The Red Pier - My Downtown Hotels

Hartanah 3.5 bintang
Hotel dengan teres atas bumbung, beberapa langkah dari Tasik Pichola

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Red Pier - My Downtown Hotels

Kolam renang terbuka
Presidential Room, 1 Katil Kelamin (Double) | Pemandangan dari bilik
Meja sambut tetamu
Bahagian luar
Presidential Room, 1 Katil Kelamin (Double) | Pemandangan halaman dalam

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Sarapan tersedia
  • Kolam
  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Traditional Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LED
Menu bantal
Diubah suai pada 2022
Langsir/tirai gelap terus
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Presidential Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LED
Menu bantal
Diubah suai pada 2022
  • 60 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Royal Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LED
Menu bantal
Diubah suai pada 2022
Langsir/tirai gelap terus
  • 60 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Executive Room

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LED
Menu bantal
Diubah suai pada 2022
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Premier Room

Sorotan

Balkoni
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LED
Menu bantal
Diubah suai pada 2022
Langsir/tirai gelap terus
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
39, Lal Ghat, Udaipur, Rajasthan, 313001

Tempat berdekatan

  • Tasik Pichola - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Gangaur Ghat - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Istana Bandar - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Vintage Collection of Classic Cars - 19 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Tasik Fateh Sagar - 20 min berjalan kaki - 1.7 km

Bergerak

  • Udaipur City Station - 12 minit memandu
  • Udaipur (UDR-Maharana Pratap) - 37 minit memandu

Restoran

  • ‪Mewar Haveli - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Charcoal by Carlsson - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Natural View Restaurant - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Cool Cafe Restaurant - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪The Village Cafe and Restaurant - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

The Red Pier - My Downtown Hotels

Hotel dipulihkan pada 2022 dan terletak berdekatan Tasik Pichola
Terletak berdekatan Bagore ki Haveli dan Gangaur Ghat, The Red Pier - My Downtown Hotels menyediakan teres atas bumbung, salun rambut dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Sebagai tambahan kepada bar dan restoran, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Kolam renang terbuka
  • Sarapan hidangan tempatan (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Kakitangan berbilang bahasa, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan bantuan pelancongan/tiket
  • Tempat simpanan bagasi, TV di lobi dan perabot luar
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan menawarkan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan menu bantal, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • 40-inci TV LED dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, cerek elektrik dan kipas siling

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di luar tapak hartanah tersedia (INR 300 sehari)
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak motosikal sahaja di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan masakan tempatan tersedia 9:00 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 400 untuk orang dewasa dan INR 400 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Kawasan luar

  • Perabot luar
  • Teres atas bumbung

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lantai kayu keras di dalam bilik
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Seluruh hartanah diubah suai - Oktober 2022

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Menu bantal
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 40-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Panduan makan restoran
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Hiasan berasingan
  • Kerusi meja
  • Kipas siling
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 23:30
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan masakan tempatan: kira-kira INR 400 untuk dewasa dan INR 400 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 1600 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik)
  • Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: INR 300 sehari (sejauh 500 meter)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: Paytm, PhonePe dan Amazon Pay
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Poonam Haveli Udaipur
Hotel Poonam Haveli
Poonam Haveli Udaipur
Poonam Haveli
Hotel Poonam Haveli
The Red Pier My Hotels Udaipur
The Red Pier by Downtown Udaipur
The Red Pier - My Downtown Hotels Hotel
The Red Pier - My Downtown Hotels Udaipur
The Red Pier - My Downtown Hotels Hotel Udaipur

Soalan lazim

Adakah The Red Pier - My Downtown Hotels mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Adakah The Red Pier - My Downtown Hotels mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The Red Pier - My Downtown Hotels?

Parkir motosikal sahaja.

Apakah masa daftar masuk di The Red Pier - My Downtown Hotels?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 23:30. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di The Red Pier - My Downtown Hotels?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Adakah The Red Pier - My Downtown Hotels memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR1600 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya The Red Pier - My Downtown Hotels?

Terletak di Udaipur, hotel ini sejauh beberapa langkah dari Tasik Pichola, Gangaur Ghat dan Bagore ki Haveli. Istana Bandar dan Gulab Bagh juga dalam jarak 1 bt (2 km).

The Red Pier - My Downtown Hotels Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 17 daripada 57 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 26 daripada 57 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 8 daripada 57 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 57 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 57 ulasan

8.2/10

Kebersihan

8.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.4/10

Kemudahan

7.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

4.0/10

Mesra alam

Ulasan

6/10

Excellent service. Rooms were relatively cleaner than average. However there is no hot water which makes showering very uncomfortable. The shower itself also has no door so water gets all over the bathroom floor.
Menginap 1 malam pada Nov 2024

4/10

The hotel restaurant is closed. There are multiple renovations going on so the place is dirty, dusty, noisy, and does not allow outside food to be brought in. The management does not care and refused to allow me to change rooms to escape the dirt and the noise. Unfriendly, unapologetic and inflexible. I felt unwelcome. Never again. AVOID.
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10

Like the property
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10

Menginap 1 malam pada Ogo 2024

2/10

Depuis Varanasi, suite à avions supprimés pendant plusieurs jours d’affilée à cause de conditions météo exécrables dans le nord de l’Inde, nous n’avons pu honorer notre réservation. Le personnel de l’hotel Red Pier à Udaipur s’est simplement réfugié derrière sa réglementation interne pour refuser tout arrangement, allant jusqu’à être incorrect au téléphone malgré nos nombreuses tentatives de discussion. Comment faire de l’argent facile…
Menginap 3 malam pada Jan 2024

8/10

It's good but food is so costly.
Menginap 2 malam pada Jan 2021

2/10

Roads towards this hotel are very narrow. It is impossible to come here in car. Location is very complicated and overpriced. I paid 68$ per room and it’s not worth at all. I lived in 10$ per room hotel 2 years back were better than this. Even though I paid close to 7000 INR they are saying breakfast is not included for us but for others it is included. While selecting the room I selected best available options still no breakfast. Facility doesn’t have parking they say parking available at extra cost but that is misleading there is no way to bring car to facility. You have to park at municipal parking spot. I would never recommend this hotel. I will never come back to this place again. There are more healthy, tasty and reasonable breakfast available outside. The view from rooftop is good but that you can find in many other hotels. Price is not worth it.
Menginap 1 malam pada Feb 2020

10/10

Good hospitality for a budget hotel, food at the roof top Resturant is also very good along with nice view of the lake.
Menginap 1 malam pada Jan 2020

6/10

The room was very basic, including the mattress which was far from premium bedding. On a very positive note check in was available very early (6am) which was extremely welcomed after a long overnight trip! Hotel also was a bit noisy during our 3 night stay early mornings!
Menginap 3 malam pada Okt 2019

8/10

Fantastic views from the breakfast/restaurant lounge. Slightly wider breakfast choices would have been good.
Menginap 2 malam pada Ogo 2019

10/10

Great stay! The staff is wonderful and the location is perfect!
Menginap 1 malam pada Jun 2019

2/10

They told us the room we had booked (4 beds family) was being renovated so they would give us two twin rooms. We only booked there as they could accommodate all 4 of us in a room. The rooms they gave us were shabby, very noisy, had cockroaches in bathroom, saw a mouse in the reception area, husband could not sleep as too tall to fit in the bed frame, aircon did not work and when we checked the filters they were absolutely filthy. They agreed to give us our money back for the first night so we agreed to stay for the second that we had booked and paid for, but then they refused to give us anything back. Disgraceful hotel with dishonest managers.
Menginap 2 malam pada Apr 2019

6/10

Menginap 2 malam pada Apr 2019

8/10

Large,comfortable and clean room, staff very helpful and polite, restaurant food was very good although the menu was not extensive. We enjoyed staying in Poonam Haveli. Only negative point: The entrance on a very busy road, no parking in front or anywhere for guests.
Menginap 5 malam pada Feb 2019

10/10

Could not have been better,staff were superb, The Winter Garden was terrific,Shankar and all the staff were superb.If you want a great place to stay in Udaipur this is it. Peter
Menginap 4 malam pada Feb 2019

8/10

Menginap 2 malam pada Feb 2019

8/10

Bel hôtel, propre, bien placé.
Menginap 1 malam pada Feb 2019

8/10

Très bien situé, accueil chaleureux. Le balcon devant la chambre est un plus. Seul bémol, le déjeuner manque de variétés et le menu du restaurant pourrait être un peu plus complet
Menginap 6 malam pada Feb 2019

8/10

Nice hotel in the old town close to lake pichola and 5 minutes walk to the city palace.Rooms clean and beds are comfortable and a small balcony outside the room. Good breakfast on the rooftop terrace with a nice view. Restaurant has a limited choice menu but there are plenty of other restaurants close by.Staff are helpful and aim to please.
Menginap 6 malam pada Feb 2019

4/10

Plus mauvaise nuit accueil déplorable
Menginap 1 malam pada Jan 2019

6/10

Nice roof top restaurant, room was good. Only issues were there was no hot water for shower and loud from outside traffic and other people staying at the hotel.
Menginap 1 malam pada Jan 2019

8/10

Menginap 1 malam pada Dis 2018

8/10

O K, carpet in room Needed.room heaters to be provided.. bathroom facilities like buckets, mugs etc.to be added.
Menginap 1 malam pada Dis 2018

8/10

Hübsches Haveli, bei unserer Übernachtung hatten wir jedoch nur kaltes Wasser. Das Frühstück war gut. Die Mitarbeitenden aufmerksam und das Hotel sehr zentral gelegen.
Menginap 1 malam pada Nov 2018

8/10

Very nice food and very nice staff reasonable price the location of this place is very good
Menginap 3 malam pada Jul 2018