ibis Valenciennes
Hotel dengan bar/ruang istirahat, beberapa langkah dari Taman Rhônelle
Galeri foto untuk ibis Valenciennes





Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM343
RM393 jumlah
termasuk cukai & fi
28 Dis - 29 Dis
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)
9.0 daripada 10
Hebat
(7 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Diubah suai pada 2022
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Lihat semua foto untuk Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)
Sorotan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Diubah suai pada 2022
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

90 rue Baudouin l'Edifieur, Valenciennes, Nord, 59300
Tentang hartanah ini
ibis Valenciennes
Hartanah serupa

Auberge Du Bon Fermier
Auberge Du Bon Fermier
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Sarapan tersedia
9.0 daripada 10, Hebat, 114 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.65 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 13.90 untuk dewasa dan EUR 6.45 untuk kanak-kanak
- Bayaran letak kenderaan sendiri berbumbung: EUR 6 sehari
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 8 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
Ibis Hotel Valenciennes
Ibis Valenciennes
ibis Valenciennes Hotel
ibis Valenciennes Hotel
ibis Valenciennes Valenciennes
ibis Valenciennes Hotel Valenciennes
Soalan lazim
Ulasan
ibis Valenciennes Ulasan
8.4
Sangat Baik
8.6
Kebersihan
7.2
Lokasi
8.4
Kakitangan & perkhidmatan
8.4
Mesra alam
8.2
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
7 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
KAZUYA
Pengembara perniagaan
6 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
KAZUYA
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Detlef
5 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Detlef
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Brice
4 Ogo 2025
Brice
Menginap 3 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Jean Marc
Mengembara bersama keluarga
28 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jean Marc
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Pierre
11 Jul 2025
Pierre
Menginap 2 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Françis
7 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tout à fait correct
Françis
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Adrien
23 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Adrien
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Robert
Pengembara perniagaan
20 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Robert
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
tom
25 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
tom
Menginap 1 malam pada Apr 2025
4/10 Lemah
Boucheny
Pengembara perniagaan
5 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Dommage, potentiel est présent mais des détailéplo
Boucheny
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Jean Marc
Pengembara perniagaan
1 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jean Marc
Menginap 2 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
peter, cropwell butler
3 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
peter
Menginap 1 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
vitoux
Pengembara perniagaan
30 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
vitoux
Menginap 1 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
vitoux
12 Jan 2025
vitoux
Menginap 1 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Ahmed
12 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ahmed
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Bruno
Pengembara perniagaan
9 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bruno
Menginap 1 malam pada Jan 2025
4/10 Lemah
Batoul
9 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Digne d’une auberge basique
Batoul
Menginap 1 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Jean-Charles
Pengembara perniagaan
28 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jean-Charles
Menginap 3 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Michele
8 Mei 2024
Michele
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Laurent
Pengembara perniagaan
26 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Laurent
Menginap 1 malam pada Mac 2024
10/10 Cemerlang
José
Pengembara perniagaan
21 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
José
Menginap 1 malam pada Feb 2024
8/10 Baik
YOSUKE
6 Dis 2023
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
YOSUKE
Menginap 3 malam pada Nov 2023
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
12 Nov 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2023
6/10 Boleh diterima
LIONS
Pengembara perniagaan
21 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
LIONS
Menginap 2 malam pada Okt 2023








