Hotel Ducale

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di pinggir bandar yang terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Ducale

Kawasan sarapan
Gebar bulu kapas, peti besi dalam bilik, meja
Bahagian dalam
Bahagian luar
Bahagian luar

Ulasan

7.0 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Penyaman udara
  • Restoran
  • Perkhidmatan perniagaan
Harga semasa ialah RM622
RM708 jumlah
termasuk cukai & fi
9 Jul - 10 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Single Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 10 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Economy Double Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bidet
  • 13 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Quadruple Room

7.6 daripada 10
Baik
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Bujang (Single)

Triple Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single) ATAU 3 Katil Bujang (Single)

Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Via Triestina, 5, Favaro Veneto, Mestre, VE, 30173

Tempat berdekatan

  • Piazza Ferretto - 6 min memandu - 4.3 km
  • Pelabuhan Marghera - 8 min memandu - 6.4 km
  • Piazzalle Roma - 12 min memandu - 11.9 km
  • Pelabuhan Venice - 12 min memandu - 11.9 km
  • Dataran St. Mark - 36 min memandu - 13.6 km

Bergerak

  • Stesen Venice Carpenedo - 4 minit memandu
  • Mestre Centro B1 - 5 minit memandu
  • Lapangan Terbang Marco Polo (VCE) - 6 minit memandu

Restoran

  • ‪Pizzeria da Michele - ‬2 min memandu
  • ‪Pizzeria da Luca - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Pizzalonga Away - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Pepe Nero Bistrot - ‬2 min memandu
  • ‪Antica Gelateria Veneziana - ‬9 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Ducale

Hotel berdekatan Pelabuhan Marghera
Di Hotel Ducale, anda boleh menantikan beli-belah di tapak, bar dan restoran.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
  • Bantuan pelancongan/tiket, stesen komputer dan tempat simpanan bagasi
  • Hartanah bebas asap rokok, perkhidmatan rencam dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Ducale menawarkan sentuhan bermakna seperti penyaman udara, serta kemudahan seperti
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan bidet
  • 21-inci televisyen definisi tinggi dengan saluran satelit
  • Meja dan telefon

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Itali, Bahasa Portugis, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah
  • Pengangkutan pengambilan dan penghantaran stesen kereta api (surcaj)
  • Pengangkutan ulang alik terminal pelayaran persiaran (surcaj)
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • Beli-belah
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Stesen komputer

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Dibina pada 1952
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Gebar bulu kapas
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 21-inci dengan saluran satelit

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Tetamu yang menempah penginapan di Venice diminta untuk mengunjungi laman web #EnjoyRespectVenezia www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia untuk mendapatkan maklumat penting dan peraturan di bandar ini.
Pada tarikh tertentu dalam setahun, pelawat mesti membayar fi akses sebanyak EUR5-10 seorang, setiap hari untuk memasuki Venice. Mereka yang mempunyai penginapan di Venice dikecualikan daripada membayar fi ini. Walau bagaimanapun, tetamu mesti meminta baucar pengecualian terlebih dahulu dan mengemukakan baucar itu bersama dokumen pengenalan diri semasa ketibaan. Untuk menyemak tarikh yang terlibat, fi dan meminta pengecualian, sila lawati cda.ve.it/en/.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 2 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai dikenakan oleh bandar dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini tidak dikenakan kepada penduduk Bandar Raya Venice dan kanak-kanak di bawah usia 10 tahun. Pengecualian lanjut mungkin diberikan kepada pesakit, orang yang menemani mereka dan individu yang tinggal di bandar raya bagi tujuan/tugas tertentu, tertakluk pada penyerahan dokumen yang berkaitan kepada hartanah berkenaan. Terdapat diskaun sebanyak 30 peratus dari 1-31 Januari.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Januari - 31 Januari, EUR 1.70 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 0.80 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Februari - 31 Disember, EUR 2.40 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.20 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Menurut undang-undang negara/tempatan, penyaman udara mungkin terhad kepada masa tertentu sahaja semasa waktu tertentu dalam setahun

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.

Hartanah juga dikenali sebagai

Ducale Mestre
Hotel Ducale
Hotel Ducale Mestre
Hotel Ducale Hotel
Hotel Ducale Mestre
Hotel Ducale Hotel Mestre

Soalan lazim

Adakah Hotel Ducale mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel Ducale?

Setakat 29 Jun 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel Ducale pada 9 Jul 2025 bermula serendah RM 622.23, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Hotel Ducale?

Tempat terhad tersedia. Terdapat parkir percuma berdekatan.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Ducale?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Ducale?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Hotel Ducale?

Terletak di Favaro Veneto, hotel ini sejauh 3 bt (5 km) dari Piazza Ferretto, Forte Bazzera dan Taman San Giuliano. Hospital Villa Salus dan Forte Marghera juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Hotel Ducale Ulasan

Ulasan

7.0

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 172 daripada 1001 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 381 daripada 1001 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 258 daripada 1001 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 115 daripada 1001 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 75 daripada 1001 ulasan

7.4/10

Kebersihan

7.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.8/10

Kemudahan

6.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

5.4/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Antonina

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Comodo per trasporto.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Muhammad

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Good staff good property
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Alex

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

IOLA

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Just don’t visit and next time when you book hotel check the reviews not like me .😅
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Roxana-Madalina

Mengembara bersama pasangan
I was a bit scared when I read all the negative reviews, but it is a decent hotel for a city break
Menginap 2 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Luc

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
We were chargwd 10 euros to leave our luggage. Un acceptable.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

walter

Menginap 1 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Fabiano

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Falta de mínima simpatia na recepção.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Giovanni

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

EVANISE

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Ótimo custo para conhecer Veneza

Fomos bem recebidos. Hotel simples muito bem localizado , para quem quer ir para Veneza. O Tram sai da porta do hotel. Tem mercados próximos. Tudo que favorece a permanência.
Menginap 2 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Mary Lourdes

Menginap 1 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Nelly

Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Niloofar

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
All things Great
Menginap 1 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

CRISTINA

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The positives about this property were that its close to the airport. The front desk staff was unprofessional and lie to us. At our arrival at 3pm we were told to put in our key in the room and the heater would turn 30 minutes later which it didn't happen until 5 pm. The room was freezing cold and humid. There was a small window to see outside but it was high to the ceiling that you can't even reach. No breakfast, WIFI only in your floor, very noisy. you could hear different conversations from the rooms next to us. The next day the hotel turns off the heater by 12 pm without a warning for us to plan our showers around that. We ask and they say they will turn it on at 5pm. My son goes and ask again at 5:45 and my son says he sees the desk guy input something in the computer and when he goes to the room the heater turns on. Mind you that the heater fan was making a very loud noise all night and day but seing the quality of the entire hotel and their lack for service to their customers it was no surprise. I went to ask for something and the desk guy semmed to be in a personal conversation so I had to wait until he finished so I could bring one of my concerns. Last, were the beds that you could feel the coils that reinforce the bed. It was the worse hotel in my entire life and would never recommend it even if they pay me to stay there. Im not sure if I can post the video of the loud heater but I will try.
Menginap 2 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Benedetto

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
La struttura nella media senza nessun servizio neanche di un caffè per i trasporti ben servita per raggiungere Venezia
Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Monique

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Verbinding naar Venetië was perfect. Meerdere mogelijkheden. Kamers waren prima en het personeel vriendelijk.
Menginap 4 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

kevin

Menginap 1 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

ThomasDaniel

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
My stay at Hotel Ducale was cut short cause we had to leave before the first night there. The room we had was in a disgusting state. We found a bed bug, blood and stains on the sheets, nasty stuff on walls, etc. We asked for another room and it was denied. We ask for a refund and it was also denied. The staff was rude and not helpful at all. We had to find another hotel at 11PM. So we paid Hotel Ducale for 2 nights while not being there. We had to pay a taxi to reach our new hotel, wich cost 95 dollars. The other hotel was 350 dollars. It was the worst day of my life. The agents I talked to from Expedia were not helpful at all either, I trusted Expedia but I was very sad to see how the company managed the awful situation we were in.
Menginap 2 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Fred

Mengembara bersama pasangan
Small rooms, didn't make up the room daily. Had to ask for clean towels.
Menginap 3 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Martina

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
The staff was really friendly and professional and the bed was quite comfy. The hotel is fine for sleeping and very close to transport for Venice and nice breakfast places. The room and hotel were quite basic and old. I was expecting at least the standard toiletries but there were just some samples. There were several staines in the furniture, curtains and bedspread. Inside the elevator there were some unsavoury graffiti.
Menginap 4 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Sara

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Chambre vieille et froide. Shampooing impossible.

La chambre était tres petite, vieille et froide. Pas assez de gel douche pour se laver ni de shampoing. Prix cher par rapport à la qualité de la chambre.
Menginap 1 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

4/10 Lemah

Suzanne

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was very basic and didnt feel clean. The elevator barely worked. It was advertised that breakfast was included and it wasnt. Really didnt feel it was worth the money and Im sure we could have found a better place. Don't trust the other reviews and skip
Menginap 1 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

Barkin

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Çok kötü

Odalar çok pis kokuyor ve wi-fi dışında hiçbir olanak yoktu. 3 yıldızlı bir otel değil
Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Esther

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
La habitacion era muy confirtable y practica. Mi estancia ha sido buena.
Menginap 3 malam pada Sep 2024