Hotel A LA Commedia

Hartanah 4.0 bintang
Hotel dengan teres atas bumbung, 4-minute walk to Dataran St. Mark

Pilih tarikh untuk melihat harga

VIP Access

Ulasan

9.6 daripada 10
Luar biasa

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Classic Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)

9.8 daripada 10
Luar biasa
(19 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Peralatan tempat tidur premium
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
  • 13 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Junior Suite (Triple)

9.8 daripada 10
Luar biasa
(9 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Duvet bulu kapas
  • 21 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Ratu

Junior Suite (Double)

10.0 daripada 10
Luar biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Peralatan tempat tidur premium
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Suite

9.8 daripada 10
Luar biasa
(6 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Duvet bulu kapas
  • 26 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Deluxe Triple Room

9.6 daripada 10
Luar biasa
(11 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Bujang (Single)

Executive Suite

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
  • 26 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Double or Twin Room, 1 Bedroom

9.4 daripada 10
Luar biasa
(32 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Peralatan tempat tidur premium
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
San Marco 4596 A, Corte Del Teatro Goldoni, Venice, VE, 30124

Tempat berdekatan

  • Dataran St. Mark - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Jambatan Rialto - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Basilika St. Mark' - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Teatro La Fenice - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Istana Doge - 6 min berjalan kaki - 0.6 km

Restoran

  • ‪Marchini Time - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Venchi Cioccogelateria - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Ristorante Omnibus - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Al Teatro Goldoni Ristorante - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Ristorante Terrazza Sommariva - ‬5 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel A LA Commedia

Mewah bagi hotel berdekatan Dataran St. Mark
Terletak berdekatan Jambatan Rialto dan Teatro La Fenice, Hotel A LA Commedia menyediakan teres atas bumbung, 2 kedai kopi/kafe dan pencucian kering/dobi. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti bar.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Sarapan bufet (surcaj), perkhidmatan pengambilan di lapangan terbang (surcaj) dan stesen komputer
  • Hartanah bebas asap rokok, perkhidmatan rencam dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Lif, TV di lobi dan kakitangan berbilang bahasa
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang sarapan, kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel A LA Commedia mempunyai keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan peti besi muat komputer riba, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara. Ulasan tetamu memberikan rating yang tinggi terhadap kebersihan bilik di hartanah.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik dan gebar bulu kapas
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri berjenama dan bidet
  • 39-inci sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, sistem pemanasan dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
  • Pengangkutan pengambilan di lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:30 dengan bayaran: EUR 15 untuk orang dewasa dan EUR 15 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 2 kedai kopi/kafe
  • Bar/deli snek

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Teres atas bumbung

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Gebar bulu kapas
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 39-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi muat komputer riba
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 72 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Tetamu yang menempah penginapan di Venice diminta untuk mengunjungi laman web #EnjoyRespectVenezia www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia untuk mendapatkan maklumat penting dan peraturan di bandar ini.
Pada tarikh tertentu dalam setahun, pelawat mesti membayar fi akses sebanyak EUR5-10 seorang, setiap hari untuk memasuki Venice. Mereka yang mempunyai penginapan di Venice dikecualikan daripada membayar fi ini. Walau bagaimanapun, tetamu mesti meminta baucar pengecualian terlebih dahulu dan mengemukakan baucar itu bersama dokumen pengenalan diri semasa ketibaan. Untuk menyemak tarikh yang terlibat, fi dan meminta pengecualian, sila lawati cda.ve.it/en/.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 15 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dialu-alukan
1 ekor (sehingga 5 kg setiap haiwan peliharaan)
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air dan bekas najis tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 3 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai dikenakan oleh bandar dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini tidak dikenakan kepada penduduk Bandar Raya Venice dan kanak-kanak di bawah usia 10 tahun. Pengecualian lanjut mungkin diberikan kepada pesakit, orang yang menemani mereka dan individu yang tinggal di bandar raya bagi tujuan/tugas tertentu, tertakluk pada penyerahan dokumen yang berkaitan kepada hartanah berkenaan. Terdapat diskaun sebanyak 30 peratus dari 1-31 Januari.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Januari - 31 Januari, EUR 3.10 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.60 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun tahun.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Februari - 31 Disember, EUR 4.50 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 2.20 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 15 untuk dewasa dan EUR 15 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 110 seorang
  • Yuran pengangkutan ulang-alik bagi setiap kanak-kanak: EUR 110 (berumur sehingga 12 tahun)
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 15 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah IT027042A1FSCONBZC

Perkara yang kami harus menyebut

Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel LA Commedia
Hotel LA Commedia Venice
LA Commedia
LA Commedia Venice
a La Commedia Hotel
a La Commedia Venice
Hotel Commedia Venice
Commedia Venice
Hotel Commedia
a La Commedia Hotel
Hotel A LA Commedia Hotel
Hotel A LA Commedia Venice
Hotel A LA Commedia Hotel Venice

Soalan lazim

Adakah Hotel A LA Commedia mesra haiwan kesayangan?

Ya, Hotel A LA Commedia membenarkan anjing (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 5 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak EUR15 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapakah fi parkir di Hotel A LA Commedia?

Hotel A LA Commedia tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Hotel A LA Commedia?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Hotel A LA Commedia?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Hotel A LA Commedia memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik dari lapangan terbang ke hotel yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak EUR110 seorang dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel A LA Commedia?

Terletak di Pusat Bandar Raya Venice, hotel ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Teater Goldoni, Dataran St. Mark dan Jambatan Rialto. Teatro La Fenice dan Basilika St. Mark' juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki. Stesen Venice Santa Lucia sejauh 24 minit berjalan kaki dan Venice (Stesen Kereta Api Santa Lucia-XVQ) sejauh 24 minit berjalan kaki.

Hotel A LA Commedia Ulasan

Ulasan

9.6

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 814 daripada 1002 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 151 daripada 1002 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 18 daripada 1002 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 8 daripada 1002 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 11 daripada 1002 ulasan

9.8/10

Kebersihan

9.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.4/10

Kemudahan

9.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

DR NORZILA

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2023

10/10 Cemerlang

Kanwar

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice bathroom, King bed and great location.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Jeremy

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice and clean room. Rooftop bar was very charming at night. Great front counter help.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Ingeborg

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wonderful hotel just steps away from the Rialto bridge vaporetto stop. Beautiful guest rooms, wonderful breakfast, helpful staff. This is a gem!
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Margarita

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
La localizacion es excelente. Este hotel queda a minutos de la estacion del puente Rialto y de la Catedral San Marco. El personal es muy amable, los cuartos limpios y espaciosos. A pasos de tiendas, restaurantes y de el teatro del show de los 3 tenores.
Entrada del hotel
Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

david

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Such a wonderful hotel! The location was perfect for walking everywhere and close to taxis and water buses. Staff were friendly and very helpful! The rooftop patio was lovely. We would highly recommend!
Menginap 4 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Martin, Ascot

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is in a great location being a very short walk from Rialto Bridge and St Marks Square. There’s a fantastic choice or restaurants in the area too. Our room was clean and comfortable, but the only thing I would have liked is coffee and tea making facilities in the room. Breakfast was very nice with a good selection of continental style with some hot options. The rooftop terrace was a great place for a drink and they provided blankets for the cooler evenings as it was October. The staff all round were really polite and friendly be-it reception, restaurant or room maids. A nice touch was a water taxi to Murano to one of the glass factories. All in all, an excellent stay and I’d highly recommend Hotel A LA Commedia
Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

David

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Front desk service was excellent and extremely helpful...good location
Menginap 5 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Zohaib

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Would highly recommend. Quiet and excellent location
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Beverly

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great hotel
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Ian

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very comfortable- in a great location with very helpful staff and a great breakfast buffet
Menginap 4 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Andy

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wonderful. Beautiful room and very clean. Staff were very welcoming and professional!
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Dragos

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing location and hotel.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Pierre

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Le professionnalisme du personnel (bravo). Point négatif: qualité des fenêtres qui sont difficiles à fermer.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Ulyana

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Rebecca

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Superb hotel
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Chavez

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel was very clean and nice. The hotel staff was very attentive and helpful.
Menginap 8 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Alice

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good service, very convenient location.
Menginap 4 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Luke

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Katherine

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Loved loved. Are saying was we got lost in Venice.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Eric

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Well located and the staff was great
Menginap 4 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Tracey

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This is the second time that I have stayed at this hotel. The location is so convenient to all of the sites. The staff are very professional and very helpful. The rooms that I have stayed in are super comfortable. On this second stay we had the hotel breakfast and it was excellent, so much choice and plenty of food.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Nafisah

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly environment.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Bedros

Menginap 4 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Roman

Menginap 3 malam pada Ogo 2025