Hotel Cristallo

Hartanah 2.0 bintang
Hotel di persisiran terletak di Venice yang terdapat bar/ruang istirahat

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Cristallo

Tempat makan luar
Depan hartanah
Double or Twin Room | Meja, Wi-fi percuma, cadar katil
Bahagian luar
Pantai berhampiran, pasir putih

Ulasan

8.2 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Dobi
  • Perkhidmatan bilik
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Single Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Kipas siling
Bidet
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Jubah mandi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Quadruple Room

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Kipas siling
Bidet
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Jubah mandi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 2 Katil Bujang (Single) ATAU 4 Katil Bujang (Single)

Double or Twin Room

7.8 daripada 10
Baik
(8 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Kipas siling
Bidet
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Jubah mandi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Triple Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(4 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Kipas siling
Bidet
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Jubah mandi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single) ATAU 3 Katil Bujang (Single)

Economy Double Room

Sorotan

Penyaman udara
TV
Kipas siling
Jubah mandi
Pengering rambut
Meja
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Granviale Santa Maria Elisabetta, 51, Venice, VE, 30126

Tempat berdekatan

  • Dataran St. Mark - 35 min memandu - 3.2 km
  • Basilika St. Mark' - 35 min memandu - 3.2 km
  • Istana Doge - 35 min memandu - 3.2 km
  • Jambatan Rialto - 43 min memandu - 3.9 km
  • Grand Canal - 63 min memandu - 5.3 km

Bergerak

  • Lapangan Terbang Marco Polo (VCE) - 125 minit memandu

Restoran

  • ‪La Taverna - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Maleti - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪El Pecador - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Trattoria Favorita SNC - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪La Pagoda - ‬7 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Cristallo

Mesra keluarga bagi hotel berdekatan Pantai Lido of Venice
Hotel Cristallo menyediakan kemudahan seperti kemudahan dobi dan bar. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), perkhidmatan dobi dan lif
  • Kakitangan berbilang bahasa, hartanah bebas asap rokok dan TV di lobi
  • Tempat simpanan bagasi
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Cristallo disertakan dengan keselesaan seperti penyaman udara, serta kemudahan seperti
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Penjagaan anak dalam bilik (surcaj), kipas siling dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Filipina, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Itali, Bahasa Romania, Bahasa Rusia, Bahasa Sepanyol, Bahasa Sweden

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 15 untuk orang dewasa dan EUR 10 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)

Kawasan luar

  • Di persisiran

Kebolehcapaian

  • Lif (kelebaran pintu 65 sentimeter)

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik

Lain-lain

  • Kipas siling
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 20:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:30

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka Isnin - Ahad (8:00 - 20:00)
Lokasi daftar masuk berbeza daripada lokasi hartanah; pergi ke: [L'ingresso è sulla stradina laterale - Entrance is on the side]
Tetamu yang merancang untuk tiba di luar waktu daftar masuk biasa mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk dan kod akses; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 72 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Anda akan diminta untuk memberikan hartanah salinan pasport anda selepas membuat tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 19:30, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Tetamu disyorkan agar memuat turun aplikasi mudah alih Whatsapp hartanah sebelum daftar masuk
Tetamu yang menempah penginapan di Venice diminta untuk mengunjungi laman web #EnjoyRespectVenezia www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia untuk mendapatkan maklumat penting dan peraturan di bandar ini.
Pada tarikh tertentu dalam setahun, pelawat mesti membayar fi akses sebanyak EUR5-10 seorang, setiap hari untuk memasuki Venice. Mereka yang mempunyai penginapan di Venice dikecualikan daripada membayar fi ini. Walau bagaimanapun, tetamu mesti meminta baucar pengecualian terlebih dahulu dan mengemukakan baucar itu bersama dokumen pengenalan diri semasa ketibaan. Untuk menyemak tarikh yang terlibat, fi dan meminta pengecualian, sila lawati cda.ve.it/en/.

Kaedah akses

Kod akses, kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 10 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 3 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai dikenakan oleh bandar dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini tidak dikenakan kepada penduduk Bandar Raya Venice dan kanak-kanak di bawah usia 10 tahun. Pengecualian lanjut mungkin diberikan kepada pesakit, orang yang menemani mereka dan individu yang tinggal di bandar raya bagi tujuan/tugas tertentu, tertakluk pada penyerahan dokumen yang berkaitan kepada hartanah berkenaan. Terdapat diskaun sebanyak 30 peratus dari 1-31 Januari.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Januari - 31 Januari, EUR 1.10 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.00 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Februari - 31 Disember, EUR 1.60 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 0.80 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 15 untuk dewasa dan EUR 10 untuk kanak-kanak
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 10 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.

Hartanah juga dikenali sebagai

Cristallo Venice
Hotel Cristallo Venice
Hotel Cristallo
Hotel Cristallo Hotel
Hotel Cristallo Venice
Hotel Cristallo Hotel Venice

Soalan lazim

Adakah Hotel Cristallo mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak EUR10 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Cristallo?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 20:00.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Cristallo?

Daftar keluar adalah jam 10:30.

Di manakah terletaknya Hotel Cristallo?

Hotel mesra keluarga di Venice ini terletak di persisiran, dalam jarak 5 minit berjalan kaki dari Bas Air Santa Maria Elisabetta dan Pantai Lido of Venice. Dataran St. Mark dan Basilika St. Mark' juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Hotel Cristallo Ulasan

Ulasan

8.2

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 177 daripada 452 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 179 daripada 452 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 70 daripada 452 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 15 daripada 452 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 11 daripada 452 ulasan

8.4/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.4/10

Kemudahan

7.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Wioletta

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel was in a very good location, with very friendly staff — especially the man at the reception, who was extremely kind and helpful. No matter what you asked, he was always ready to assist. Very pleasant service. I highly recommend it.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Santosh, FREMONT

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent
Menginap 1 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Stephanie

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan
Expérience moyenne dans cet hôtel. Beaucoup de bruit la nuit, les murs ne sont pas bien isolés, ce qui fait que l’on entend facilement les bruits des autres chambres. La propreté est correcte, sans plus. L’emplacement est cependant un point positif : l’hôtel est bien situé, à proximité des restaurants du Lido. En revanche, le buffet du petit-déjeuner est très pauvre, avec très peu de choix proposés. J’avais demandé deux lits séparés, mais cela n’a pas été respecté. Un bon point tout de même : M. Nabil à la réception a été très serviable et gentil, il nous a beaucoup aidés. Merci à lui.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Laura

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff are the friendliest and most help that we’ve encountered so far on our euro holiday. Rooms are quaint and the a/c was so welcomed. Beds were comfy and cleanliness was top notch. Breakfast was great. Only downside was that although advertised as having laundry service there was none.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Jorge

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Good located Hotel for a fair price. Room was old but for short stays (1-2 nights) nice place on the Lido. AC was broken
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Owen

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice hotel definitely worth the price and everything was smooth staying there.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Anatoliy

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
a nice friendly stay :)
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Onur

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean room and friendly staff :)
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

John

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Located in Lido about 40 minute on a boat from Venice train station. Staff was helpful to get to the hotel. Good dining options near the hotel.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Carlos

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Luisa, Palmira

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Ivis, Amarillo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Enrique

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Todo bien
Menginap 1 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Geitta

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Not far from Metro. Friendly staff. Bathroom had mold on the window and showerhead stand was broken.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Faria Mehjabin

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great place to stay at Venice. It’s a bit away from all the crowd so it’s definitely a nice place to come back and chill after a long day. Great breakfast food The staff are very friendly
Menginap 2 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Naveen

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was a nice experience. Closer to the lidi beaches, the stay was excellent. Transportation (port) was close by. Breakfast was a let down with not much variety and the same fixed menu. But then again you are not in Venice for breakfast!!! Ill definitely recommends this place.
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Charline

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Super séjour en famille

Très bien Hotel avec employés super sympas je ne regrette pas d’avoir séjourné à Lido moins bondé et à quelques minutes de la place saint Marc
Menginap 4 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Melissa

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 6 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

James

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Convenient location for transport and restaurants. Better value than central Venice
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Geovano

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great place !!!!
Menginap 1 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Manutenzione da migliorare

Veniamo spesso in questo hotel, purtroppo questa volta la camera che ci è stata assegnata era senza riscaldamento. Ci è stata subito cambiata, e anche nell'altra il riscaldamento era molto debole. Ci hanno dato una stufetta e un gentilissimo signore ha provato ad aggiustare il termosifone, ma purtroppo l'aria usciva ancora molto tiepida. Essendo una sola notte, ci siamo sistemati con la stufetta senza chiedere ulteriori cambi. Colazione semplice ma buona e abbondante. Qualche capello trovato nella doccia, il cui scarico era molto lento. Soggiorno nel complesso nella media.
Menginap 1 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Andrea

Reception people are very helpful. Rooms basic, clean and sufficient. Good location for Biennale visit
Menginap 3 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

William

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

hiroaki

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Daniele

Menginap 1 malam pada Jun 2024