Hotel pangsapuri

Apart Hotel Golden Line

Hartanah 3.0 bintang
Hotel pangsapuri mesra keluarga yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan pusat kecergasan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Apart Hotel Golden Line

Kolam renang terbuka bermusim, payung kolam, kerusi lepak pantai
Studio, Berbilang Katil, Balcony | 2 bilik tidur, kalis bunyi, Wi-fi percuma, cadar katil
Apartment, 1 Bedroom, Kitchenette | 2 bilik tidur, kalis bunyi, Wi-fi percuma, cadar katil
Pintu masuk dalaman
Studio, Berbilang Katil, Balcony | 2 bilik tidur, kalis bunyi, Wi-fi percuma, cadar katil

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Merangkumi semua
  • Parkir tersedia
  • Sarapan tersedia
  • Gim
  • Spa
Harga semasa ialah RM728
RM793 jumlah
termasuk cukai & fi
2 Ogo - 3 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Apartment, 1 Bedroom, Kitchenette

Sorotan

Balkoni berperabot
Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk
TV skrin rata
  • 58 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • 1 bilik mandi
  • Pemandangan pantai
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Apartment, 2 Bedrooms, 2 Bathrooms

Sorotan

Balkoni berperabot
Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk
TV skrin rata
  • 2 bilik tidur
  • 2 bilik mandi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Kelamin (Double), 2 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Sofa Bujang

Apartment, 2 Bedrooms, 2 Bathrooms

Sorotan

Balkoni berperabot
Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Dapur kecil
Peti sejuk
TV skrin rata
2 bilik tidur
  • 2 bilik tidur
  • 2 bilik mandi
  • Boleh menampung 6
  • 1 Katil Kelamin (Double), 2 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Apartment, 1 Bedroom, Kitchenette

Sorotan

Balkoni berperabot
Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk
TV skrin rata
  • 1 bilik tidur
  • 1 bilik mandi
  • Pemandangan pantai
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Bujang

Studio, Berbilang Katil, Balcony

Sorotan

Balkoni berperabot
Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk
TV skrin rata
  • 36 meter persegi
  • Studio
  • 1 bilik mandi
  • Pemandangan air
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Apartment, 2 Bedrooms, 2 Bathrooms

Sorotan

Balkoni berperabot
Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk
TV skrin rata
  • 86 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • 2 bilik mandi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 2 Katil Bujang XL (Large Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Golden Sands, Golden Sands, 9007

Tempat berdekatan

  • Pantai Golden Sands - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Pelabuhan Kapal Layar Pasir Emas - 3 min memandu - 2.2 km
  • Pantai Nirvana - 4 min memandu - 2.6 km
  • Biara Aladzha - 5 min memandu - 3.7 km
  • Biara Sveti Sveti Konstantin & Elena - 9 min memandu - 7.9 km

Bergerak

  • Stesen Varna - 31 minit memandu
  • Varna (VAR-Lapangan Terbang Antarabangsa Varna) - 38 minit memandu

Restoran

  • ‪Paris Cocktail Bar - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪The Island - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Black Pearl - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Restaurant The Old House - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Seven Cafe - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Apart Hotel Golden Line

Hotel pangsapuri mesra keluarga yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan pusat kecergasan
Hotel pangsapuri ini menyediakan spa perkhidmatan penuh, restoran dan pusat kecergasan.Akses Internet wayarles percuma disediakan percuma. Kemudahan lain termasuklah bar tepi kolam, kelab kanak-kanak percuma dan letak kenderaan sendiri (tertakluk pada bayaran). Setiap pangsapuri menyediakan sebuah dapur kecil dengan sebuah peti sejuk dan sebuah dapur, serta Wi-fi percuma dan televisyen skrin rata dengan saluran satelit. Kemudahan tambahan merangkumi sebuah balkoni berperabot, sebuah ruang makan dan sebuah cerek elektrik.
Apart Hotel Golden Line menawarkan 232 bilik penginapan berhawa dingin, yang boleh dimasuki dari koridor luar serta terdapat pengering rambut dan kelengkapan dandanan diri percuma. Bilik terdapat pintu ke balkoni berperabot. Bilik penginapan di hotel pangsapuri 3 bintang ini terdapat dapur kecil dengan peti sejuk, dapur, tempat makan berasingan dan alat memasak/pinggan mangkuk/perkakas dapur.

Tetamu boleh melayari web menggunakan akses Internet wayarles percuma. Televisyen skrin rata disertakan dengan saluran satelit.Khidmat pengemasan ditawarkan setiap hari, manakala ketuhar gelombang mikro boleh diminta agar disediakan.

Kolam kanak-kanak dan kolam renang terbuka bermusim terdapat di tapak hartanah. Kemudahan rekreasi lain termasuk pusat kecergasan.

Aktiviti rekreasi yang disenaraikan di bawah disediakan sama ada di tapak atau berdekatan; bayaran mungkin dikenakan.

Para tetamu boleh memanjakan diri dengan rawatan di spa perkhidmatan penuh hotel pangsapuri, Life. Perkhidmatan termasuk urut. Spa dilengkapi sauna, tab panas dan bilik wap. Spa ini dibuka setiap hari.

Butiran merangkumi semua

Kadar bilik merangkumi semua tersedia di Apart Hotel Golden Line. Kadar ini lebih tinggi kerana makanan dan minuman di tapak hartanah termasuk dalam kadar bilik (sekatan tertentu mungkin dikenakan).

Bahasa

Bahasa Bulgaria, Bahasa Inggeris, Bahasa Rusia

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Pantai

  • Pantai berpasir berdekatan

Kolam renang/Spa

  • Bilik wap
  • Kerusi berjemur tepi kolam renang
  • Kolam renang terbuka bermusim
  • Payung kolam renang
  • Sauna
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Tab panas
  • Urutan

Internet

  • Tersedia di pangsapuri: Wi-Fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-Fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (BGN 25 sehari; termasuk keistimewaan keluar/masuk)
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Mesra keluarga

  • Kanak-kanak menginap secara percuma (lihat butiran)
  • Kelab kanak-kanak percuma
  • Kolam renang kanak-kanak
  • Taman permainan

Restoran di tapak hartanah

  • Black Sea

Dapur kecil

  • Alat memasak, pinggan mangkuk dan perkakas dapur
  • Cerek elektrik
  • Dapur
  • Ketuhar gelombang mikro
  • Peti sejuk

Tempat makan

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:00 dengan bayaran: BGN 18 untuk orang dewasa dan BGN 9 untuk kanak-kanak
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 restoran

Bilik tidur

  • 2 bilik tidur
  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tisu tandas
  • Tuala disediakan

Ruang tamu

  • Ruang makan berasingan

Hiburan

  • TV di ruang bersama
  • TV skrin rata dengan saluran satelit

Kawasan luar

  • Balkoni berperabot
  • Taman

Dobi

  • Kemudahan dobi
  • Perkhidmatan dobi/cucian kering

Keselesaan

  • Penyaman udara

Haiwan kesayangan

  • Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kesesuaian/Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Perkhidmatan dan kemudahan

  • ATM
  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kedai mudah beli/runcit
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Pengemasan (harian)
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Tempat simpanan bagasi

Aktiviti menarik

  • Gimnasium
  • Kelab kanak-kanak percuma
  • Kolam renang kanak-kanak

Ciri keselamatan

  • Pengesan karbon monoksida tidak dilaporkan (hos tidak menyatakan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah itu atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih)
  • Pengesan asap (hos telah menyatakan terdapat pengesan asap di hartanah)
  • Pemadam api

Umum

  • 232 unit
  • 3 bangunan
  • 6 tingkat
  • Akses melalui koridor luar
  • Dibina pada 2012
  • Kalis bunyi
  • Taman

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:30
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:30
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 72 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 2 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit Kerugian Barang Pecah: BGN 100.00 sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira BGN 18 untuk dewasa dan BGN 9 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: BGN 60 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: BGN 25 sehari (keistimewaan masuk/keluar)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih semasa perjalanan
Hos telah menunjukkan bahawa terdapat pengesan asap di hartanah
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Hartanah ini dibersihkan secara profesional

Perkara yang kami harus menyebut

Kolam bermusim akan dibuka dari Mei hingga September
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Apart Hotel Golden Line Golden Sands
Apart Golden Line Golden Sands
Apart Golden Line
Apart Hotel Golden Line Sands Bulgaria - Varna Province
Apart Golden Line Golden Sands
Apart Hotel Golden Line Aparthotel
Apart Hotel Golden Line Golden Sands
Apart Hotel Golden Line Aparthotel Golden Sands

Soalan lazim

Adakah Apart Hotel Golden Line mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka bermusim dan kolam kanak-kanak.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Apart Hotel Golden Line?

Setakat 17 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Apart Hotel Golden Line pada 2 Ogo 2025 bermula serendah RM 727.66, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Apart Hotel Golden Line mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Apart Hotel Golden Line?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak BGN25 sehari. Tempat terhad tersedia.

Apakah masa daftar masuk di Apart Hotel Golden Line?

Daftar masuk bermula jam 14:30.

Apakah masa daftar keluar di Apart Hotel Golden Line?

Daftar keluar adalah jam 11:30.

Adakah Apart Hotel Golden Line memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak BGN60 setiap kenderaan dikenakan.

Adakah manfaat merangkumi semua tersedia di Apart Hotel Golden Line?

Sesetengah pelan kadar tersedia di hartanah ini adalah merangkumi semua.

Di manakah terletaknya Apart Hotel Golden Line?

Hotel pangsapuri mesra keluarga di Varna ini terletak berhampiran pantai, dalam jarak 15 minit berjalan kaki dari Pantai Golden Sands dan Aquapolis. Padang Minigolf dan Pantai Trifon Zarezan juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Apart Hotel Golden Line Ulasan

Ulasan

8.0

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 21 daripada 56 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 19 daripada 56 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 8 daripada 56 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 56 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 56 ulasan

8.0/10

Kebersihan

7.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.8/10

Kemudahan

8.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

10/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Felix

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

MAGDA

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 7 malam pada Jun 2024

8/10 Baik

Freddy

Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 7 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Yair

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
perfect!!! We arrived for three nights and following a surprising stay, we decided to change plans and stay 2 more nights!!! And all this, I must mention important details: the hotel is externally beautiful and inviting, the public areas are clean and well-maintained, the rooms require renovation (old furniture and many other details that require maintenance), but the cleanliness of the rooms is exceptional and the maid service is excellent and attentive to every request. We were on the all inclusive plan, and it was just perfect! The food was delicious and hot with a large selection of salads, soups, different meats, etc., the chef is always there and always in a position to serve the guests, a big thank you to the chef for the dedicated service! The waiters always smile and give good and efficient service. The reception service at the hotel is always available, attentive and creative for any question and request. Just a perfect hotel, we will come again and recommend to everyone at every opportunity! Thank you so much for wonderful time!
Menginap 2 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Kuzman

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2023

10/10 Cemerlang

Adam

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We had a fabulous 4 night stay in this hotel, The apartment room was lovely modern and spacious with large balcony and furniture. Everything worked perfect and was very clean. Great spa facility on site and small gym. Large swimming pool was very nice. The all inclusive food was delicious for breakfast lunch and dinner even snacks and drinks. Very delicious Bulgarian and international food with a large variety of fresh salad and meat everything you could want, Very good chefs and waiting staff. The staff were all very friendly and should be proud of themselves for their good work. I would highly recommend this hotel as it seems to be one of the nicest places in the area and I would definitely like to stay here again in the future.
Menginap 4 malam pada Mei 2023

10/10 Cemerlang

MARINA

Menginap 4 malam pada Mei 2023

6/10 Boleh diterima

Panait

Menginap 4 malam pada Jul 2022

8/10 Baik

Tudorel

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
It was second time at this hotel. Everything it was ok less sleeping on a very hard sofa wich was very uncomfortable. Although i asked for a topper at the reception but the problem was not solved. Improvements should be made to the cleanliness of the room and balcony.
Menginap 5 malam pada Jul 2021

10/10 Cemerlang

Christian

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 7 malam pada Jul 2021

10/10 Cemerlang

RAMI

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jun 2021

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Menginap 7 malam pada Ogo 2020

8/10 Baik

Norbert

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Keselesaan bilik
Hat mir gut gefallen Danke
Menginap 7 malam pada Sep 2020

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Menginap 14 malam pada Sep 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Menginap 7 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Sandra, Berlin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Schönes Hotel, sehr zentral ca 5 Minuten bis zum Strand bzw. Promenade aber trotzdem nicht laut, großer Pool und sehr nettes Personal, Zimmer war sauber und wurde auch täglich gereinigt, nur das Schlafsofa war sehr hart zum übernachten aber die Betten waren bequem, Klima funktioniert auch sehr gut. Leider war der W-LAN empfang in den Zimmern nicht so gut, im Lobby Bereich und im Restaurant war es deutlich besser. Das Essen war auch gut, es gab immer eine große Auswahl, nur leider gab es Zuviel Plastik Becher für die Getränke statt Gläser was für die Umwelt nicht das beste ist aber im allgemeinen war alles sehr gut. Ich empfehle es ( trotz kleinere Mängel) weiter und komme selbst mit meine Familie gerne wieder!
Menginap 7 malam pada Jul 2019

10/10 Cemerlang

Pentti

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 10 malam pada Jul 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Menginap 7 malam pada Jun 2019

8/10 Baik

avraham

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

חדר מרווח וטוב כל השאר פחות.

חדרים מרווחים, ארוחת בוקר לא טובה ולא נוחה (המתנה מאוד ארוכה למציאת שולחן, המתנה ארוכה לחביתה וכו') שירות לא טוב, פקידת הקבלה אפטית - שאלנו שאלות היא לא ידעה לענות ואמרה שתחזור אלינו עם תשובה - לאחר שהלכנו לשאול שנית , היא לא ידעה שוב את התשובה. מיקום בחולות הזהב אחלה. אין מיזוג אוויר במזדרונות - חם מאוד!
Menginap 5 malam pada Jun 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Das Hotel war als ausgangspunkt für einen Partyurlaub gebucht. Zwei Männer (40) und (43). Wir hatten eine 2 Schlafzimmer Suite 86qm. Das Zimmer selbst hatte alles was man braucht. Kleine Küche, haben wir nie benutzt. Wohnzimmer mit Esstisch. Zwei Schlafzimmer, zwei Badezimmer. Alles war so weit sauber,und die Betten waren in Ordnung. Wir hatten nur Frühstück gebucht, und haben es auch zwei mal zum Frühstück geschafft. Es findet sich für jeden was. Es werden frische Pfannkuchen, Waffeln und Spiegeleier gemacht. Einmal waren wir auch zum Abend Buffet. Kann man für 18Leva pro Person an der Rezeption kaufen. Naja auch hier findet sich was, aber ich fand das essen auch eher lauwarm , bis kalt. Das hatte ich auch schon in anderen Bewertungen gelesen und kann es für diesen einen Abend bestätigen.Ob ich all inklusive buchen würde weiß ich nicht? Da ich mir auch nicht vorstellen kann das , dass essen sehr groß variiert Wir hatten keine großen Erwartungen an die Unterkunft, es sollte warmes Wasser zum duschen geben, und sauber sein. Und nicht so ein kleines Zimmerchen. Zum Personal, das war zu uns freundlich und nett. Wenn man realistisch ran geht wird man auch nicht enttäuscht. Alle Party Spots sind fuss läufig erreichbar.
Menginap 4 malam pada Jun 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alles okay .mehr kann ich dazu leider nicht sagen, da ich hier nur eine Nacht verbrachte.
Menginap 1 malam pada Mei 2019

10/10 Cemerlang

CLARISSE

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Adresse à retenir et à recommander

Très bel appartement, l'accueil d'Anne-Marie fût d'un professionnalisme irréprochable. Tout y est pour passer un excellent séjour, même quand la météo n'y est pas. Le restaurant est à recommander également.
Menginap 1 malam pada Okt 2018

10/10 Cemerlang

yafit

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Sep 2018

8/10 Baik

Riku

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan

Perhelomalla syyskuun lopulla

Huoneisto oli tilava. Hinta/laatu suhde oli myös hyvä. Hotellilla oli monipuolinen aamupala, mutta se heikkeni loppuviikkoa kohden, koska lomakausi oli päättymässä. Allasalue oli hyvä sekä sijainti lähellä rantaa ja rantakadun ravintoloita. Wifi toimi paikoin huonosti ja huoneen siivouksessa oli toivomisen varaa.
Menginap 7 malam pada Sep 2018