotel shuttle to Venice. Overall the hotel lets itself down in the details which make all the difference to a holiday and it could be so much better.
Menginap 7 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Janie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Peter

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ein wunderbarer Ort zum verweilen am Meer!
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Marie-Hélène

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
De merveilleuses vacances. Un service hors du commun.
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

roland

Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

James

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
All great
Menginap 4 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Catrine

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 6 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Luciano

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Antony

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Staff were amazing, beautiful location, ferry shuttle to city was great, breakfast is highly recommended. Rooms were initially impressive but dated, very few plug sockets, no usb, had to pay a cover charge to even eat in the hotel restaurant we were staying in..
Menginap 3 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Meir

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Le personnel est aux petits soins et fait preuve d'une grande réactivité. Le service de navette vers la place Saint-Marc est très efficace, même en cas d'intempéries. Une expérience vraiment appréciable !
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Shane

Menginap 7 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Dr. Bert

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Bestes Preis Leistungs - Verhältnis ever ! Der Pure Luxus für verhältnismäßig wenig Geld !
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Nancy

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Incroyable

What an incredible service! Andrea, the concierge, was amazing in helping us with transportation in Venice. The hotel-provided transport was easy to access, and even the external transport we had booked was double-checked and confirmed for us. Hats off to Andrea! And what can I say about this hotel? The service is outstanding, the staff are so warm and welcoming. It’s phenomenal to enjoy both sides of the island – the sea on one side and Venice on the other. We truly appreciated being able to relax and soak up the sun. Highly recommended
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Eduardo Victor, Brentwood

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent
Menginap 6 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Kurt

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It took roughly over an hour for them to find our reservation in their system. We requested an ocean view room and they gave us a garden view room and argued saying it was ocean view. I had to request another room … mind you this argument with them was an hour waiting around for our booking confirmation. Check in was overall terrible.. you’d expect more from a 5* hotel and at the price we paid.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Kody

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We thoroughly enjoyed our stay at Hotel Excelsior. This was our first time in Venice and the first stay of our honeymoon and it was a great experience! We enjoyed using the provided boat taxi to and from Venice, along with the private beach access and dining options at the hotel. Breakfast in the morning was also great. We would recommend this stay for a trip to Venice!
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Ivan, NEW HAVEN

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wirh family, stayed in two rooms. Truly wonderful. Private transport to Venice where we could have dinner every evening. The Hotel’s restaurant is also excellent. Excelsior has a unique atmosphere, incredibly charming. Will definitely come back.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Franklin

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Todo Los detalles son cuidados de tal forma que sea innolvidable la estancia. El hotel es espectacular
Menginap 4 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Ingrid Martina

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Property was perfect, except the bathroom. It was also proper but needs urgently renovation
Menginap 5 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Virginie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Je recommande +++
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Magali

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tout était parfait!!! Service au petit soin!!! Chambre très propre spacieuse et confortable ! Une navette taxi bateau dispo toute la journée et le soir jusqu'à 23h35!!! Le petit déjeuner haut de gamme, frais, que des produits du terroir !!! Parfait on y reviendra sûrement !
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

motohashi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ホスピタリティーが良かった。
Menginap 5 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Are

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fantastisk sted, god mat og br basseng område. Fin båt service t/r sentrum. Kommer tilbake privat
Menginap 3 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Andreas

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2025