ibis Utrecht
Hotel disahkan mesra alam yang terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk ibis Utrecht





Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM358
RM450 jumlah
termasuk cukai & fi
27 Jul - 28 Jul
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)

Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)
8.4 daripada 10
Sangat baik
(5 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Lihat semua foto untuk Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Room, 1 Katil Kelamin (Double)
8.6 daripada 10
Cemerlang
(21 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Bizetlaan 1, Utrecht, 3533 KC
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Holiday Inn Express Utrecht - Papendorp by IHG
Holiday Inn Express Utrecht - Papendorp by IHG
- Termasuk sarapan
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Gim
8.4 daripada 10, Sangat Baik, 1,003 ulasan
Harga ialah RM346
RM407 jumlah
termasuk cukai & fi
27 Jul - 28 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Kadar bandar raya/tempatan yang berkuat kuasa sebanyak 8.50 peratus akan dikenakan
- Fi perkhidmatan: EUR3 seorang, semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 18 seorang
- Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 5 semalam
- Deposit haiwan kesayangan: EUR 15 semalam
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 15 setiap haiwan kesayangan, sehari
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini menggunakan tenaga sistem kitar semula air
Perkara yang kami harus menyebut
Foto dalam huraian ini menggambarkan piawaian jenama dan disediakan untuk tujuan ilustrasi sahaja
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Penarafan kebangsaan
Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Belanda. Hotel ini diberikan penarafan stars 3.
Hartanah juga dikenali sebagai
ibis Hotel Utrecht
ibis Utrecht
Utrecht ibis
ibis Utrecht Hotel
ibis Utrecht Hotel
ibis Utrecht Utrecht
ibis Utrecht Hotel Utrecht
Soalan lazim
ibis Utrecht Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
8.8/10
Kebersihan
8.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.2/10
Kemudahan
8.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.6/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama kumpulan
23 Jun 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Andries
15 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Andries
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Kelly
9 Jun 2025
Kelly
Menginap 2 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Annemarie
2 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Annemarie
Menginap 1 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Bernard
Mengembara bersama pasangan
23 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan
Bernard
Menginap 5 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Stephan
Mengembara bersama pasangan
11 Mei 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Stephan
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Karsten
10 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Karsten
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Nicole
Mengembara bersama keluarga
23 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nicole
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Thomas
17 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Thomas
Menginap 3 malam pada Apr 2025
6/10 Boleh diterima
Simion
Pengembara perniagaan
1 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
Simion
Menginap 2 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Franziska
Pengembara perniagaan
27 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Etwas außerhalb vom Zentrum - Anbindung gut
Franziska
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Mick
Pengembara perniagaan
16 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Mick
Menginap 3 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Petra
14 Mac 2025
Petra
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Laetitia
Pengembara perniagaan
9 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Laetitia
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Erik, Hengelo Gld
3 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Erik
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Olivia
28 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Olivia
Menginap 3 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Hannah
Mengembara bersama keluarga
23 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hannah
Menginap 2 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Ralph
17 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ralph
Menginap 3 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
CENK
14 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
CENK
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Rosanna
Mengembara bersama pasangan
29 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rosanna
Menginap 2 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Murat
Pengembara perniagaan
27 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Murat
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Paul
14 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Paul
Menginap 4 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Erik Herman
13 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Manglende service
Erik Herman
Menginap 2 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Olivier
Pengembara perniagaan
4 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Olivier
Menginap 1 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
Susanne
31 Okt 2024
Susanne
Menginap 2 malam pada Okt 2024