Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel

Hartanah 4.5 bintang
Hotel mewah yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan pusat kecergasan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel

Bahagian luar
Sarapan dan makan tengah hari dihidangkan, masakan antarabangsa
Depan hartanah
Kolam renang terbuka, kerusi lepak pantai
Presidential Suite, 1 Katil Raja (King) | 1 bilik tidur, cadar kapas Mesir, peralatan tempat tidur premium

Ulasan

7.4 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Kolam
  • Perkhidmatan pengangkutan lapangan terbang percuma
  • Spa
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik
Harga semasa ialah RM175
RM196 jumlah
termasuk cukai & fi
7 Jul - 8 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Presidential Suite, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LCD
  • 70 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Premier Suite, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
  • 39 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LCD
Linen kapas Mesir
Bilik tidur berasingan
  • 27 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, 2 Katil Bujang (Single)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LCD
Linen kapas Mesir
Bilik tidur berasingan
  • 19 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LCD
Linen kapas Mesir
Bilik tidur berasingan
  • 19 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Sayajigunj, Opp. Parsi Agiary, Vadodara, Gujarat, 390020

Tempat berdekatan

  • Maharaja Sayajirao University - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Sayaji Baug - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Baroda Museum And Picture Gallery - 12 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Istana Vila Laxmi - 3 min memandu - 3.1 km
  • Hathni Mata - 5 min memandu - 4.7 km

Bergerak

  • Vadodara Junction Station - 8 minit berjalan kaki
  • Vadodara (BDQ) - 15 minit memandu

Restoran

  • ‪Subway - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Café Coffee Day - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪The Fern Hotels and Resorts - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Kalyan Cafe - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel

Hotel mewah yang terletak di Sayaji Ganj
Pengambilan percuma dari lapangan terbang, kedai kopi/kafe dan perkhidmatan pencucian kering/dobi merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel. Manjakan diri anda dengan urut di tapak spa. Masakan antarabangsa restoran di tapak, Azure, menawarkan sarapan, sarapan lewat pagi, makan tengah hari dan makan malam. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan sewaan kereta di tapak dan gimnasium.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), tempat mengecas kenderaan elektrik dan perkhidmatan perkahwinan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, dewan tari-menari dan hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Semua 155 bilik dilengkapkan perabot secara berasingan mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada manfaat seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pengering rambut
  • 32-inci sebuah TV LCD dengan saluran TV premium dan pemain DVD
  • Almari pakaian, peti sejuk dan cerek elektrik

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Pengangkutan pengambilan di lapangan terbang 24 jam percuma
  • Tempat letak kenderaan sendiri berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: INR 600 hingga 600 untuk orang dewasa dan INR 300 hingga 300 untuk kanak-kanak
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Azure
  • Vanilla

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Pemain DVD
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 7 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Pusat persidangan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam

Spa perkhidmatan penuh

  • 2 bilik rawatan
  • Bilik wap
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan tisu dalam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Alat bantuan mendengar di bilik mesyuarat
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Penggera kebakaran visual
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Spa mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di tangga
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 9 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dewan sambutan
  • Dibina pada 1985
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar kapas Mesir
  • Gebar bulu kapas
  • Langsir gelap terus
  • Tilam Select Comfort

Bilik mandi

  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Pemain DVD
  • TV LCD 32-inci dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu akan menerima e-mel dalam masa 48 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 48 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 600 hingga 600 untuk dewasa dan INR 300 hingga 300 untuk kanak-kanak

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Undang-undang tempatan mungkin menghalang tetamu tidak berkahwin daripada berkongsi bilik; adalah menjadi tanggungjawab tetamu untuk menunjukkan bukti perkahwinan, jika diminta oleh pihak hartanah
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Sebuah kereta diperlukan untuk pergi balik ke hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Surya Palace
Surya Palace
Grand Mercure Vadodara Surya Palace Opening January 2017 Hotel
Surya Palace Hotel Vadodara
Surya Palace Vadodara
Grand Mercure Surya Palace Opening January 2017 Hotel
Grand Mercure Vadodara Surya Palace Opening January 2017
Grand Mercure Surya Palace Opening January 2017
Grand Mercure Vadodara Surya Palace Opening March 2017 Hotel
Grand Mercure Surya Palace Opening March 2017 Hotel
Grand Mercure Vadodara Surya Palace Opening March 2017
Grand Mercure Surya Palace Opening March 2017
Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel
Grand Mercure Surya Palace Hotel
Grand Mercure Surya Palace
Grand Mercure Vadodara Surya Palace (Opening June 2017)
Surya Palace Hotel
Grand Mercure Vadodara Surya Palace (Opening April 2017)
Grand Mercure Vadodara Surya Palace (Opening March 2017)
Grand Mercure Vadodara Surya Palace (Opening January 2017)
Grand Mercure Vadodara Surya
Grand Mercure Vadodara Surya Palace
Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel Hotel
Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel Vadodara
Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel Hotel Vadodara

Soalan lazim

Adakah Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel?

Setakat 22 Jun 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel pada 7 Jul 2025 bermula serendah RM 175.36, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik dari lapangan terbang ke hotel.

Di manakah terletaknya Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel?

Terletak di Sayaji Ganj, hotel mewah ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Maharaja Sayajirao University dan Sayaji Baug. Kirti Mandir dan Baroda Museum And Picture Gallery juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki. Vadodara Junction Station sejauh 8 minit berjalan kaki.

Grand Mercure Vadodara Surya Palace Hotel Ulasan

Ulasan

7.4

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 28 daripada 100 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 33 daripada 100 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 22 daripada 100 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 8 daripada 100 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 8 daripada 100 ulasan

7.4/10

Kebersihan

7.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.2/10

Kemudahan

7.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Mahesh

Menginap 5 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Karmesh

Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Kajal

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Wish they were not sold out. We wanted to extend the stay but they had no rooms open. Please book in advance. Breakfast in the room was exceptional
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
This was a really nice hotel. I would recommend it. Friendly helpful staff who were available when needed and not 'over the top'.
Menginap 7 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

SANG KWON

Menginap 1 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

Vishal

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Decent property, not a 5 star hotel as stated. I would give 3 stars.
Menginap 5 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Neriton

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Do no plan to return

The hotel facilities are good, place is clean and safe. I had a really bad experience mainly with front desk people both in checkin and checkout. When I arrived, after a long flight the men in front desk made a lot of difficulties to release the room because I had no visa. The situation is, that I do not need a visa due the type of passport I have. I showed the Indian embassy webpage, but they were not able to understand and cooperate. I even showed the customs stamp on my passport showing I regularly entry the country. They simple did not want to understand. They refuse to release the room, but charged my debit card. After long discussion I could check-in. They void the charge in my card, but until now the amount does not appear in my balance. On checkout there was more confusion related to billing. There was a wedding at the hotel, so it was noisy, the sound isolation is not so good. You can hear the musicthe voices on corridor. Summarizing, do not intend to return to this place they seems not to know what they are doing there.
Menginap 7 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Ramon

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent staff, good food although restaurant dinner is served until 7:00pm, no food from I believe 1 pm to 7pm
Menginap 6 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Alay

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel excels in poor cleanliness and service an

Over rated, under delivers...massively. I am sure at one point this hotel was a well run, clean, comfortable place to stay. However over the years it is evident this hotel has fallen into the trap of excessive profiteering at the expense of poor maintenance and sub standard staff who struggle to operate the hotel which is literally falling apart. Rooms are dirty, poorly maintained, smell, and generally unpleasant. Food is average, service struggles. This is closer to a European 2 star hotel, and I would manage your expectations on that basis to avoid disappointment. Better still stay away!
Menginap 2 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Alay

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Falguni

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Poor environment to stay at Grand mercure

Room had no windows, room was humid, smell bad, toilet smell all over the room. Requested to change the room, no response.
Menginap 4 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Parag

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

AVOID!!!!!!

Terrible hotel. Hotel had over 4 star ratings but most of them are by locals. Coming from UK and paying for 5 star service and received 1 star service. Firstly it took almost 2 hours for check in. Then we asked for milk for my child and they sent it with a bill of RS270. We refused to pay that kuch for milk so rude lady went to one of the pther rooms to get them to sign. Unfortunately most of the staff lack common sense. No greetings from anyone when entering the hotel. We paid for an executive room and received a twin room. Then had to wait 30 mins for them to change it. Rooms had dust everywhere. We had 4 people in each room and they decided to give us 2 towels between all of us. When we asked for more they took over 1 hour to give us towels and toilet roll. If you are from abroad then i would stay away and book ITC welcome as that is a real 5 star hotel
Menginap 4 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Hardik

Menginap 1 malam pada Nov 2024

4/10 Lemah

JASVANT

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Jwala

Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Pupinder, South Glastonbury

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Suite was clean & organized. Plenty of water bottles (& more on requests), excellent shower!! Housekeeping & laundry service was prompt. Morning breakfast was OK but masala omelette on my request was always excellent. So many tea options!! Love it. Masala Dosa was also good. Last morning I was not feeling well. Staff was very helpful in letting me extend my stay (for half charge), they checked on me and helped us with luggage. I cannot thank them enough.
Menginap 3 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Pravin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good
Menginap 2 malam pada Mei 2024

6/10 Boleh diterima

Abhishek Man

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Good hotel. Average stay! Great Service!

The rooms are okay with slight cleanliness issues and some repairs and touchup are necessary. Sheets and linen are clean and fresh. Labels on the amenities like shampoo, body wash etc have been erased due to wear and tear. The toilet flush was broken and maintenance tried to repair it 3 times, but still did not get solved. Breakfast spread is good with eggs and sausage as the only non-vegetarian option. Overall good breakfast and plenty of variety. Staff service and customer service is excellent. They go out of their way to help the guests. Good internet access thruout the premises with single login.
Menginap 2 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

Darshana

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jan 2024

6/10 Boleh diterima

Himanshu

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
We liked the location of the property as it was right in the center of the city. The things we didnt like about the room was the cleanliness (toilets were dirty & mosquitos in the room) & the breakfast buffet (we stayed for 5 nights but had the same breakfast variety every day).
Menginap 6 malam pada Jan 2024

4/10 Lemah

surendra

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
no hand soap, towel, napkin or wash cloth in bathroom dirty sink, no safety bar in shower or toilet very foul smelling waterless common urinal in lobby entrance steps too narrow for safety
Menginap 2 malam pada Jan 2024

10/10 Cemerlang

Pinkal

Menginap 2 malam pada Jan 2024

6/10 Boleh diterima

Rohit

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan
Proximity to my meeting
Menginap 2 malam pada Jan 2024

6/10 Boleh diterima

Tejinder

10/10 Cemerlang

PARAG, Seattle

Menginap 1 malam pada Dis 2023