Plot No. 97, Near Vaddem Lake, Vasco da Gama, Goa, 403802
Tempat berdekatan
Pantai Baina - 3 min memandu - 3.8 km
Mormugao Port - 5 min memandu - 4.4 km
Pantai Bogmallo - 12 min memandu - 7.5 km
Pantai Dona Paula - 30 min memandu - 31.1 km
Kasino Deltin Royale - 30 min memandu - 31.3 km
Bergerak
Stesen Vasco da Gama - 7 minit memandu
Lapangan Terbang Dabolim (GOI) - 10 minit memandu
Restoran
Starbucks - 7 min memandu
Grapevine Multicuisine Restaurant - 2 min memandu
Anantashram - 2 min memandu
The Flora Grand - 8 min berjalan kaki
The Chinese Kitchen - 3 min memandu
Tentang hartanah ini
The Flora Grand
Hotel di kawasan perniagaan
Kedai kopi/kafe, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan kelab kesihatan merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di The Flora Grand. Masakan antarabangsa restoran di tapak, Flavours of Goa, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Sebagai tambahan kepada pusat persidangan, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma dengan kelajuan 25+ Mbps.
Manfaat tambahan termasuk:
Kolam renang terbuka
Percuma letak kenderaan sendiri
Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan daftar keluar ekspres
Daftar masuk ekspres, surat khabar di lobi dan 1 bilik mesyuarat
Ciri-ciri bilik
Semua 52 bilik dilengkapkan perabot secara berasingan mempunyai keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan ruang kerja komputer riba, dan juga sentuhan bermakna seperti penyaman udara dan tempat duduk berasingan.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
43-inci TV LED dengan saluran TV premium
Balkoni atau laman dalam, almari pakaian dan tempat duduk berasingan
Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj)
Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia
Makanan dan minuman
Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 262 untuk orang dewasa dan INR 262 untuk kanak-kanak
1 kedai kopi/kafe
1 restoran
Restoran di tapak hartanah
Flavours of Goa
Aktiviti menarik
1 kolam renang terbuka
Kelab kesihatan
Mesra keluarga
1 kolam renang terbuka
Bilik kalis bunyi
Kemudahan dobi
Peti sejuk dalam bilik
Kemudahan
Kemudahan dobi
Lokar
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Peti besi di meja/kaunter hadapan
Surat khabar di lobi
Tempat simpanan bagasi
Perkhidmatan tetamu
Bantuan lawatan dan tiket
Pengemasan (harian)
Perkhidmatan "turndown"
Perkhidmatan cucian kering/dobi
Perkhidmatan perniagaan
1 bilik mesyuarat
Pusat persidangan
Kebolehcapaian
Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
Gimnasium mudah diakses kerusi roda
Laluan bebas tangga ke pintu masuk
Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
Lif
Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
Restoran mudah diakses kerusi roda
Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
Tempat letak van mudah diakses kerusi roda
Lain-lain
1 bangunan
6 tingkat
Dewan bankuet
Dibina pada 2017
Hartanah bebas asap rokok
Seni bina Art Deco
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Langsir gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri percuma
Pancuran mandi
Pengering rambut (atas permintaan)
Tuala disediakan
Hiburan
TV LED 43-inci dengan saluran digital premium
Makanan dan minuman
Air botol percuma
Bar mini
Cerek elektrik
Panduan makan restoran
Pembancuh kopi/teh
Perkhidmatan bilik terhad
Peti sejuk
Lain-lain
Bilik kalis bunyi
Bilik tidur bersambung tersedia
Hiasan berasingan
Kerusi meja
Kipas siling
Meja
Penyaman udara (kawalan suhu)
Perabot berasingan
Peti besi
Ruang kerja komputer riba
Seterika/papan seterika atas permintaan
Surat khabar harian percuma
Telefon
Tempat duduk berasingan
Dasar
Daftar masuk
Daftar masuk bermula jam 14:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar ekspres tersedia
Arahan daftar masuk khas
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 262 untuk dewasa dan INR 262 untuk kanak-kanak
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Akses kolam renang tersedia dari 7:00 hingga 19:30
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
Flora Grand Hotel Vasco da Gama
Flora Grand Vasco da Gama
The Flora Grand Hotel
The Flora Grand Vasco da Gama
The Flora Grand Hotel Vasco da Gama
Soalan lazim
Adakah The Flora Grand mempunyai kolam?
Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka. Akses kolam dari 7:00–19:30.
Adakah The Flora Grand mesra haiwan kesayangan?
Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.
Berapakah fi parkir di The Flora Grand?
Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.
Apakah masa daftar masuk di The Flora Grand?
Daftar masuk bermula jam 14:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.
Apakah masa daftar keluar di The Flora Grand?
Daftar keluar adalah jam 11:00.
Adakah The Flora Grand memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?
Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang.
Di manakah terletaknya The Flora Grand?
Terletak di Strip, hotel ini sejauh 0.9 mi (1.4 km) from Vasco's Municipal Market dan 3 bt (5 km) dari Pelabuhan Vasco da Gama dan Pantai Baina. Pantai Bogmallo adalah 2.6 bt (4.1 km) jauhnya. Stesen Vasco da Gama sejauh 24 minit berjalan kaki.
The Flora Grand Ulasan
Ulasan
6.8
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 5 daripada 16 ulasan
10 - Cemerlang
5
Penilaian 8 - Baik. 4 daripada 16 ulasan
8 - Baik
4
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 16 ulasan
6 - Boleh diterima
2
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 16 ulasan
4 - Lemah
1
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 16 ulasan
2 - Teruk
4
7.2/10
Kebersihan
8.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
6.0/10
Kemudahan
6.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
2/10 Teruk
kamesh
Mengembara bersama keluarga
16 Sep 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Beds were not made and has lot of stains on them. Have taken pictures. Don’t think they are washed. Just covered them with comforter. Beautiful building and big nice rooms. Just sat in the chair whole night.
kamesh
Menginap 1 malam pada Sep 2019
4/10 Lemah
Jonathan, Oxford, UK
Mengembara bersama pasangan
19 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We wanted a nice meal at a nice hotel as the last night of our holiday before flying back. It wasn't made clear in the info that this is in fact a dry hotel, with no bar and no alcohol at all. There is nowhere else in the area, so we had to buy cans of beer and drink them in our room before having dinner in a deserted and over lit restaurant. The restaurant manager was lovely, but this doesn't really make up for the experience.
Also I asked to be moved from the front of the hotel because of the traffic noise, only to have worse at the back from builders, pneumatic drills etc, work on the hotel - which continued until 8pm. Thereafter a barking and howling dog in the garden right behind the hotel kept us awake. As we had to get up at 1.45am to catch out flight, this was not ideal.
Jonathan
Menginap 1 malam pada Apr 2019
2/10 Teruk
Mark
20 Feb 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nightmare - stay away
Stayed her one night as close to the airport and had to be up at 4am for a flight.
We checked in at 330pm and the noise from the construction work going on inside the hotel was horrendous.
The floor of the room was dirty covered with dust, hair and what looked like pieces of grass. The bed sheets were stained and we had to have them replaced with clean ones.
Wifi was very poor.
My wife asked for a hair dryer and we waited two hours before we had to ask again. It came after a further hour.
The construction noise continued and at 745pm I asked how long it would continue for, I was told it would finish at 830pm. It didn't so I went to Reception again and was told 10 more minutes but it continued. I wanted to get some sleep so spoke with the manager and at 930 pm it stopped. I fell to sleep and after 10 minutes was awoken by the noise starting up again. It eventually went off at 1030pm after further complaints. This was totally unacceptable and staff didn't seem to care.
We awoke at 4am and there was no water, apparently the pump wasn't working and there was no one on site to fix it. So we could not have a shower before embarking on our trip of 14 hours.
Room was clean and bright. Spacious enough. There was a wedding banquet that evening when we checked in. It was extremely noisy. But we had a good night's rest. Breakfast was ok.
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2018
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
5 Dis 2018
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Nov 2018
6/10 Boleh diterima
Nigel
4 Dis 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Just a place to crash after a long flight
We just booked this place because we were arriving late into Goa airport and it is cheap and nearby. So I didn't expect much. We arrived at 2 in the morning and they checked us in so we could sleep off the journey. Main downside was the room felt damp and smelled damp too. Breakfast was fine and the front desk was very helpful.
Nigel
Menginap 1 malam pada Nov 2018
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
2 Dis 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Good airport hotel
Staff were very helpful, but bed sheets weren't clean and bathroom was mouldy. Breakfast was average. Ideal location coming from the airport though.
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2018
10/10 Cemerlang
Rajeshwar, Manama
17 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent hotel close to the airport.
Excellent staff,Excellent hotel for short stays.
Especially the front desk attendants when I visited on 7.7.18
Rajeshwar
Menginap 1 malam pada Jul 2018
10/10 Cemerlang
Alisterio, Swindon, United Kingdom
28 Feb 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Elegant hotel and good value for money
So I stayed for around 6 nights, hotel was excellent value for money and included free breakfast although some days breakfast was not perfect I.e soggy parotas, it was however free .
Bed was nice and soft and let's not forget the a/c was great (be sure to set it on low as your throat will hurt in the morning otherwise due to lack of humidity),the beds felt almost like home and the room design was very up to date, USB plug sockets etc. During my time in the hotel the staff were very helpful at all times especially one female member thumbs up to you!.
The location of the hotel isn't so good due to the busy road outside and kind of spoils its beauty. Other than that an excellent experience none the less
Alisterio
Menginap 6 malam pada Feb 2018
10/10 Cemerlang
Shashank
7 Feb 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Shashank
Menginap 1 malam pada Jan 2018
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
5 Feb 2018
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bed bugs !!!! Very loud. Don't recommend
The night I stayed there the hotel had a party in the lobby. It was so loud that it was impossible to sleep and I needed to get up early the next day for my flight. I also discovered the next day that I was bitten by bed bugs. No manager on duty to complain to.
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2018
10/10 Cemerlang
saveeta, france
19 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
personnel tres gentil et tres professionel...
le manager de l'hotel tres gentil et accueillant..personnel tres agreable et tres bon service pour la prestation payee..hotel tres propre et repas tres bon
saveeta
Menginap 3 malam pada Jan 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
9 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2018
10/10 Cemerlang
Hari, Singapore
2 Dis 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very good hotel with clean and wecoming environment.
Hari
Menginap 1 malam pada Nov 2017
8/10 Baik
nazir
4 Okt 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
One of the best close to airport
Comfortable stay
nazir
Menginap 1 malam pada Okt 2017
8/10 Baik
Colin
26 Jul 2017
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Good airport hotel
A good priced clean and pleasant hotel within a 300 rupee prepaid taxi ride from the airport. I liked it and would use it again.