The Red Pier by Downtown Udaipur

Hartanah 3.5 bintang
Hotel 3.5, berjalan ke Tasik Pichola

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah June, 2024 dan July, 2024.
Jun 2024
Julai 2024

Galeri foto untuk The Red Pier by Downtown Udaipur

Kolam renang terbuka
Bahagian luar
Presidential Room, 1 Katil Kelamin (Double) | Peralatan tempat tidur premium, dihias secara berasingan
Tempat makan luar
Bahagian dalam
Ulasan
8.0

Sangat baik

Kemudahan popular

  • KolamKolamKolam
  • Sarapan tersediaSarapan tersediaSarapan tersedia
  • BarBarBar
  • Penyaman udaraPenyaman udaraPenyaman udara
  • DobiDobiDobi
  • Perkhidmatan bilikPerkhidmatan bilikPerkhidmatan bilik

Terokai kawasan

Peta
39, Lal Ghat, Udaipur, Rajasthan, 313001
  • Lokasi PopularTasik Pichola1 min berjalan kaki
  • Lokasi PopularIstana Bandar5 min berjalan kaki
  • Lokasi PopularVintage Collection of Classic Cars2 min memandu
  • Lapangan TerbangUdaipur (UDR-Dabok)37 min memandu

Ulasan paling relevan

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Pilihan bilik

Traditional Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LED
Menu bantal
Diubah suai pada 2022
Peralatan tempat tidur premium
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Presidential Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LED
Menu bantal
Diubah suai pada 2022
  • 60 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Royal Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LED
Menu bantal
Diubah suai pada 2022
Peralatan tempat tidur premium
  • 60 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Executive Room

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LED
Menu bantal
Diubah suai pada 2022
Peralatan tempat tidur premium
Kipas siling
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Premier Room

Sorotan

Balkoni
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LED
Menu bantal
Diubah suai pada 2022
Peralatan tempat tidur premium
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Hartanah serupa

Tentang kawasan sekitar

Udaipur

Terletak di Udaipur, The Red Pier by Downtown Udaipur berada di pusat bandar raya. Gangaur Ghat dan Istana Bandar merupakan tempat menarik popular dan keindahan semula jadi kawasan ini dapat dilihat di Tasik Pichola dan Gulab Bagh. Bagore ki Haveli dan Vintage Collection of Classic Cars adalah dua lagi cadangan tempat untuk dikunjungi. Ambil peluang untuk menerokai kawasan untuk mencari aktiviti menyeronokkan seperti menunggang kuda.

Tempat berdekatan

  • Tasik Pichola - 1 min berjalan kaki
  • Gangaur Ghat - 2 min berjalan kaki
  • Istana Bandar - 5 min berjalan kaki
  • Vintage Collection of Classic Cars - 2 min memandu
  • Tasik Fateh Sagar - 3 min memandu

Bergerak

  • Udaipur City Station - 12 minit memandu
  • Udaipur (UDR-Dabok) - 37 minit memandu

Restoran

  • ‪Mayur Cafe - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Millets Of Mewar- City Palace Road - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Charcoal by Carlsson - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Rainbow Restaurant And Coffee Bar - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Gateway Restaurant - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

The Red Pier by Downtown Udaipur

Hotel diberikan nafas baharu pada 2022 dan terletak berdekatan Tasik Pichola
Terletak berdekatan Bagore ki Haveli dan Gangaur Ghat, The Red Pier by Downtown Udaipur menyediakan teres atas bumbung, salun rambut dan pencucian kering/dobi. Sebagai tambahan kepada bar dan restoran, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Kolam renang terbuka
  • Sarapan hidangan tempatan (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • TV di lobi, perkhidmatan rencam dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Bantuan pelancongan/tiket, kakitangan berbilang bahasa dan tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan menawarkan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan menu bantal, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • TV LED dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, cerek elektrik dan kipas siling

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Hindi

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di luar tapak hartanah tersedia (INR 300 sehari)
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak motosikal sahaja di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan masakan tempatan tersedia 9:00 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 400 untuk orang dewasa dan INR 400 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan harian
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Kawasan luar

  • Perabot luar
  • Teres atas bumbung

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lantai kayu keras di dalam bilik
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Menu bantal
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala

Hiburan

  • TV LED dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Panduan makan restoran
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Hiasan berasingan
  • Kerusi meja
  • Kipas siling
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 23:30
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan masakan tempatan: kira-kira INR 400 untuk dewasa dan INR 400 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 1600 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik)
  • Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: INR 300 sehari (sejauh 500 meter)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: Paytm, PhonePe dan Amazon Pay
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, sistem keselamatan dan alat pertolongan cemas

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Poonam Haveli Udaipur
Hotel Poonam Haveli
Poonam Haveli Udaipur
Poonam Haveli
Hotel Poonam Haveli
The Red Pier By Udaipur
The Red Pier by Downtown Udaipur Hotel
The Red Pier by Downtown Udaipur Udaipur
The Red Pier by Downtown Udaipur Hotel Udaipur

Soalan lazim

Adakah The Red Pier by Downtown Udaipur mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Adakah The Red Pier by Downtown Udaipur mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The Red Pier by Downtown Udaipur?

Parkir motosikal sahaja.

Apakah masa daftar masuk di The Red Pier by Downtown Udaipur?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 23:30. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di The Red Pier by Downtown Udaipur?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Adakah The Red Pier by Downtown Udaipur memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR1600 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya The Red Pier by Downtown Udaipur?

Terletak di Udaipur, hotel ini sejauh beberapa langkah dari Tasik Pichola, Gangaur Ghat dan Bagore ki Haveli. Istana Bandar dan Gulab Bagh juga dalam jarak 1 bt (2 km).

The Red Pier by Downtown Udaipur Ulasan

Ulasan

8.0

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 15 daripada 53 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 26 daripada 53 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 7 daripada 53 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 53 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 53 ulasan" "

8.2/10

Kebersihan

8.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.8/10

Kemudahan

7.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

2/10 Teruk

Véronique

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Passez votre chemin, personnel malhonnête
Depuis Varanasi, suite à avions supprimés pendant plusieurs jours d’affilée à cause de conditions météo exécrables dans le nord de l’Inde, nous n’avons pu honorer notre réservation. Le personnel de l’hotel Red Pier à Udaipur s’est simplement réfugié derrière sa réglementation interne pour refuser tout arrangement, allant jusqu’à être incorrect au téléphone malgré nos nombreuses tentatives de discussion. Comment faire de l’argent facile…
Menginap 3 malam pada Jan 2024

8/10 Baik

Rk

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
It's good but food is so costly.
Menginap 2 malam pada Jan 2021

2/10 Teruk

bhavik

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Roads towards this hotel are very narrow. It is impossible to come here in car. Location is very complicated and overpriced. I paid 68$ per room and it’s not worth at all. I lived in 10$ per room hotel 2 years back were better than this. Even though I paid close to 7000 INR they are saying breakfast is not included for us but for others it is included. While selecting the room I selected best available options still no breakfast. Facility doesn’t have parking they say parking available at extra cost but that is misleading there is no way to bring car to facility. You have to park at municipal parking spot. I would never recommend this hotel. I will never come back to this place again. There are more healthy, tasty and reasonable breakfast available outside. The view from rooftop is good but that you can find in many other hotels. Price is not worth it.
Menginap 1 malam pada Feb 2020

10/10 Cemerlang

Kaushik, Toronto , Canada

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good hospitality for a budget hotel, food at the roof top Resturant is also very good along with nice view of the lake.
Menginap 1 malam pada Jan 2020

6/10 Boleh diterima

Frank

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
A little noisy, but overall pleasant!
The room was very basic, including the mattress which was far from premium bedding. On a very positive note check in was available very early (6am) which was extremely welcomed after a long overnight trip! Hotel also was a bit noisy during our 3 night stay early mornings!
Menginap 3 malam pada Okt 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Fantastic views from the breakfast/restaurant lounge. Slightly wider breakfast choices would have been good.
Menginap 2 malam pada Ogo 2019

10/10 Cemerlang

Joshua

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Loved it!
Great stay! The staff is wonderful and the location is perfect!
Menginap 1 malam pada Jun 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
They told us the room we had booked (4 beds family) was being renovated so they would give us two twin rooms. We only booked there as they could accommodate all 4 of us in a room. The rooms they gave us were shabby, very noisy, had cockroaches in bathroom, saw a mouse in the reception area, husband could not sleep as too tall to fit in the bed frame, aircon did not work and when we checked the filters they were absolutely filthy. They agreed to give us our money back for the first night so we agreed to stay for the second that we had booked and paid for, but then they refused to give us anything back. Disgraceful hotel with dishonest managers.
Menginap 2 malam pada Apr 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Menginap 2 malam pada Apr 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Large,comfortable and clean room, staff very helpful and polite, restaurant food was very good although the menu was not extensive. We enjoyed staying in Poonam Haveli. Only negative point: The entrance on a very busy road, no parking in front or anywhere for guests.
Menginap 5 malam pada Feb 2019